Eiks jeesus tulekaan?

Anonyymi-ap

Kun katsoo noita markettien parkkipaikkoja ja P-halleja, niin eipä ihmiset kovin hartaasti vietä pitkäperjantaita. Hyvä vapaapäivä kuitenkin ja vieläpä palkallinen.
Kuiviin on jeesuskansa kutistunut.

26

244

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No, ei siihen ole kauaa, kun Jeesus tulee Kuninkaana ja Messiaan hakemaan seurakuntansa pois taivaan kotiin. Tätä kristityt

ovat kovin kauan odottaneet. Nyt kaikesta näkee jokainen, että tämä aika alkaa lähestyä.

• Anonyymi00002

Jeesus kuulemma sanoi: köyhät teillä on aina keskuudessanne, minä olen vain kerran!
      Joten ei sillä ole aikomustakaan palata.

• Anonyymi00003

Jeesus sanoi: Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina.

Koska, Jeesus nousi Helatorstaina taivaaseen Öljymäeltä, on nyt siellä ja elää. On sieltä tuleva takaisin. Hakee seurakunnan Kotiin pois ahdistuksen ajasta, joka on tuleva.
      Jumalan tiedossa on aika, myös se jolloin Jeesus palaa varsinaisesti takaisin Öljymäelle ja alkaa rauhan aika.

• Anonyymi00004

Lue aku ankkaa hihhuli

• Anonyymi00005

Mistä sinä ontto tiedät mitä se sanoi? Minä sentään olin paikalla ja kuulin!

• Anonyymi00006

Jeesus sanoi että "hän lähettää toisen Puolustajan, Pyhän Hengen, totuuden hengen opetuslapsilleen" ja hän on oleva heidän luonaan ikuisesti. Tuo Pyhä Henki, Puolustaja on jo tullut mutta " maailma ei näe häntä eikä tunne häntä. Tuo Pyhä Henki eli Puolustaja tulee samalla tavalla kuin Jeesus eli lihassa.

• Anonyymi00007

Syötiin yhdessä ruokaa. Meitä oli naisia, miehiä ja lapsia. Keittiössä kun telkkari ja eikös sieltä tullut mainos joka mainosti emätinvoidetta. Meni ruokahalut.

• Anonyymi00008

Laita telkka kiinni ruoka ajoiksi ja vähän muutenkin.
      Minä katson enää ainoastaan uutiset telkasta. Oikeastaan yhdet riittää.
      Telkkarista tulee ahdistavaa tuutin täydeltä. Ei sitä tartte katsoa. Töllössä on nappula jota painaa niin se hiljenee.
      Maailman menon voi lukea ja seurata netistä ja radiosta. Radio tullut saman laiseksi kuin telkkari. Ei jaksa kauaa kuulostaa.

• Anonyymi00009

Ei oo.minun.töllössä sellaista nappulaa

• Anonyymi00010

Pidät aan viettelyksien katsomisesta eniten.

• Anonyymi00011

Jeesus tuli vastaan Keuruulla alikulkutunnelissa, siinä joen varrella.
      Jeesus tervehti ja sanoi että onpas hieno tämä hautakammion, pääsee kahdesta ovesta ulos. Kertoi että hänellä itsellään oli aikanaan ankarampi hautakammio. Epätasainen pohja ollut, vaikea oli ollut nukkua. Ovesta oli vetänyt ja painava oli eikä ikkunoita ollenkaan ja minibaarikin oli puuttunut.

• Anonyymi00013

Jumalan pilkkaa ei kannata viljellä.

• Anonyymi00014

Lue aku ankkaa

• Anonyymi00015

Missä tämä Jumala piileksii, miksi kukaan ei ole nähnyt jumalaa?
        Onko vain keksitty sstuhahmo?

• Anonyymi00016

Kun ajattelee savimajaporukan älyllistä kapasiteettia 2000 vuotta sitten, niin ymmärtää, että maapallon ulkopuolelta saapuneet korkealla fyysisellä ja teknisellä tasolla olevat olennot ovat saaneet kansan sekaisin. Kun luku- ja kirjoitustaito oli satunnaista, niin kuulopuheissa tarinat värittyivät ja muuttuivat ajan kuluessa ihmeellisiksi.

• Anonyymi00017
    • Anonyymi00018

Ei tullut Jeesusta. Tuli Suvimäen Klubitalo!

• Anonyymi00019

Onko se paratiisi?

• Anonyymi00020

Hullujen paratiisi.

• Anonyymi00021

Sunnuntaisin ja muinakin pyhäpäivinä pitäisi kauppojen olla kiinni.

• Anonyymi00022

Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena.

• Anonyymi00023

Ei ole nykyään kuin mammonanpalvojia.

• Anonyymi00024

Raha pyörittää yhteiskuntaa. Tarvitset rahaa, että selviät hengissä.

• Anonyymi00025

Kyllä ilman rahaakin selviää, mutta silloin ihminen olisi liian onnellinen ja se ei sovi järjestelmälle!

• Anonyymi00026

Pelkkää puppua tuollainen väite.

• Anonyymi00027

Kuulosti erittäin mielenkiintoiselta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1259
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1073
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      94
      918
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      783
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      688
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      673
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      626
    9. 28
      625
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      609
    Aihe