Pidin ensimmäisen kerran jälkeen pidemmän tauon miehistä ja ensikokemus isosta miehestä oli nautinto, joten päätin hakea iskurista seuraa.Etsin isoa ja miehekästä, kestävää ja isokullista miestä.Sitten alkoikin sähköpostin kautta viestittely, kun löytyi himottava mies.Itse olin 29v ja mies joka oli kiinnostunut minusta ja minä hänestä oli 56v 196 cm yli satakiloinen iso köriläs.Vaihdeltiin kaikenlaisia kuvia ja tiesin jo etukäteen ennen kuin tavattiin, että hän on todella iso.Koko viikon ajan oli mielessä se, että perjantaina menen miehen mökille illasta tapaamaan häntä.Sitten tuli perjantai viimein ja varmistimme tapaamisen aamusta.Alku illasta ajelin mökille ja koputin oveen.Oven avasi tumma isokokoinen roteva ja komea mies ja sanoi, että moi käy peremmälle.Jätin kengät eteiseen ja kävelin perässä olohuoneeseen ja katselin miehen olemusta.Leveä selkä, paksut karvaiset käsivarret ja isot kädet.Alkoi himottaa vielä enemmän ja mietin, että tuon olen luvannut tyydyttää mahdollisimman hyvin, jos muuten natsaa ja synkkaa monissa kiimaisissa meileissäni.Mies meni jääkaapille ja haki oluet ja menimme sohvalle istumaan.Siinä niitä näitä jutellessa vilkaisin hänen shortsien jalkoväliin ja näin, että kulli on kovana, koska pullotus oli ihanan iso ja en saanut pidettyä siitä silmiäni irti.Mies kysyi, että haluatko kokeilla? Sanoin, että joo ja siirsin käden hänen shortsien jalkoväliin ja aloin puristella kullia housujen päältä ja sitten mies veti minut itseensä kiinni ja otti molemmilla käsillä pepusta kiinni ja sanoi, että tätä tiukkaa herkkuako mä saan tänään.Sanoin että saat niin paljon ku haluat.Menin syliin istumaan ja aloimme suutelemaan ja hieroin perseellä hänen kulliaan samalla, kun riisuin häneltä paidan ja jatkoimme suutelua ja tunnustelin kroppaa samalla ja kiima oli mieletön.Sitten mies sanoi, että mennäänkö makkariin? Joo mennään vaan.Mies käveli hämyiseen makuuhuoneeseen edeltä, jossa oli leveä parisänky ja valo yöpöydällä.Jatkoimme kiihkeää suutelua ja hieroin kullia housujen päältä ja laskin häneltä shortsit ja sanoin, että mee sängylle makaamaan, mutta jätä alkkarit.Liian kiihottava näky, kun sängyssä odottaa harmaat bokserit tiukalla isokokoinen roteva kiimainen mies.Riisun itseni alasti ja menen sänkyyn.Suoraan siitä laitan pääni hänen alushousuilleen ja hieron huulilla kullin päältä.Sitten on maailman ihanin hetki seuraavaksi, kun riisun mieheltä bokserit hitaasti ja saan sen kullin esille ja otan siitä kiinni ja runkkaan muutaman kerran hitaasti ja sitten alan suutelemaan isoja kiveksiä ja sitten aloitan hitaan ja rauhallisen suihinoton ilman mitään kiirettä.Jonkun ajan päästä miehen pitää pysäyttää mut, ettei vaan tuu.Samalla kun imen kyrpää, niin kuulen kun ottaa yöpöydältä liukkaripurkin ja korkki aukeaa.Käännyn hieman sivuuttain ja sitten alkaa voitelu.Paksulla sormella liukkaria reiälle ja sitten paksu sormi sisälle ja valmistella reikä vastaanottamaan iso mies sisälle.Hän tiesi, että minä haluan olla ottavana osapuolena ja tykkään kun mies vie hommaa määrätietoisesti.Menin selälleni ja sitten vielä vähän lisäsin liukkaria pepulle ja hänen ihanaan kulliinsa. Otin leveistä hartioista kiinni, kun tuli mun päälle ja alkoi asettamaan kullia reiälle.Pari kertaa hitaasti puoleen varteen asti ja sitten vähä lisää liukkaria.Otti mua ranteista kiinni ja työntyi hitaasti pohjaan asti ja suutelimme samalla.Ensimmäinen kerta oli erittäin kiimainen ja himokas.Kun rakastelimme, niin sanoin hänelle, että nai mua niinku haluat ja anna tulla kun siltä tuntuu.Ensimmäinen kerta kesti noin 15 min ja mies laukesi erittäin rajusti sisälle pitkän odotuksen jälkeen ja sperma valui lakanoille.Saan yön aikana kolmet spermat sisälle, kun rakastelen tuon ihanan ison miehen kanssa.Mä rakastan isokullisia ja isokokoisia miehekkäitä miehiä.
Toinen kerta
Anonyymi-ap
1
480
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukapa ei tykkäisi... mutta miksi 'tuhlasit" liukuvoidetta pepulle etkä suoraan anaaliin eli peräaukkoosi, Jäi mieleenmm. Ei muuta!
😁😆😅🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2429236Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1513392Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775- 1742324
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041889Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1871855Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1821745- 1391381
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601367Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1261238