Hifi-harrastus ja kerrostalo
Hifi-harrastus on toki mahdollista myös kerrostalossa, mutta silloin täytyy hyväksyä, että musiikkia on kuunneltava kohtuullisella äänenvoimakkuudella.
Itse kuuntelin musiikkia hiljaisella ja säädyllisellä tasolla pienellä Bluetooth-kaiuttimella, jossa oli kuitenkin ihan hyvä äänenlaatu.
Tästä huolimatta poliisi vei minut selvin päin putkaan jopa 30 kertaa kolmen kuukauden aikana häiriökäyttäytymisen vuoksi.
Minulla olisi ollut myös stereolaitteet, mutta edellä mainituista syistä en ole koskaan uskaltanut käyttää niitä.
Tämä herättää kysymyksen: onko hifi-harrastus oikeasti mahdollista kerrostalossa?
Olen kuullut myös tapauksista, joissa ihmiset ovat valittaneet jopa rappukäytävässä kävelemisestä.
Kyllä kerrostalossa pitäisi saada kuulua normaalin elämisen ääniä, kuten kohtuullinen musiikin kuuntelu.
Kaikki eivät kuitenkaan ymmärrä, mitä “kohtuullinen” musiikin kuuntelu tai normaalit elämisen äänet tarkoittavat.
Hifi-harrastus ja kerrostalo.
6
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vika onkin siinä ettei millään Bluetooth -leluilla voi kuunnella oikeasti Hifiä! Laatu ei riitä!
Hyvät kuulokkeet on paljon parempi vaihtoehto...- Anonyymi00002
Bluetoothin kautta saa nykyään häviötöntä musiikkia..
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Bluetoothin kautta saa nykyään häviötöntä musiikkia..
Se siirtotie ei nyt ehkä ole ainoa pullonkaula tässä. Toki vaikeaa hahmottaa, jos joku xx kpl kokoäänialueen pahvikartioelementtejä syönyt soundbar on parasta, mitä ikinä on vastaan tullut....
- Anonyymi00003
30 putkareissua eikä tullut mieleen että onkohan se voimakkuus nyt tosiaankin oikeasti hiljainen ja säädyllinen, vai mitkä ihmeen paperiseinät teillä on siellä? Varmaan sitten kuulokkeet on ainoa vaihtoehto, tai muutto.
- Anonyymi00004
No ei kyllä poliisi putkaan vie mistään asiallisesta musiikin kuuntelusta vaikka naapuri poliisin soittaisikin paikalle.
- Anonyymi00006
Kuulokkeet on keksitty sitä varten ettei naapurit tai perheenjäsenet häiriinny. Ja kaikenlisäksi jo kohtuuhintaisilla muutaman satasen kuulokkeilla saa tuplasti paremman kuunteluelämyksen kuin 10 x kalliimmilla kaiuttimilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451207Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41827
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23823