Kun Orimattila on ollut niin " kova" paikka silloin 40 - 50 vuotta sitten, niin voisi olettaa täällä vaikuttaneen mafian. Kuka oli mafiapomo ja oliko kyseessä jokin suku joka piti valtaa, kuten Italiassa ja Södertäljessäkin, vai oliko kyse kotikutoisemmasta viritelmästä jossa oli kaveriporukka jonka vahvatahtoisin ja karismaattisin olisi The Boss?
Ja mitä kaikkea bisnestä näillä oli jolla tuohta tehtiin?
Orimattilan Mafia
25
266
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei taida enää olla tarinankertojia noilta vuosilta, sillä ovat jo siirtyneet manan majoille. Mutta kuultuna sen aikalaisilta voin kertova että kyllä täällä on vaikuttanut lähes mafiaan verrattava rikollisverkosto varkaineen ja luukuttajineen.
- Anonyymi00003
Turha mihinkään mafiaan vertailla, pikkurikollisia jotka melkein aina jäi kiinni koska suut ei pysynyt supussa.
- Anonyymi00004
Mafia lähes aina kostaa niille jotka rikkovat omertan lakia, eli kielivät tekemisistä poliisille. Eikö nämä kostaneet vai eikö näillä edes ollut koodistoa joka kielsi ns. vasikoinnin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mafia lähes aina kostaa niille jotka rikkovat omertan lakia, eli kielivät tekemisistä poliisille. Eikö nämä kostaneet vai eikö näillä edes ollut koodistoa joka kielsi ns. vasikoinnin?
Pah!
Kuulostaa aika pieneltä mafiaksi. Tulee mieleen ihan jutut "Orimattilan supo tarkkailee", vaikkei meillä ole edes poliisiasemaa. On ihan turha luoda yhdestä ihmisestä mitään JÄRJESTÖÄ. Ja olen jo hokenut monta kertaa ettei järjestäytynyttä rikollisuutta kiinnosta se käykö tämä täti ruokakaupassa.
Jos jotain isompaa olisi ollut, se olisi jo huomannut vuosia sitten! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pah!
Kuulostaa aika pieneltä mafiaksi. Tulee mieleen ihan jutut "Orimattilan supo tarkkailee", vaikkei meillä ole edes poliisiasemaa. On ihan turha luoda yhdestä ihmisestä mitään JÄRJESTÖÄ. Ja olen jo hokenut monta kertaa ettei järjestäytynyttä rikollisuutta kiinnosta se käykö tämä täti ruokakaupassa.
Jos jotain isompaa olisi ollut, se olisi jo huomannut vuosia sitten!...Niin ja muuten mafian kanssa on se että se ON eikä vain väitä olevansa. Ei täällä ole muuta tehty kuin uhkailu. Miksi edes uhkailla? ja sitten ne jatkaa sitä YLI KYMMENEN VUOTTA ja tämäkin on jo jatkoa sieltä yli 20 vuoden takaa! Aina vaan ne vain uhkailee ja uhkailee. Ei se tarkoita kuin yhtä asiaa. Ei niillä mitään siellä koskaan ollutkaan. Ja todellakin... miksi uhkailla?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noi koskee jengin OMIA jäseniä. Sama oli Niinikoskella. Kova järkytys heille, kun ei muut olekaan teistä kuulleet. Se on vähän sellaista, kun ollaan ihan YKSISTÄÄN jengejä ja kovia. Sitten kun kenenkään muun ei tartte teidän tyhmä sääntöjä noudattaa (Meillä on jo SUOMEN laki) eikä kukaan ole teistä ja teidän ongelmista kuullutkaan, niin sitä te sitten kostatte... ette omaa säälittävää "mafiaanne". Teidän omaa pienuutta te suojelette ja jo sillä tyhmällä jengillä sääntöinen. Helppo se on OMAT säännöt tehdä ja itse niit noudattaa. Kato mulla on ihan samat täällä on mun omassa kodissa. Mäkin olen ihan jengiguru ja isopäällikkö tässä linnassa ja kaikki* täällä tottelee mun sääntöjä. Huh haa!!!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Noi koskee jengin OMIA jäseniä. Sama oli Niinikoskella. Kova järkytys heille, kun ei muut olekaan teistä kuulleet. Se on vähän sellaista, kun ollaan ihan YKSISTÄÄN jengejä ja kovia. Sitten kun kenenkään muun ei tartte teidän tyhmä sääntöjä noudattaa (Meillä on jo SUOMEN laki) eikä kukaan ole teistä ja teidän ongelmista kuullutkaan, niin sitä te sitten kostatte... ette omaa säälittävää "mafiaanne". Teidän omaa pienuutta te suojelette ja jo sillä tyhmällä jengillä sääntöinen. Helppo se on OMAT säännöt tehdä ja itse niit noudattaa. Kato mulla on ihan samat täällä on mun omassa kodissa. Mäkin olen ihan jengiguru ja isopäällikkö tässä linnassa ja kaikki* täällä tottelee mun sääntöjä. Huh haa!!!
... :DDD Mulla tyhjeni nyt ihan akut tähän yllä olevaan viestiin. Mun piti jotain-jotain tehdä tai kirjoittaa. Mun mielestä mä vain ohimennen, ex tempore nappasin ton viestin tosta ja aikomus oli kai kirjoittaa se ensin lämmittelynä. Kai?
Sitten sen kirjoitettuani. *pah* ihan tyhjää, mä en muista mitään. Pitikö mun tehdä jotain? Mulla oli muistaakseni jotain oleellisempaakin asiaa, mutta mun paukut nyt tyhjeni jo tuohon iloitteluun minusta kotini jengipomona <3
Ehkä tähän on hyvä lopettaa.
(Uutisissa oli poliisien valvontakameroista ja mä vähän veikkaan että mun piti jotenkin siihen aiheeseen liittyen kirjoittaa. No, se jo unohtui ja palaa takasin jos sillä on merkitystä)
- Anonyymi00007
Kyllä oli orimattilassa mafia tai ainakin melkein mafia. Vähän sama asia kun liivikerholaiset, eli että kukaan ei näe mitään vaikka vierestä näkee kun liikkeeseen murtaudutaan ja viedään sieltä kassakone ulos jossa on pohjakassarahat. Se on niinkuin mafia, kova pelko hiljentää, ei näe, kuule, tiedä. Siis sivulliset pelkäsi. Noissa piireissä kuinkin pyöri niitä rikollisia jotka jo ensimmäisessä kuulustelussa kertoi kaiken mitä kysyttiin ja vielä hieman sellaisiakin asioita joita ei edes kysytty.
monelle orimattilalaiselle nuo mafiapiirit oli ihannoinnin kohde silloin kasarilla ja vielä ysärilläkin. Se oli sitä nuoruuden tyhmyyttä. Tänään jos noilta ihailijoilta kysyttäisiin mielipidettä, niin varmaan olisi ajatukset aikuismaisimpia ja järkevämpiä. Noista mafiamiehistä tai siis niistä jotka olisi halunneet olla jotakin mafiosoja ei nykyisin ole paljon kerrottava. Joko haudassa, työttömänä tai takuueläkkeellä. - Anonyymi00008
Tuohon aikaan poliisit antoi Jonneille pamppua putkassa, jalkapohjat oli hyvä kohde.
Siitä ei jäänyt ulospäin helposti näkyviä vammoja ja ei ollut kiva kävellä sen jälkeen.
T: Keijo- Anonyymi00009
Saitko kokea tuollaista. Voi kauheeta.
- Anonyymi00016UUSI
Mä en tajua tätä juttua. Ihan ufo!
Mikä juttu tää jalkapohjat nyt on? Jäähän siitä nyt jälki, vai ohikulkijoiden mielipidettäkö nyt TÄHÄNKIN kysytään? Onko joku kaupanh*ro tässäkin asiassa korkein oikeus ja valta päättää että mikä on uhrin tila vain onko mitään edes tapahtunut.
No, ehkä sitä sitten ottaa kengän jalasta ja tunkee vaikka jalkansa sen h*oran suuhun, jos ei tajuaisi paremmin? Maistuu ehkä verelle? - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä en tajua tätä juttua. Ihan ufo!
Mikä juttu tää jalkapohjat nyt on? Jäähän siitä nyt jälki, vai ohikulkijoiden mielipidettäkö nyt TÄHÄNKIN kysytään? Onko joku kaupanh*ro tässäkin asiassa korkein oikeus ja valta päättää että mikä on uhrin tila vain onko mitään edes tapahtunut.
No, ehkä sitä sitten ottaa kengän jalasta ja tunkee vaikka jalkansa sen h*oran suuhun, jos ei tajuaisi paremmin? Maistuu ehkä verelle?...Mulla on OUTO muisto. Sekin on ihan ufo. Mulla oli peppuongelmia paljon lapsena. Se saattoi johtua ihan huonosta hygieniastakin. Oli niin tai näin, niin kerran mulla oli taas kuten sanotaan p*rse rikki ja mä TOTUTUSTI kävin sitä hoidattamassa saunassa :)
Pois tultuani sitten jotenkin mainitsin äidille että mulla on taas näitä vaivoja ja sitten... tapahtui jotain tosi erikoista. Tää mun juttu olisi jäänyt tähän ja mä nyt kerroin tän just kuten mä sen kaikinpuolin muistan ja ymmärrän. Äiti oli silti tosi friikki.
Se vain lamaantui. Mä en ole koskaan missään nähnyt sitä mitenkään vastaavalla tavalla. Mä en ole eläissäni nähnyt sitä edes peloissaan tai huolestuneena ja nyt se oli kalvan valkoinen. Se vain lamaantui kauhusta ja jäi tuijottamaan järkyttyneenä. Tää ei ollut mitenkään suhteessa siihen mitä olin just sille kertonut, joten en tiedä mitä sille oli tapahtunut.
Mä en silti unohtanut tota.
Se on aina jäänyt muo vaivaamaan, koska se on ainoa kerta kun ylipäätänsä näen mitään pelkoa/huolta äitini kasvoilla. Se vain lamaantui. Se se sanonut mitään (muistaakseni), joten en tiedä että mitä se oikein oletti/luuli/tiesi (?). Kun se kuitenkin noinkin oudosti asiaan suhtautui, niin se on ollut mulla yhtenä "vihjeenä" siellä lapsuudestani... tai mahdollisesti äitini omasta lapsuudesta. Se on niin sekaisin että se voisi asiat kyllä sotkeakin, koska ei se koskaan muutoinkaan tajunnut että kumpi meistä oli minä, vain oltiinko molemmat.
Nyt aikuisena tiedän tuon huolestuttavaksi, muttei mulla muutakaan elämää ole koskaan ollut, niin mulle se oli ihan normaalia ettei "äiti taaskaan nyt tiedä kumpi meistä on minä". Hyvin kaukaa haettua, mutta on siis mahdollista että äitini itse olisi "varsinaisen" pedofilian uhri ja mun kanssa sitten on vain leikitty. Vaikea sanoa. Jollekin jossain on silti tehty pahaa. Mä oireilen sitä kaikkialla, mutten vain tiedä että tapahtuiko se mulle, äidilleni vaiko jollekin toiselle... tai ehkä vähän useammallekin? Jotain mä oikein. Mä en tykkää mun painajaisista, joita mä näin lapsena. Nekin on tosi huolestuttavia. Kaikki on ihan v* huolestuttavaa. - Anonyymi00022UUSI
"Aina vaan mä jaksan. En mä taida lopettaa ollenkaan ;P"
...Eikö olekin ihmeellistä? O.O Siis mäkö en vain tästä jotenkin kuole jonnekin? NO, pitäistkö meidä tehdä jotain tälle asialle, kun teitä niin harmittaa että mä olen olemassa? Hengaile enemmän itsesi kanssa, jos tykkäät siitä seurasta enemmän. Mä en voinut olla kenellekään ongelmaa siinä että kävin ruokakaupassa tai hain postipakettia. Ei niinku tartte hengaille sen enempää kuin on pakollista, mutta...
Ai, niin sehän olinkin MINÄ. Mä en koko sielullanikaan halunnut olla siellä, mutta kävin ne pakolliset ruokaostokset tekemässä ja paketit hakemassa, mutta juuri TOI ei näillä Orimattilan koviksille "mafialle" sopinut. EI! Ei niinku suostuta tällaiseen. On muka joku vika? Ja mikähän vika nyt sitten oli? Kukaan ei sano mitään, kukaan ei kerro että mitään vikaa edes olisi missään?
Ja kun ei voi olla se ongelma että käy kaupassa, kun muo ei nimenomaan päästetty sieltä pois... ainakaan niin että olisin ostanut ostokset ja saanut pakettini. Muo tarkoituksella seisotettiin ihan järjettömiä aikoja. Kiusattiin ihan kiusaamisen vuoksi vain etten pääsisi pois.
KUKAAN EI SANO MITÄÄN.
Ainoat sanat mitä on tullut, on olleet loputtomia valheita, eri selityksiä sille, miksei ne mun maksutoimitukset muka koskaan toimineet. SIlti se oli se vakio kolme kertaa kun jouduin sen tunnusluvun laittaa. Aina kolme. Että joku säännönmukaisuus silti. Jännä se KOLMENpakko. Onko teillä laitteessa vähän outo vika?
NIin, että kun ei kukaan suostu sanoa että MIKSI, niin anna mä arvaan. Te ette tykkää pedofilian UHREISTA. Pedofiilit itse on ok, mutta UHRIT ei saa käydä teidän kaupassa. Ja te ihmettelette että MIKSI MÄ EN LOPETA. Mä en vain tajua että mitä ihmettä mä tässä nyt edes voisin lopettaa!!! Mikä tässä on yhtään mitään sellaista mille minä voisin mitään tehdä? MISSÄ? Nää hullut hajottaa mun termostaatinkin, kun niitä kiukuttaa enkä mä vain voi ymmärtää että MIKSI? Mitä mä millekään olisin yhtään erilailla voinut tehdä.
Marjut puhuu "pärjäämisestä", mutta mitä v*tun pärjäämistä on OLLA MINÄ? Mä teen tätä ihan luomuna ihan miten päin vain, ei tuota mitään vaikeuksia. Miten se nyt mihinkään loppuisi tai sitä voisi kiristää minulta pois? Ootteko te vähän pimeitä? - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
...Eikö olekin ihmeellistä? O.O Siis mäkö en vain tästä jotenkin kuole jonnekin? NO, pitäistkö meidä tehdä jotain tälle asialle, kun teitä niin harmittaa että mä olen olemassa? Hengaile enemmän itsesi kanssa, jos tykkäät siitä seurasta enemmän. Mä en voinut olla kenellekään ongelmaa siinä että kävin ruokakaupassa tai hain postipakettia. Ei niinku tartte hengaille sen enempää kuin on pakollista, mutta...
Ai, niin sehän olinkin MINÄ. Mä en koko sielullanikaan halunnut olla siellä, mutta kävin ne pakolliset ruokaostokset tekemässä ja paketit hakemassa, mutta juuri TOI ei näillä Orimattilan koviksille "mafialle" sopinut. EI! Ei niinku suostuta tällaiseen. On muka joku vika? Ja mikähän vika nyt sitten oli? Kukaan ei sano mitään, kukaan ei kerro että mitään vikaa edes olisi missään?
Ja kun ei voi olla se ongelma että käy kaupassa, kun muo ei nimenomaan päästetty sieltä pois... ainakaan niin että olisin ostanut ostokset ja saanut pakettini. Muo tarkoituksella seisotettiin ihan järjettömiä aikoja. Kiusattiin ihan kiusaamisen vuoksi vain etten pääsisi pois.
KUKAAN EI SANO MITÄÄN.
Ainoat sanat mitä on tullut, on olleet loputtomia valheita, eri selityksiä sille, miksei ne mun maksutoimitukset muka koskaan toimineet. SIlti se oli se vakio kolme kertaa kun jouduin sen tunnusluvun laittaa. Aina kolme. Että joku säännönmukaisuus silti. Jännä se KOLMENpakko. Onko teillä laitteessa vähän outo vika?
NIin, että kun ei kukaan suostu sanoa että MIKSI, niin anna mä arvaan. Te ette tykkää pedofilian UHREISTA. Pedofiilit itse on ok, mutta UHRIT ei saa käydä teidän kaupassa. Ja te ihmettelette että MIKSI MÄ EN LOPETA. Mä en vain tajua että mitä ihmettä mä tässä nyt edes voisin lopettaa!!! Mikä tässä on yhtään mitään sellaista mille minä voisin mitään tehdä? MISSÄ? Nää hullut hajottaa mun termostaatinkin, kun niitä kiukuttaa enkä mä vain voi ymmärtää että MIKSI? Mitä mä millekään olisin yhtään erilailla voinut tehdä.
Marjut puhuu "pärjäämisestä", mutta mitä v*tun pärjäämistä on OLLA MINÄ? Mä teen tätä ihan luomuna ihan miten päin vain, ei tuota mitään vaikeuksia. Miten se nyt mihinkään loppuisi tai sitä voisi kiristää minulta pois? Ootteko te vähän pimeitä?...Mulla lähti se alkuperäinen viesti. No, siinä oli sarkasmia paljon, joten ehkei se siksi ihan mennyt läpi. Siistitään:
"...Lapset kuulemma selviää yllättävän hyvin.... No, suurin kärsijä nyt saattaakin olla joku kaupanhenkilökunnassa, jolle tällainen on vain LIIKAA ja minut pitää siksi poistaa väkivalloin pois kaupasta. Ok. [<< Tällä viittaa esim. siihen hyllyjentäyttäjään, joka teki perättömän ilmiannon ja usutti vartijan mun päälle. Minut sitten poistettiin sieltä kaupasta 13.10.2022. Väkivaltaa on monenlaista ja jos ei hyllyjentäyttäjä halua että minä olen kaupassa, niin todellakin voihan hän sen PERÄTTÖMÄN ilmiannon tehdä. Duh!]
No, mutta... mähän OLEN ELOSSA siis, joten en tajua että miksi mistään väkivallasta edes puhutaan, koska mitään vakavaa ei ole tapahtunut, niin kauan kuin en ole kuollut. [<<<vitsi] Ja jos saadaan elvytettyä, niin sehän on taas ihan kuin uusi :) Silmät liikkuu ja sillee.
Meikä voi hyvin, vaikkei KOSKAAN olekaan voinut hyvin. Yhtään koskaan. Mun vauvaraportit on surullista luettavaa ja sitten ne jo epäili todellakin että se oli vähän outo juttu kun äidin kanssa sain päävamman, mutta kun mä kuitenkin ihan kävelen ja... OLEN REIPAS, niin kaikki on hyvin <3 [Olin todellakin saanut päävamman äidin kanssa. sitä ihmeteltiin, mutta koska testattiin ja todettiin että SUOSTUN mennä äidin syliin pyydettäessä eli en siis arastellut äitiä, niin mä olisin sitten ihan ok ja mut lähetettiin takaisin kotiin]
Ei vitsi, mä olen reipas kyllä ollut aina. Mä olen vieläkin reipas :DDDDDD Aina vaan mä jaksan. En mä taida lopettaa ollenkaan ;P"
taisi mennä automaatilla pois. ne ei tajua sarkasmia. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
KUKAAN EI SANO MITÄÄN.
Marjut puhuu "pärjäämisestä", mutta mitä v*tun pärjäämistä on OLLA MINÄ? Mä teen tätä ihan luomuna ihan miten päin vain, ei tuota mitään vaikeuksia. Miten se nyt mihinkään loppuisi tai sitä voisi kiristää minulta pois? Ootteko te vähän pimeitä?"Marjut puhuu "pärjäämisestä", mutta mitä v*tun pärjäämistä on OLLA MINÄ?"
...Miksi... te uhkailette mulle, muttei kukaan uskalla edes puhua mulle. Sanotaan vain jotain järjetöntä, muttei jäädä vastaamaan. Liian monta kerta ihan sama. Ja vaikka mä jo kielsin, niin se jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siitä koputtamisestakin mun piti sille sanoa useamman kerran, kun se oli jo alunperinkin ihan älytön idea! Ja vaikka se olisi tarkoittanut jotain rikollista, niin se oli SILTI älytön idea! Miksi te hoette?
Auttaa varmaan paljon noihin teidän uskottavuusongelmiin, kun keksitte jonkun "hyvän lainin" ja tuutte sen koppavana mulle sanoo ja äkkiä juoksette pois etten mä vaan kerkeäisi siihen mitään vastata. Se vartijakin 12.05.2022 Supermarketissa niin-niin isottelevana tuli TÖNIMÄÄN minua, mutta on sitten niin ujo piimä ettei uskalla jäädä siihen... niinku mitään. Ei mitään. Ei sano ei tee mitään, karkaa vain pois. Tosi "rohkeaa". Sä tule nimenomaan yllättäen sieltä kulman takaa päin ettei mulle jää aikaa varautua... ja sä... karkaat pois? Mä vain sanon että toi sun uhkauksen kaikki arvo meni sun kusena kintuille.
Muut vartijat nyt pystyy siinä mun vierellä olee, mutta sä sitten just lähdit karkuun. Niin ne lähti ne kaksi h*moakin, jotka selkeän AGGRESSIIVISESTI tuli mun molemmin puolin kylkiä kuin jo heittääkseen minut maahan. Se tapahtui jo. Te teitte se jo. Te mokasitte. Ja sitten häntä koipien välissä ne lähti siitä pois.
Marjut? Mistä pärjäämisestä sä puhut? Kun sä tulit seuraavan kerran, niin eka asia mitä sanoit oli (kuitenkin?) että "Kerkesitkö huolestua?" enkä mä kerennyt, mutta olipa outo kysymys heti ekaksi... että SINÄ siinä näytät asiaa ajatelleen kaiken tämän ajan.
Ja "huoli" on hyvin-hyvin random sana, koska esim. mulla on ihan PANIIKKIKOHTAUS aivan joka ikinen kerta kaupassa. Kertaakaan en ole kaupassa käynyt ilman sitä, joten on aika noloa teiltä väittää että mä nyt olin jotenkin TEIDÄN takia hermostunut, kun mä olen vuosikymmeniä ollut aivan joka ikinen kerta sitä tähänkin asti, jo ennen kuin edes tiesin teistä ja jokainen kerta myös silloin, kun te luulitte että olisin ollut rauhallinen. Mulla on ollut PANIIKKIKOHTAUS ihan joka ikinen kerta kaupassa. Mä olen ihan ollut terapissa tästä aiheesta. Mulla on siis vaikea julkistenpaikkojenkammo että on oikeasti tosi NOLOA että te luulisitte sen just teistä johtuvan tai etten muka olisi ollut paniikissa niinä muina kertoina, kyllä mä olin.
Aivan sekaisinkin mä olen ollut jo lapsesta asti. Lapsille sellaista sallitaan, mutta vanhemmille vähemmän. Sitten ne vain alkoi väittää muo narkkariksi, mutta iHAN SAMANLAINENhan mä olen aina ollut. Mä olin tällainen jo lapsena. Ei se silloin ketään haitannut, niin onhan se nyt outoa että se NYT teitä jostain syystä haittaisi.
Ja sitten kun mä olin tosi-tosi-TOSI huonossa hapessa siellä lukion jälkeen, kun vasta olin siellä traumaterapiassa ja osin juuri siksi, koska pää kävi läpi kaikkea ja sitten mulla se johti unettomuuskierteeseen, joka taas itsessään pahensi kaikkea jne.
No, mutta! Siellä 20 vuotiaana mä olin ihan psykoottinen ja elämä tosi vaikeaa, niin musta on omituista että kun mä kuitenkin olin yli 10 vuotta terapiassa oppien parempia tekniikoita, oppien elämän hallintaa ja olen saanut kuitenkin asiat hallintaan, niin.... jostain syystä NYT... te ootte sitä mieltä että musta piti tehdä se huoli-ilmoitus? Mistä te oikein olitte huolissaan?
Postipistelleellä nimenomaan vihjaillaan että mulla "viiraa päässä", mutta voin vakuuttaa että olen lapsesta asti ollut sairas, mutta virallisetkin paperit mielisairaudesta sain jo vuonna 2007 eli nyt oli Postipisteen h*oralta vähän nolo moka ruveta NYT mun mielenterveyttä kykeenalaistamaan vuonna 2022... ja miksi?
Että millähän te olette selittänyt mun ilmeisen sekavuuden, jonka takia olen eri asteisesti ollut hoidossakin jotakuinkin 20 vuotta? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
"Marjut puhuu "pärjäämisestä", mutta mitä v*tun pärjäämistä on OLLA MINÄ?"
...Miksi... te uhkailette mulle, muttei kukaan uskalla edes puhua mulle. Sanotaan vain jotain järjetöntä, muttei jäädä vastaamaan. Liian monta kerta ihan sama. Ja vaikka mä jo kielsin, niin se jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siitä koputtamisestakin mun piti sille sanoa useamman kerran, kun se oli jo alunperinkin ihan älytön idea! Ja vaikka se olisi tarkoittanut jotain rikollista, niin se oli SILTI älytön idea! Miksi te hoette?
Auttaa varmaan paljon noihin teidän uskottavuusongelmiin, kun keksitte jonkun "hyvän lainin" ja tuutte sen koppavana mulle sanoo ja äkkiä juoksette pois etten mä vaan kerkeäisi siihen mitään vastata. Se vartijakin 12.05.2022 Supermarketissa niin-niin isottelevana tuli TÖNIMÄÄN minua, mutta on sitten niin ujo piimä ettei uskalla jäädä siihen... niinku mitään. Ei mitään. Ei sano ei tee mitään, karkaa vain pois. Tosi "rohkeaa". Sä tule nimenomaan yllättäen sieltä kulman takaa päin ettei mulle jää aikaa varautua... ja sä... karkaat pois? Mä vain sanon että toi sun uhkauksen kaikki arvo meni sun kusena kintuille.
Muut vartijat nyt pystyy siinä mun vierellä olee, mutta sä sitten just lähdit karkuun. Niin ne lähti ne kaksi h*moakin, jotka selkeän AGGRESSIIVISESTI tuli mun molemmin puolin kylkiä kuin jo heittääkseen minut maahan. Se tapahtui jo. Te teitte se jo. Te mokasitte. Ja sitten häntä koipien välissä ne lähti siitä pois.
Marjut? Mistä pärjäämisestä sä puhut? Kun sä tulit seuraavan kerran, niin eka asia mitä sanoit oli (kuitenkin?) että "Kerkesitkö huolestua?" enkä mä kerennyt, mutta olipa outo kysymys heti ekaksi... että SINÄ siinä näytät asiaa ajatelleen kaiken tämän ajan.
Ja "huoli" on hyvin-hyvin random sana, koska esim. mulla on ihan PANIIKKIKOHTAUS aivan joka ikinen kerta kaupassa. Kertaakaan en ole kaupassa käynyt ilman sitä, joten on aika noloa teiltä väittää että mä nyt olin jotenkin TEIDÄN takia hermostunut, kun mä olen vuosikymmeniä ollut aivan joka ikinen kerta sitä tähänkin asti, jo ennen kuin edes tiesin teistä ja jokainen kerta myös silloin, kun te luulitte että olisin ollut rauhallinen. Mulla on ollut PANIIKKIKOHTAUS ihan joka ikinen kerta kaupassa. Mä olen ihan ollut terapissa tästä aiheesta. Mulla on siis vaikea julkistenpaikkojenkammo että on oikeasti tosi NOLOA että te luulisitte sen just teistä johtuvan tai etten muka olisi ollut paniikissa niinä muina kertoina, kyllä mä olin.
Aivan sekaisinkin mä olen ollut jo lapsesta asti. Lapsille sellaista sallitaan, mutta vanhemmille vähemmän. Sitten ne vain alkoi väittää muo narkkariksi, mutta iHAN SAMANLAINENhan mä olen aina ollut. Mä olin tällainen jo lapsena. Ei se silloin ketään haitannut, niin onhan se nyt outoa että se NYT teitä jostain syystä haittaisi.
Ja sitten kun mä olin tosi-tosi-TOSI huonossa hapessa siellä lukion jälkeen, kun vasta olin siellä traumaterapiassa ja osin juuri siksi, koska pää kävi läpi kaikkea ja sitten mulla se johti unettomuuskierteeseen, joka taas itsessään pahensi kaikkea jne.
No, mutta! Siellä 20 vuotiaana mä olin ihan psykoottinen ja elämä tosi vaikeaa, niin musta on omituista että kun mä kuitenkin olin yli 10 vuotta terapiassa oppien parempia tekniikoita, oppien elämän hallintaa ja olen saanut kuitenkin asiat hallintaan, niin.... jostain syystä NYT... te ootte sitä mieltä että musta piti tehdä se huoli-ilmoitus? Mistä te oikein olitte huolissaan?
Postipistelleellä nimenomaan vihjaillaan että mulla "viiraa päässä", mutta voin vakuuttaa että olen lapsesta asti ollut sairas, mutta virallisetkin paperit mielisairaudesta sain jo vuonna 2007 eli nyt oli Postipisteen h*oralta vähän nolo moka ruveta NYT mun mielenterveyttä kykeenalaistamaan vuonna 2022... ja miksi?
Että millähän te olette selittänyt mun ilmeisen sekavuuden, jonka takia olen eri asteisesti ollut hoidossakin jotakuinkin 20 vuotta?...Ps. Teidän ei olekaan mikään tarkoitus tietää random ohikulkijoita, ok?
Ihmisiä liikkuu kadulla, hui! No, mutta tää on pieni kylä, mutta hoittakaa nyt silti edes mielikuvissa hahmottaa joku paikka kuten Helsinki, jossa sä et MYÖSKÄÄN tiedä henkilökohtaisia asioita siellä jokaisesta tai edes joka toisesta vastaantulijasta. Itseasiassa sulla ei ole mitään oikeutta tietää kenenkään random kaduntallaajan taustoja tai mitään.
Ja kun nää h*mot alkaa puhua "turvallisuudesta", niin mitähän turvallisuutta se oli, kun minua HETI... siis aivan heti kun palasin tänne, niin kohdelsiin jo kuin p*skaa? Että TÄYSIN TYHJÄSTÄ sitten keksitte omat valheenne ja jo (te jo!) kohtelitte minua kuin p*skaa ihan joka liikkeessä ja Vuokrataloilla. Että sitten vasta jälkikäteenkö teille tuli sellainen olo että tepä ette itseasiassa tiedäkään yhtään mitään minusta?
No, oli miten oli, muttei teillä ole mitään oikeuttakaan tietää yhtään mitään minusta. Ihan ihme ongelmia teillä? Ja te sitten rikotte lisää ja lisää lakeja tällaisen takia?
- Anonyymi00010UUSI
Taas mun hienoa nukkumaanmenon ideoitani <3 Mulla yhdistyin langat taas yhteen ja ne yhdistyi useammassa kohdassa. Täältä Orimattilassa on omituinen VASTUSTUS sille että pedofiliarikokset selvitettäisiin. Joo, no ei haluta että rikoksia tutkitaan, mutta on silti omituista että rikollisten keskuudessakaan pedofiilirikoksia katsottaisiin hyvällä.
Sitten aloin siis yhdistellä tänään kaikenlaista mielessäni ja tajusin (?) tai mietin oisko nää "vanhan liiton miehet" ja muut "mafiat", joista puhutaan ihan niitä itseään. Tässä on AINA ollut jotain äärimmäisen omituista ja olen ihmetellyt sitä että miten MUKA mun isäni siihen voisi liittyä.
No... kun laskee että mikä kaikki on yhteistä ja sitä miten TE tunnutte todellakin suojelevan isääni, niin....
Joo. Mä niinku mietin että teillä on sellaista sielujen sympatiaa eli isäni auttaa teitä ja te autatte häntä hädässä, kun on nyt tullut taas seksuaalisesti hyväksikäytettyä lapsia. No, voi!... teille? Tehän tässä kai kärsitte?
Oisko kannattanut miettiä sitä aiemmin?
Muo VAIN uhkaillaan, muttei mitään oikeita rikollisia tule. Mä huomasin että kun mä puhuin olevani pedofilian uhri asiakaspalautteeseen, niin ne paketit vandalisoitiin. Saattoi tietenkin olla myös niin päin että mä jo aistin jotain ja SIKSI satun mainitsemaan. Tiedä sitten. Ei silti tule niitä OIKEITA miehiä, ei itseasiassa minkäänlaisia miehiä koskaan. Vain ... no...
Ja kun ei koskaan ole mitään tullut eikä täällä kukaan muukaan tunnu huomanneen mitään "oikeita" rikollisia, niin ne on niitä sitten... ja erittäin verkostoituneita.
On todellakin omituista että se on nimenomaan ne pedofilian UHRIT, joita täällä Orimattilaan niin armotta vainotaan. Omituisia uhreja teillä. Mullekin on vain naurettu ja minua on pilkattu aiheesta. Aika kun on vain mitään siihen viittaavaan, niin toiset tytöt on siitä ilkkuneet. KERTAAKAAN en ole mitään sympatiaa täällä saanut.
Siitä 2005 abiristeilystä olen puhunut. Kukaan ei mitään symbatiaa ole antanut. Mä siis en edes aikonut juoda siellä ailkoholia. Minut salaa juotettiin känniin, yritän päästä eroon siitä ahdistelijasta, mutta humalaiset huoltajat käskee mun vain painua h*lvettiin. Sitten aamulla minua pilkkaavat muut tytöt. Missään vaiheessa kukaan ei AUTTANUT ja kaikki vain nauraa päälle jälkikäteen. Näin mä olen elänyt.
Mä olen jo sanonut olevan traumatisoitunut, siksi tällainen, mutta se ei MITENKÄÄN vaikuttanut, tähän vainoon. Osa vain suuttui PAHEMMIN ja se on mielenkiintoista. Mä kun luulin että ihminen reagoisi toistenpäin... no "ihminen".
Sitten mä aloin oivaltaa että nää kaikki langat todellakin sopii yhteen. Te TIEDÄTTE että olen pedofilian uhri ja SIKSI te haluatte minut pois täältä Orimattilasta, ja nimenomaan täältä, jotta teidän TEKIJÄT saisi olla rauhassa.- Anonyymi00011UUSI
....Mulla on kaikunut päässä joku jonkun maininta että teini-ikäiseksi asti täällä susta huolehditaan ja sitten se loppuu. Mä aina sitä ihmettin ja jossain kai noin kuukausi sitten mietin sitä taas ja tulin siihen lopputulokseen että pedofiilit tarvitsee lapsia, joten niitä on täällä oltava. Ja niille on oltava kaikenlaista toimintaa, jotta pedofiilit pääsisi niitä tapaamaan, koska ne aina vanhenee, joten ne tarttee uusia uusia uusia uusia uuuuuuusia loputtomasti vuosikymmenestä toiseen. Joten... jos ei ole mitään mihin PIENET lapset menisi, niin ei täällä olisi pedofiileillekaan mitään.
Sitten kun ne kasvaa teini-ikäiseksi, niin ei peedoja enää kiinnosta. Ne muuttui "likaisiksi". Ei muutoin ole järjeä jättää siihen teini-ikäisiin, kun normaali raja olisi täysi-ikäinen. On omituista että joku kokee että lapsista kuitenkin huolehditaan. Siitä en tiedä mitään täältä, mutta ehkä täällä huolehdistaan... en tosin ole ihan varma mitä tämä "huolehtiminen" on. Lastensuojelu nimittäin on lapsista HUOLEHTIMISTA ja heidän suojeluaan. Onko lapsista huolehtiminen vain sitä että heille järjestetään kaikkia tapahtumia... jossa peedot voi tulla niitä katselemaan?
KUKAAN... ei ole tässä tullut mulle symppaamaan. Se on härskiä se. Kukaan ei minua auttanut ja kun mä puhun, muun suu tukittiin ja nyt minut halutaan vain väkisin pois yhteisöstä ja siis VÄKISIN, rikoksia ja väkivaltaa käyttäen ja nyt mä MUKA olen huonostikäyttäytynyt kun... no mä en joo tiedä että mitä mä MUKA tein. Mä olin normaalisti kaupassa, mutta te vain käytitte aina eri väkivallan muotoja minuun. MITÄÄN väärää mä en tehnyt siellä.... koskaan.
Te nyt ette pääse teidän UHREISTANNE eroon, häh?
Että jos ollaan niin "mafiaa" ja niin hurjaa ja mahtavaa, niin sittehän te varmaan vain olette sitä, häh? Miksi se vaatisi muka sitä etten mä vain saa olla täsäs KAUPUNGISSA? Häh? Miksi mä en muka saa fyysisesti olla tuolla ja käydä kaupassa? Onko totuus... TOTUUS jotenkin ihan liian kaukana siitä harhasta missä te elätte?
Mulla ei todellakaan siis ole mitään huume- eikä rikostaustaa. Te ette ole ikinä kohdelleet minut FAKTOJEN ja olemassa olevien asioiden perusteella. Miksi minua vainottaisiin? Mä yritin päästä poliisiksi ja hoidin asiani hyvin se mielessä ja vielä sen jälkeenkin, kun en enää aktiivisesti siihen pyrkinyt. Teidän toiminta EI siltä näytä.
MISTÄ te sitä p*skaa oikein keksitte?... ja miten te voitte vuosikymmenestä toiseen uskotella itesellenne täysin mahdottomia? Oisko aika herätä todellisuuteen.
Mä TIEDÄN käyttäytyväni "erikoisesti" ja mä olen todellakin... VAKAVASTI TRAUMATISOITuNUT ja kun mä olen vielä sen niin tarkasti teille kertonut että mistä on kyse, niin ei vain ole mitään järjeä sillä että te yhä väitätte musta perättömiä.
Kai se nyt sitten sitä siis olikin että te AINA tiesitte. Ainoa syy miksi te minua vainoatte on se että olen pedofilian uhri enkä vain sitä, vaan minua ei todellakaan kiinnosta suojella yhtään peedoa, vaan olen nyttekin kaikki tietämäni kertonut poliisille. Ja SIKSi te vihaatte minua?
Tiedättekö, kun mulla ei ole tässä ollut mitään muuta REALISTISTA teoriaa teidän toiminnalle kuin vain se yksi ja ainoa, joka aina olikin. Mun vanhemmat teki mulle pahoja ja musta tuli outo ja lapsena. Mä olin outo lapsi, mä olin outo esiteini, josta oltiin huolissaan terveydenhuollossa ja sitten teini-ikäisenä nää pällit keksi että mä MUKA käyttäisin huumeita. No, sehä selittäisi heille sopivasti kaiken, mutta kun en ole todellakaan eläissäni huumeita edes kokeillut, en ole edes tupakkaa ikinä kokeillut. Tästähän isäni (!!!) ihan suuttui, kun sanoin sen ääneen, niin se kiirehti heti perään väittämään että valehtelen. Wtf?? H*mo! - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
....Mulla on kaikunut päässä joku jonkun maininta että teini-ikäiseksi asti täällä susta huolehditaan ja sitten se loppuu. Mä aina sitä ihmettin ja jossain kai noin kuukausi sitten mietin sitä taas ja tulin siihen lopputulokseen että pedofiilit tarvitsee lapsia, joten niitä on täällä oltava. Ja niille on oltava kaikenlaista toimintaa, jotta pedofiilit pääsisi niitä tapaamaan, koska ne aina vanhenee, joten ne tarttee uusia uusia uusia uusia uuuuuuusia loputtomasti vuosikymmenestä toiseen. Joten... jos ei ole mitään mihin PIENET lapset menisi, niin ei täällä olisi pedofiileillekaan mitään.
Sitten kun ne kasvaa teini-ikäiseksi, niin ei peedoja enää kiinnosta. Ne muuttui "likaisiksi". Ei muutoin ole järjeä jättää siihen teini-ikäisiin, kun normaali raja olisi täysi-ikäinen. On omituista että joku kokee että lapsista kuitenkin huolehditaan. Siitä en tiedä mitään täältä, mutta ehkä täällä huolehdistaan... en tosin ole ihan varma mitä tämä "huolehtiminen" on. Lastensuojelu nimittäin on lapsista HUOLEHTIMISTA ja heidän suojeluaan. Onko lapsista huolehtiminen vain sitä että heille järjestetään kaikkia tapahtumia... jossa peedot voi tulla niitä katselemaan?
KUKAAN... ei ole tässä tullut mulle symppaamaan. Se on härskiä se. Kukaan ei minua auttanut ja kun mä puhun, muun suu tukittiin ja nyt minut halutaan vain väkisin pois yhteisöstä ja siis VÄKISIN, rikoksia ja väkivaltaa käyttäen ja nyt mä MUKA olen huonostikäyttäytynyt kun... no mä en joo tiedä että mitä mä MUKA tein. Mä olin normaalisti kaupassa, mutta te vain käytitte aina eri väkivallan muotoja minuun. MITÄÄN väärää mä en tehnyt siellä.... koskaan.
Te nyt ette pääse teidän UHREISTANNE eroon, häh?
Että jos ollaan niin "mafiaa" ja niin hurjaa ja mahtavaa, niin sittehän te varmaan vain olette sitä, häh? Miksi se vaatisi muka sitä etten mä vain saa olla täsäs KAUPUNGISSA? Häh? Miksi mä en muka saa fyysisesti olla tuolla ja käydä kaupassa? Onko totuus... TOTUUS jotenkin ihan liian kaukana siitä harhasta missä te elätte?
Mulla ei todellakaan siis ole mitään huume- eikä rikostaustaa. Te ette ole ikinä kohdelleet minut FAKTOJEN ja olemassa olevien asioiden perusteella. Miksi minua vainottaisiin? Mä yritin päästä poliisiksi ja hoidin asiani hyvin se mielessä ja vielä sen jälkeenkin, kun en enää aktiivisesti siihen pyrkinyt. Teidän toiminta EI siltä näytä.
MISTÄ te sitä p*skaa oikein keksitte?... ja miten te voitte vuosikymmenestä toiseen uskotella itesellenne täysin mahdottomia? Oisko aika herätä todellisuuteen.
Mä TIEDÄN käyttäytyväni "erikoisesti" ja mä olen todellakin... VAKAVASTI TRAUMATISOITuNUT ja kun mä olen vielä sen niin tarkasti teille kertonut että mistä on kyse, niin ei vain ole mitään järjeä sillä että te yhä väitätte musta perättömiä.
Kai se nyt sitten sitä siis olikin että te AINA tiesitte. Ainoa syy miksi te minua vainoatte on se että olen pedofilian uhri enkä vain sitä, vaan minua ei todellakaan kiinnosta suojella yhtään peedoa, vaan olen nyttekin kaikki tietämäni kertonut poliisille. Ja SIKSi te vihaatte minua?
Tiedättekö, kun mulla ei ole tässä ollut mitään muuta REALISTISTA teoriaa teidän toiminnalle kuin vain se yksi ja ainoa, joka aina olikin. Mun vanhemmat teki mulle pahoja ja musta tuli outo ja lapsena. Mä olin outo lapsi, mä olin outo esiteini, josta oltiin huolissaan terveydenhuollossa ja sitten teini-ikäisenä nää pällit keksi että mä MUKA käyttäisin huumeita. No, sehä selittäisi heille sopivasti kaiken, mutta kun en ole todellakaan eläissäni huumeita edes kokeillut, en ole edes tupakkaa ikinä kokeillut. Tästähän isäni (!!!) ihan suuttui, kun sanoin sen ääneen, niin se kiirehti heti perään väittämään että valehtelen. Wtf?? H*mo!...Isä myös väitti mun jossain org*oissa olleen! Kiukuttelikin mulle vielä siitä! Mä en muista, mutta oisinko joku 13 vuotias ollut silloin? Max 15-vuotias. Että ihan org*oissa mä sen mielestä hengaillen. No, äitikin kyllä kutsui muo samoihinaikoihin kyläh*oraksi enkä sillekään keksinyt mitään selitystä. Mikään omassa käytöksessäni ei ainakaan sitä aiheuttanut. wtf?
Että aina te näitä vetelette ihan tyhjästä... eikä järki niinku sano, kun te puhutte jollekin noin 13-15 vuotiaalla tytölle kuitenkin. No, eihän se järki sano, kun 10v:kin on jo teilel vanha. Teille. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
...Isä myös väitti mun jossain org*oissa olleen! Kiukuttelikin mulle vielä siitä! Mä en muista, mutta oisinko joku 13 vuotias ollut silloin? Max 15-vuotias. Että ihan org*oissa mä sen mielestä hengaillen. No, äitikin kyllä kutsui muo samoihinaikoihin kyläh*oraksi enkä sillekään keksinyt mitään selitystä. Mikään omassa käytöksessäni ei ainakaan sitä aiheuttanut. wtf?
Että aina te näitä vetelette ihan tyhjästä... eikä järki niinku sano, kun te puhutte jollekin noin 13-15 vuotiaalla tytölle kuitenkin. No, eihän se järki sano, kun 10v:kin on jo teilel vanha. Teille....Ja p*rnoakin olin kuulemma nauhoitellut isän mukaan. Sillä on niitä juttuja! Mitään tekemistä järjen kanssa ei niillä vain ole! Ne ei vain oikein hallinnut mun puberteettia. Musta tuli niiden mielestä "likainen", "h*ora" ja kaikenkaikkiaan saastainen siitä lähtien. Kiva että niillä kiihotti enemmän mun taaperoikäisen vartalo. "Kiva". Makunsa kullankin.
Rikos se on silti, vaikka olin teidän tytär, te kun ette omista minua edes enkä ole mikään teidän "osa". Mä olen irrallinen ihminen, jota te seksuaalisesti hyväksikäytitte... ilman mun suostumusta. Mä en tajunnut sitä peliä. Jos mä olisin tajunnut, mä EN olisi suostunut. Ja siihenhän se sitten niinku kaatui. Mu ahdisti, muo kiukutti. MÄ EN HALUNNUT ja mä aloin tehdä kaikkeni päästäkseni teistä eroon, mutta enhän mä koskaan päässyt. Sekin kertoo paljon.
Mun terapeutti puhui mulle siitä että kerran muo hävetti ja mä olisin halunnut mennä laittaa vaatteet päälle, mutta isä ei päästänyt. Piti muka nyt korjata se polkupyörä siinä. Mun terapeutinkin mielestä mun olisi pitänyt päästä laittamaan vaatteet ylle, kun muo kerran ahdisti. Isä teki väärin. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
...Ja p*rnoakin olin kuulemma nauhoitellut isän mukaan. Sillä on niitä juttuja! Mitään tekemistä järjen kanssa ei niillä vain ole! Ne ei vain oikein hallinnut mun puberteettia. Musta tuli niiden mielestä "likainen", "h*ora" ja kaikenkaikkiaan saastainen siitä lähtien. Kiva että niillä kiihotti enemmän mun taaperoikäisen vartalo. "Kiva". Makunsa kullankin.
Rikos se on silti, vaikka olin teidän tytär, te kun ette omista minua edes enkä ole mikään teidän "osa". Mä olen irrallinen ihminen, jota te seksuaalisesti hyväksikäytitte... ilman mun suostumusta. Mä en tajunnut sitä peliä. Jos mä olisin tajunnut, mä EN olisi suostunut. Ja siihenhän se sitten niinku kaatui. Mu ahdisti, muo kiukutti. MÄ EN HALUNNUT ja mä aloin tehdä kaikkeni päästäkseni teistä eroon, mutta enhän mä koskaan päässyt. Sekin kertoo paljon.
Mun terapeutti puhui mulle siitä että kerran muo hävetti ja mä olisin halunnut mennä laittaa vaatteet päälle, mutta isä ei päästänyt. Piti muka nyt korjata se polkupyörä siinä. Mun terapeutinkin mielestä mun olisi pitänyt päästä laittamaan vaatteet ylle, kun muo kerran ahdisti. Isä teki väärin....Ja kun alan todella, todella, todella tajuta tätä tilanne, niin mä aloin suojella itseäni kaikkialla. Teini-ikäisenä mä aina pelkäsin mennä suihkuun, kun meillä ei siinä ole lukkoa ja isä tuli sitten aina muka yllättäen. No, mä sitten keksin virittää remmeillä kahvat kiinni! <3 HYVÄ! Hyvä minä. Mä keksi ratkaisun.
Ja tähän - ei-me-olla-pedofiileja pointtiin ja syy-on-vain-minussa, niin mitäpä luulette että kävi, kun mä mä menin suihkuun ja olin virittänyt löytämilläni pyöräremmeillä kahvoista ovet kiinni? Mitäpä kävi?
NO... isä yritti sisään - vahingossa TIETENKIN! - ja arvaatteko mitä tästä tapahtui. Huh huh! Ne sehän sai ihan hervottoman RAIVARIN, että niin se suhtautuu asiallisesti siihen, kun... no... en tiedä mitä siinä nyt sitten tapahtui, kun se kuitenkin oli häveltä vahinko. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
...Ja kun alan todella, todella, todella tajuta tätä tilanne, niin mä aloin suojella itseäni kaikkialla. Teini-ikäisenä mä aina pelkäsin mennä suihkuun, kun meillä ei siinä ole lukkoa ja isä tuli sitten aina muka yllättäen. No, mä sitten keksin virittää remmeillä kahvat kiinni! <3 HYVÄ! Hyvä minä. Mä keksi ratkaisun.
Ja tähän - ei-me-olla-pedofiileja pointtiin ja syy-on-vain-minussa, niin mitäpä luulette että kävi, kun mä mä menin suihkuun ja olin virittänyt löytämilläni pyöräremmeillä kahvoista ovet kiinni? Mitäpä kävi?
NO... isä yritti sisään - vahingossa TIETENKIN! - ja arvaatteko mitä tästä tapahtui. Huh huh! Ne sehän sai ihan hervottoman RAIVARIN, että niin se suhtautuu asiallisesti siihen, kun... no... en tiedä mitä siinä nyt sitten tapahtui, kun se kuitenkin oli häveltä vahinko....Ja se on kuin kaupat, niin mähän joo ITSE päätin etten enää mene kauppaan, mutta ongelma vähän oli se, kun ne ei enää suostunut hyväksyä mun maksuja eikä antaneet niitä mun postipaketteja mulle. Oli silloin aina helppo MUN tehdä silloin se valinta.
Kiitti että mä sain tän kaiken aina PÄÄTTÄÄ kuitenkin itse täällä Orimattilassa. Se on hyvä nyt syyttää minua tästä kaikesta. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
...Ja p*rnoakin olin kuulemma nauhoitellut isän mukaan. Sillä on niitä juttuja! Mitään tekemistä järjen kanssa ei niillä vain ole! Ne ei vain oikein hallinnut mun puberteettia. Musta tuli niiden mielestä "likainen", "h*ora" ja kaikenkaikkiaan saastainen siitä lähtien. Kiva että niillä kiihotti enemmän mun taaperoikäisen vartalo. "Kiva". Makunsa kullankin.
Mun terapeutti puhui mulle siitä että kerran muo hävetti ja mä olisin halunnut mennä laittaa vaatteet päälle, mutta isä ei päästänyt. Piti muka nyt korjata se polkupyörä siinä. Mun terapeutinkin mielestä mun olisi pitänyt päästä laittamaan vaatteet ylle, kun muo kerran ahdisti. Isä teki väärin....Muo vanhemmalle sukulaistytölle kävi niin että se oli nukahtanut autoon ja sitten mun isä oli kantanut sen sänkyyn. Tää tyttö oli silti siitä suuttunut ja jäänyt tenttaamaan että "Miksi T*pani teki niin?". Ja tästäKIN jutusta tekee omituisen se että nimenomaan mun äiti aina hokee sitä. Siitä mä sen tiedänkin, koska olinko mä silloin itse edes syntynytkään?
Jutun pointti oli se että tyttö oli jäänyt kysymään että miksi mun isä "teki sen". En osaa sanoa että MITÄ siellä on sitten tapahtunut, mutta ainakin juttu kerrotaan aina niin että se että isä oli sen nostanut nukkuvana pois sieltä sängystä olisi ollut se ongelma? Äitini aina juttua kertoo puolustellen sitä että meillä se on NORMAALIA että aina lapset kannettiin sänkyyn nukkumaan. Tän jutun outous on kuitenkin siinä että 1. MIKSI se oli jäänyt sitä tyttöä vaivaamaan 2. MIKSI äiti aina uudelleen ja uudelleen hokee tuota juttua? Ne saa mut huolestumaan.
En silti epäile hetkeäkään ettei isä mielellään olisi sitä tyttöä sänkyyn kantanut.
Mä kun näistä pedofiilijutuista äidille puhuin, niin se suuttui ja alkoi mulle tuohtuneena kertoa miten isä nimenomaan TYKKÄÄ lapsista eikä tekisi heille ikinä mitään pahaa. Muo ei silloin ajallaankaan toi vakuuttanut. Muo ei vakuuta äidin vakuuttelu siitä että isä nimenomaan TYKKÄÄ lapsista. Se ei vastannut lainkaan siihen mistä puhuin. Toisten päin se olisi jotenkin että isä VIHAA lapsia ja haluaisi siksi vahingoittaa lapsia, mutten mä nyt sellaista puhunutkaan. Äidiltä itseltään toi sadismi enemmän kuulostaa. Äiti nyt VIHAA ja haluaa vain satuttaa ihan satuttamisen ilosta. Isääni syytin pedofiiliksi.
SeKIN on mun mielestä aika mielenkiintoista että mä olen AINA tästä aiheesta äitini kanssa puhunut. Me siis ollaan näistä kaikista juteltu, joten missäs tässä on mitään salaisuutta siis? :D On silti vähintään omituista että mä itsekin tämän isän taipumuksen otin jatkuvasti puheeksi. "Kiva" perhe.
Äiti on kyllä niin friikki. Kerran me kuljettiin autolla silleet että äiti ja isä oli siellä etupenkeillä ja minä takapenkillä. Äiti vain alkoi randomisti kiukutella siitä että heti kun (en muista enää aihetta tarkasti) mies lähestyy lasta, niin kyseessä on muka joku INSESTI. Äiti oli jotenkin tosi vihainen, kun se tästä puhui enkä voi ymmärtää että mitä se siinä (ainakin näennäisesti) yksistään raivosi.
Muo jäi silloin häiritsemään sen sanavalinta INSESTI, koska jo teininä tiesin eron insestin ja pedofilian välillä ja ihmettelin että miksei äiti nyt sitä eroa tiennyt. Miksi se käytti sanaa insesti, koska ei nyt kukaan sellaisesta isääni syyttäisi, jos se lähestyy jotain lasta, vai kenestä oli kyse? Joku juttu siellä oli varmaan tapahtunut, niin äiti sitten siinä kotimatkalla alkoi sitä kiukutella ääneen... ettei mies saisi edes lähestyä lasta. No, tartteeko niitä sitten lähetyä? Ja entäs sitten jos joku luuleelin että on pedofiili (tai että se on "insesti"). Turha pelko, kun meikä yrittää samoja juttuja sanoja vuosikymmenien ajan ja se olen todellakin MINÄ, johon sitä väkivaltaa käytetään. Ja mitä noita satuja ja historiassa tapahtuneita juttujakin on lueskellut, niin kyllä se on AINA se uhri, joka pahoinpidellään... ihan perusraiskaustapauksissakin. En voi oikeasti ymmärtää että miksi se siis olisi miehelle joku ongelma. Totuus sattuu??
Tosissaan (random) lapsien sylissä pitäminen ei ole mikään ihmisoikeus! Joskus näkee just lapsia retuutetun eikä ne kyllä mitään rakkautta sille lapselle anna, se lapsihan selkeästi kärsii siinä. Miksi sitä pitäisi SAADA halata sitä lasta, ei se ole mikään lelu. Ei toisten koiriakaan viedä lenkille kysymättä että "mäkin nyt haluan ulkoiluttaa koiraa, kun mulla ei ole omaa, niin käynpä tuosta ottamassa tuon naapurin koiran". wtf? Moni mainenkin haluaa ihan sen lapsen, muttei kaikki saa. Elämä on, ei ne ole mikään ihmisoikeus. Sillä lapsella itsellään on ihmisoikeus koskemattomuuteen.
Eli äiti saa jonkun omituisen raivarin, kun joku mies on lähestynyt lasta sitä on sitten vaihtehtoisesti väitetty pedofiiliksi tai insestiksi. Ok. Isä taas oli aivan liian tuohtunut, kun joku oli meidän kotikylän tienvarsille ripustellut kylttejä että täällä on pedofiili. Isä kertoi tätä jollekin toiselle miehelle, mutten muuta muista tästä. Tässäkin tilanteessa mä vain mulkoilin isääni päin ja ihmettelin että mitä se siinä mesoaa! Isä vielä kertoi yksityiskohtaisesti että missä niitä lappusia oli eli se oli käynyt selvittämättä TARKASTI että mistä mihin niitä on laitettu. KUKA VAIVAUTUU?!! Ottiko hengen päälle? Ja suuttua vielä tuollaisesta?
Mä silloin muistelin vain miten niissä tolpissa aina luki että "Jeesus tulee" eikä siitä vaan kukaan pinnaansa menettänyt. Pah! Ei ollut kukaan raivoamassa Jeesuksen takia. Pedofiilit taisi osua liikaa itseen. No, mutta MILLIÄKÄÄN ei siis pedofiileja meillä tuomita ainakaan vanhempien toimesta. Se on varma. Ne on niinku uhreja tässä. Ne vaan saa raivarin, kun joku levittelee lappusia ja ei MUKA saisi hyväksikäyttää omaa tytärtään... tai mun sukulaisia. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
...Muo vanhemmalle sukulaistytölle kävi niin että se oli nukahtanut autoon ja sitten mun isä oli kantanut sen sänkyyn. Tää tyttö oli silti siitä suuttunut ja jäänyt tenttaamaan että "Miksi T*pani teki niin?". Ja tästäKIN jutusta tekee omituisen se että nimenomaan mun äiti aina hokee sitä. Siitä mä sen tiedänkin, koska olinko mä silloin itse edes syntynytkään?
Jutun pointti oli se että tyttö oli jäänyt kysymään että miksi mun isä "teki sen". En osaa sanoa että MITÄ siellä on sitten tapahtunut, mutta ainakin juttu kerrotaan aina niin että se että isä oli sen nostanut nukkuvana pois sieltä sängystä olisi ollut se ongelma? Äitini aina juttua kertoo puolustellen sitä että meillä se on NORMAALIA että aina lapset kannettiin sänkyyn nukkumaan. Tän jutun outous on kuitenkin siinä että 1. MIKSI se oli jäänyt sitä tyttöä vaivaamaan 2. MIKSI äiti aina uudelleen ja uudelleen hokee tuota juttua? Ne saa mut huolestumaan.
En silti epäile hetkeäkään ettei isä mielellään olisi sitä tyttöä sänkyyn kantanut.
Mä kun näistä pedofiilijutuista äidille puhuin, niin se suuttui ja alkoi mulle tuohtuneena kertoa miten isä nimenomaan TYKKÄÄ lapsista eikä tekisi heille ikinä mitään pahaa. Muo ei silloin ajallaankaan toi vakuuttanut. Muo ei vakuuta äidin vakuuttelu siitä että isä nimenomaan TYKKÄÄ lapsista. Se ei vastannut lainkaan siihen mistä puhuin. Toisten päin se olisi jotenkin että isä VIHAA lapsia ja haluaisi siksi vahingoittaa lapsia, mutten mä nyt sellaista puhunutkaan. Äidiltä itseltään toi sadismi enemmän kuulostaa. Äiti nyt VIHAA ja haluaa vain satuttaa ihan satuttamisen ilosta. Isääni syytin pedofiiliksi.
SeKIN on mun mielestä aika mielenkiintoista että mä olen AINA tästä aiheesta äitini kanssa puhunut. Me siis ollaan näistä kaikista juteltu, joten missäs tässä on mitään salaisuutta siis? :D On silti vähintään omituista että mä itsekin tämän isän taipumuksen otin jatkuvasti puheeksi. "Kiva" perhe.
Äiti on kyllä niin friikki. Kerran me kuljettiin autolla silleet että äiti ja isä oli siellä etupenkeillä ja minä takapenkillä. Äiti vain alkoi randomisti kiukutella siitä että heti kun (en muista enää aihetta tarkasti) mies lähestyy lasta, niin kyseessä on muka joku INSESTI. Äiti oli jotenkin tosi vihainen, kun se tästä puhui enkä voi ymmärtää että mitä se siinä (ainakin näennäisesti) yksistään raivosi.
Muo jäi silloin häiritsemään sen sanavalinta INSESTI, koska jo teininä tiesin eron insestin ja pedofilian välillä ja ihmettelin että miksei äiti nyt sitä eroa tiennyt. Miksi se käytti sanaa insesti, koska ei nyt kukaan sellaisesta isääni syyttäisi, jos se lähestyy jotain lasta, vai kenestä oli kyse? Joku juttu siellä oli varmaan tapahtunut, niin äiti sitten siinä kotimatkalla alkoi sitä kiukutella ääneen... ettei mies saisi edes lähestyä lasta. No, tartteeko niitä sitten lähetyä? Ja entäs sitten jos joku luuleelin että on pedofiili (tai että se on "insesti"). Turha pelko, kun meikä yrittää samoja juttuja sanoja vuosikymmenien ajan ja se olen todellakin MINÄ, johon sitä väkivaltaa käytetään. Ja mitä noita satuja ja historiassa tapahtuneita juttujakin on lueskellut, niin kyllä se on AINA se uhri, joka pahoinpidellään... ihan perusraiskaustapauksissakin. En voi oikeasti ymmärtää että miksi se siis olisi miehelle joku ongelma. Totuus sattuu??
Tosissaan (random) lapsien sylissä pitäminen ei ole mikään ihmisoikeus! Joskus näkee just lapsia retuutetun eikä ne kyllä mitään rakkautta sille lapselle anna, se lapsihan selkeästi kärsii siinä. Miksi sitä pitäisi SAADA halata sitä lasta, ei se ole mikään lelu. Ei toisten koiriakaan viedä lenkille kysymättä että "mäkin nyt haluan ulkoiluttaa koiraa, kun mulla ei ole omaa, niin käynpä tuosta ottamassa tuon naapurin koiran". wtf? Moni mainenkin haluaa ihan sen lapsen, muttei kaikki saa. Elämä on, ei ne ole mikään ihmisoikeus. Sillä lapsella itsellään on ihmisoikeus koskemattomuuteen.
Eli äiti saa jonkun omituisen raivarin, kun joku mies on lähestynyt lasta sitä on sitten vaihtehtoisesti väitetty pedofiiliksi tai insestiksi. Ok. Isä taas oli aivan liian tuohtunut, kun joku oli meidän kotikylän tienvarsille ripustellut kylttejä että täällä on pedofiili. Isä kertoi tätä jollekin toiselle miehelle, mutten muuta muista tästä. Tässäkin tilanteessa mä vain mulkoilin isääni päin ja ihmettelin että mitä se siinä mesoaa! Isä vielä kertoi yksityiskohtaisesti että missä niitä lappusia oli eli se oli käynyt selvittämättä TARKASTI että mistä mihin niitä on laitettu. KUKA VAIVAUTUU?!! Ottiko hengen päälle? Ja suuttua vielä tuollaisesta?
Mä silloin muistelin vain miten niissä tolpissa aina luki että "Jeesus tulee" eikä siitä vaan kukaan pinnaansa menettänyt. Pah! Ei ollut kukaan raivoamassa Jeesuksen takia. Pedofiilit taisi osua liikaa itseen. No, mutta MILLIÄKÄÄN ei siis pedofiileja meillä tuomita ainakaan vanhempien toimesta. Se on varma. Ne on niinku uhreja tässä. Ne vaan saa raivarin, kun joku levittelee lappusia ja ei MUKA saisi hyväksikäyttää omaa tytärtään... tai mun sukulaisia."Ne vaan saa raivarin, kun joku levittelee lappusia ja ei MUKA saisi hyväksikäyttää omaa tytärtään"
...tai siis äitiäni lainaten niin MINÄHÄN tässä se sairas olen :DDD Meillä oli todellakin keskustelu tästä aiheesta äidin kanssa... kun olin teini-ikäinen ja yhä asuin lapsuudenkodissani näiden kanssa (Te ette jotenkin tajua tätä mun stressinsietokykyä, mutta miettikää nyt hei joskus tota). Mä sanoin että isä on sairas ja äiti suuttui, katsoi muo tiukasti syvälle silmiin ja sanoi:
"Eiku sä olet se sairas, kun syytät isääsi tuollaisesta".
En sitten tiedä että mikä SAIRAUS se on syyttää nimenomaan isää, vain minun isää vai mikä tässä piti olla se raskauttavin asia? Ai, ettei OMAA isää saa syyttää? No, saako sitä OMAA tytärtä sitten hyväksikäyttää? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Ne vaan saa raivarin, kun joku levittelee lappusia ja ei MUKA saisi hyväksikäyttää omaa tytärtään"
...tai siis äitiäni lainaten niin MINÄHÄN tässä se sairas olen :DDD Meillä oli todellakin keskustelu tästä aiheesta äidin kanssa... kun olin teini-ikäinen ja yhä asuin lapsuudenkodissani näiden kanssa (Te ette jotenkin tajua tätä mun stressinsietokykyä, mutta miettikää nyt hei joskus tota). Mä sanoin että isä on sairas ja äiti suuttui, katsoi muo tiukasti syvälle silmiin ja sanoi:
"Eiku sä olet se sairas, kun syytät isääsi tuollaisesta".
En sitten tiedä että mikä SAIRAUS se on syyttää nimenomaan isää, vain minun isää vai mikä tässä piti olla se raskauttavin asia? Ai, ettei OMAA isää saa syyttää? No, saako sitä OMAA tytärtä sitten hyväksikäyttää?NIIN .. Ettäs tiedätte : DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794