Milloin luoksesi?
Onko tyrkky tulossa
18
294
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vai tuleeko enää
- Anonyymi00002UUSI
24.6.2027
- Anonyymi00004UUSI
Muuttaako ihan kokonaan silloin
- Anonyymi00005UUSI
Ei.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä.
Muuttaako oikeasti?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muuttaako oikeasti?
Ei kun leikisti.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kun leikisti.
Älä leiki tuolla asialla. En varmaan kestä sitä jos alat lopulta kokonaan sen kanssa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä leiki tuolla asialla. En varmaan kestä sitä jos alat lopulta kokonaan sen kanssa
Anteeksi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?! Antaa ihmisen mennä sinne minne ihminen haluaa mennä!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
https://spankbang.com/7naa7/video/justice+justice+best+2+1+part+1of4+jst17
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?! Antaa ihmisen mennä sinne minne ihminen haluaa mennä!
Eihän se mut sähän olet päättänyt että minusta kaikki kuuluu sinulle
- Anonyymi00010UUSI
Aloittaja ainakin on palstatyrkky kun ei muuta tee kuin jatkuvalla syötöllä utelee asioita jotka eivät hänelle edes kuulu!
Päässä vikaa ja hyvin paljon! - Anonyymi00011UUSI
Ei oo ketään .
- Anonyymi00012UUSI
ei me tänne tyrkkyjä tarvita meillä kolme peppua pyörii muutenkin non stop
- Anonyymi00013UUSI
Haluaisin hänet kokonaan hän on ihana ja Sulonen.miksi oot siitä mustis.
- Anonyymi00014UUSI
Ei.
- Anonyymi00020UUSI
Kuka tyrkky kenen luokse en ole kohdannu kun yhden tyrkyn sotekilla kuntouttavassa työssä ollessani vanha "pirihuora" moiseen olis koskenu edes pitkällä tikulla hän taas tarjosi itseään kavereiltaan oppimilla tavoilla joita pidin itse taas tapoina joilla itseään arvostava nainen ei edes itseään tarjoa ja jos tietäisi osoitteen kaipa hän olisi tullut jo ajat sitten mu sekin olisi ollut ohi jo ajat sitten ei tarvis häntä miettiä vähääkään enään välittäisin silti hänestä edelleen samasta syystä kuin tähänkin asti hänen isänsä takia hän tuskin itse ymmärtää edes kuinka tärkeä on isälleen (isin rakas pikkutyttö) joka ei tule koskaan muuttumaan vaikka hän olisi kuinka vanha hänen pitäisi itsensä tiedostaa "isi ei halua menettää sitä tyttöä jonka hän tuntee" (se jollainen hän todella on) minua ei toki ole pakko uskoa enhän mä voi mistään tietää eikö minun ymmärrykseni mukaan hän on isänsä koko maailma hän menettäisi tytärtään mistään syystä ei hänelle olisi millään mitään väliä sattuu yllättävän paljon jo pelkästään pelko menettää lapsensa olen sen käyny läpi jo kerran sitä en usko että siitä pääsee koskaan yli edes kivusta mikä aiheutuu lapsensa menettämisestä edes vanhemmalle joka välittää lapsestaan mummini ei ainakaan päässyt mutta oppi elämään sen kivun kanssa vaikka luopui halusta elää isäni kuoleman jälkeen nekin on monesti asioita joista vanhemmat ei puhu lapsilleen kuinka rakas tämä on vanhemmalleen si on taas niitä vanhempiakin jotka vuodattaa vuolaasti rakkauttaan lapselleen rahan muodossa se ei ole edes lapselle rakkautta missä on ongelman ydin lapsille opettaa tunteita vanhemmat jotka eivät edes itse tiedä mitä ne ovat ja vihaa pidetään normaalina se pitää vaan oppia pitämään sisällään ja olla näyttämättä edes suuttumustaan viha on se mikä muodostaa halun tappaa mulle on ihan turha tulla kenenkään väittämään ettei heidän elämässään olisi koskaan ollu ihmistä jonka olisivat halunneet tappaa mut on jopa halunnu tappaa moni sellainenkin jonka elämään en ole koskaan kuulunut mitenkään mitenkä onnistuu kieltäydyt tarjotusta sellaisen naisen kohdalla joka pitää itseään täydellisenä ja viattomana/virheettömänä yksilönä (kyseisen kaltainen on narsisti) mielestäni jo pahimmasta päästä sekin kirjo on laaja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352740Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks191850Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351508Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241138
- 181073