Pitäiskö myös tänä vuonna viettää vankila-Jumalanpalvelus. Lukutekstinä on kuinka Jeesus parantaa kirotun miehen
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Eihän sitä Jumalasta ja Taivaallisesta Isästä pyydetä puhumaan, mutta jos Jumala kutsuu minua itteäni seuraamaan Jumalan tahtoa. Kieltäytyisinkö? No kun väärää sanaa ja erinlaisia profeettoja. Synnin tunto saa etsimään omalle tunnolle rauhaa, mutta jos joku oppinut rauhoittelee ettei tässä oo mitään hätää, olet pelastettujen joukossa.
- Anonyymi00002
Raamattu opettaa neljännessä käskyssä että kunnioittaa isääsi ja äitiäsi, jotta kauan eläisit maan päällä. Käsky on ainoa joka sisältää lupauksen. Mitä sitten kun olet kauan elänyt maan päällä? Lupaus ei riitä sen pidemmälle, sen jälkeen on vain usko. Epäuskoa ei ole kuoleman jälkeen kun eihän epäuskoiset usko että kuoleman jälkeen oo mitään Raamattuun perustuvaa
- Anonyymi00003
Jas joku sanoo että minun sanani on epäpuhdasta sanomaa, niin ja kyllä! Heräsin pitkäänperjantaihin likaisissa vuodevaatteissa
- Anonyymi00004
Oma laiskuus ja välinpitämättömyys miten kuuluu olla ja elää koskettaa myös omaa elämää, oispa Jeesus sanomassa että ota vuoteesi ja käy.
- Anonyymi00005
Minulla oli myös kolehtivirsi, mutta se hävisi ajatuksista
- Anonyymi00008
Päätösvirtenä on; Niin kuin peura janoissansa, virsi 348
- Anonyymi00009
Sitten ois kahvitarjoilu kahviossa. Osaako joku sanoa että tarjoillaanko kahvi vankilassa intin teräsmukeista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241385
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain871288Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411259Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571046- 67955
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492514892- 83881
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42710- 66694
- 42610
- 36585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15568- 34555
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 65518
- 87501
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39495- 92485
- 29479