Marketissa vanha persu latoi äsken monta tölkkiä kaljaa laukkuunsa. Mikäs siinä persujen kuluttaa aikaansa juomalla kaljaa sunnuntai-iltana kun me nuoremmat valmistaudumme työviikkoon, mutta miksi persut juopottelevat niin paljon? Onko kansantaloudellisesti kestävää kun persuväestö alkoholisoituu, persujen usein käyttämät mielialalääkkeet ja olut eivät kovin hyvin sovi yhteen. Siinä on sairaankuljetuksella ja poliisillakin töitä, eikä unohdeta Kelaa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Antaa jokaisen juoda mitä juo ja niin paljon kuin jaksaa juoda.!
- Anonyymi00002
Sanotaan ettei raha tee onnelliseksi, mutta kyllä minä ainakin olen onnellinen kiukuttelevan köyhän nähdessäni t.persu
- Anonyymi00003
Onko sulla rahaa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sulla rahaa?
Sai varmaan lopputilin ja lomarahat Terrafamelta ja on nyt rikas.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sai varmaan lopputilin ja lomarahat Terrafamelta ja on nyt rikas.
Jos olisi heittää 20€?
- Anonyymi00006
Pers vako vilahteli
- Anonyymi00008
Pääministeri Marin ylläpiti diktatuuria hallituskaudellaan.
Ne olivat kammottavia aikoja, kun Marin rakensi koronaflunssan avulla sosialistista pakkovaltiota.
Ei koskaan enää sosialistista diktatuuria!!
- Anonyymi00009
Sotkamo täynnä persuja
- Anonyymi00010
Joo ja vanha keskustalainen osti kolme pulloa kossua A-marketista.Mikähän siinä on?
- Anonyymi00011UUSI
Kepulaisen silmät on pyörällään kuin väyryspaten umpiot itään ja vähän länteen päin.
- Anonyymi00012UUSI
Puoluekannasta riippumatta on jokaisen oma asia mitä suuhunsa kaataa.
- Anonyymi00013UUSI
ANTAKAA KAIKKIEN JUODA MITÄ JIUO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510