Jumaliskylän tiellä, Pölykankaalta kilometri eteenpäin on nyt ilmestynyt varmaan sadan poron tokka. Koikkelehtii keskellä tietä. Tätäkö se on tämä Suomussalmen matkailun kärkihanke? Mitäpä jos näille turisteille kerrottaisi totuus porotaloudesta ja poromatkailusta? Miksi yhden poropaimenen touhuaminen saa kunnan kannustimet?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Poroloinen ajanut tahallaan elukat tielle jotta kolari sattuisi ja saisi vaatia valtiolta korvauksia elukasta...eipä olisi ensimmäinen ketku.
- Anonyymi00002
Näin jesuksen
- Anonyymi00003
Naulattu ristille.
- Anonyymi00004
Niin justiinsa eihän porot asfslttia syö.
Taas valeuutinen 🫣- Anonyymi00005
Ei syö, mutta pientareita tykkäävät nyhtää suolan toivossa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei syö, mutta pientareita tykkäävät nyhtää suolan toivossa.
Pientareilla kasvaa makeata ruohoa ja jopa jäkälää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pientareilla kasvaa makeata ruohoa ja jopa jäkälää.
Korpiporo. Matkailun veturi😂😂😂😂😂
- Anonyymi00008
Suomussalmen ainut veturi käy puuterminaalissa vetämässä puita tehtaille,ainut veturi joka pitää suomussalmelaiset leivänsyrjässä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717