vaikkei kansalainen ole syyllistynyt mihinkään. Asia on vakava.
Suomessa laki takaa yksityisyyden suojan. Mihin Suomi on menossa ?
Ent. DDR:n malliin hallituksen viemänä ?
Hallitus valmistee lakia, että kansalaisia voidaan kuunnella salaa ja lukea salaa sähköposteja
17
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei yllätys, ovathan Persut hallituksessa.
- Anonyymi00002
PS yrittää soluttautua joka paikkaan ja ottaa yhteiskunnan haltuunsa.
- Anonyymi00003
Hjallitus jedustaa hjeenovaraisuutta salassa.
- Anonyymi00004
Persut on eteviä keksimään "perusteluja" ...... onhan ne lukeneet Aatun oppinsa.
Riikkkakin kävi siinä samaisessa Holohölön Hitler Jugend-kerhossa. - Anonyymi00005
Ju****ta minua ei kuunnella salaa ! Onko persut Suomen Stasi vai ?
- Anonyymi00006
Mitä salattavaa sellaisella on, joka ei syyllisty mihinkän rikolliseen. Minua saa kyll seurata ja kuunnella, jos ketä kiinnostaa.
- Anonyymi00007
Kysymys on periaatteellinen. Viattomia kansalaisia ei kuunnella
demokraattisessa oikeusvaltiossa.
Laki takaa yksityisyyden suojan.
Vain ryssällä ja Pohjois-Koreassa yms. valtioissa sitä voi tehdä.- Anonyymi00010
Sinimusta hallitus on tekemässä Suomessa ryssää. Se sosialisoi ihmisten rahatkin ja
jakaa ne omille rahapiireilleen. - Anonyymi00012
PS on sairas puolue. Mikä oikeus niillä (niitten edustajalla) on alkaa kuunnella ihmisiä ?
- Anonyymi00008
Edelliset lait eivät ole ilmeisesti riittäneet?
- Anonyymi00011
Kyllä edelliset lait riittää, mutta persuna zit haluaa soluttautua ihminen ihmisten
yksityiselämään ja ottaa koko yhteiskunnan kontrolliinsa niinkuin ent. DDR:SSä
- Anonyymi00009
Haistakaa sitä itteään kaikki, jotka vielä luotatte yksityisyyteen. Ei ole olemassa montakaan ohjelmaa, jolla voi salata viestit netissä.
Tässä on esimerkkiä maailmalta (USA, Sveitsi, Espanja jne.):
https://www.bitchute.com/video/V4L9Wg51PJ17
Englannissa on vankilassa yli 10 000 tavallista ihmistä, jotka arvostelivat valtaa. Poliisi kaivoi kaikkien nettiliikenteen operaattoreilta ja tuomarit heittivät mm. 35 vuotiaan äidin yli 3 vuodeksi vankilaan mielipiteestä, joka muka loukkasi jotain henkilöä.
Katso juttu Alman sanomalehdestä (HS, Aamulehti, SK tai vastaava), jossa kerrotaan Englannin vääristyneestä laista, jolla heitetään taviksia vankilaan ei oikeastaan mistään syystä. Jopa poliisi myöntää jutussa, että ylilyöntejä on tehty.
Kun kyseessä on ylempi taso vallan käyttäjistä, niin itse rikos kaivetaan molokin kitaan ja jahti alkaa tapauksen julkisuuteen tuoneen ihmisen saamiseksi vankilaan. Perusteilla ei ole niin väliä. Moni kohteista on yhtäkkiä muuttunut kovin itsemurhahakuiseksi. - Anonyymi00013
Hallituksen meno on kuin 1930-luvulla. Ei juutalaisetkaan olleet syyllisiä mihinkään.
- Anonyymi00015
Verratuna venäläisiin perheisiin natsiperheet olivat asiallisia länsimaisia korkeateknologiaperheitä bolshevikkiraakalaisiin mongolikulttuurisiin verrattuna
- Anonyymi00014
Palstan sähköposteja lukiessa saisi jonkun mielen vika lintmaanisen depression valtiososialismiin
- Anonyymi00016
PS yrittää soluttautua joka paikkaan.
- Anonyymi00017
Varokaa näitä hallituksen suunnitelmia. Suomi on kohta täys neukkula.
Keskellämme liikkuu ilmiantajia, persu-KGB.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61805Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies88692