Minulle tämä on uutta, ei meidän kodissa tästä puhuttu. Eikö tämä nykyaikana ole vähän vierasta
Kommentoikaa...
Sukujen väliset riidat
6
541
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sukujen välisiä riitoja lienee aina ollut ja niille yleensä löytyy edes jonkinlainen järjellinen syy. Suvun sisäiset riidat lienevät kuitenkin yleisimpiä ja ne kumpuavat lähes kaikki vain ja ainoastaan kateudesta sekä siitä seuraavasta katkeruudesta. Sääliä näitä katkeruudessaan kärvisteleviä kohtaan tuntee.
- Anonyymi00002
En minä tiennytkään , että Kirvesmäen ja Maanselän välinen riita juontaa ainakin sadan vuoden päähän, minä henkilökohtaisesti sanoudun siitä kokonaan irti.
-00- Anonyymi00003
Minä olen yllättynyt tämän sukuriidan saamista mittasuhteista, minä sanoudun irti koko hommasta. Minä en ole ollut osallinen, koko aikana mulla ei ole ollut vahingoittavia laitteita. Kertokaa nyt vastapuoli oma näkemyksenne. Raha lienee yksi tekijä ja usko, vastapuolella Saatanan palvelus.
-00 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olen yllättynyt tämän sukuriidan saamista mittasuhteista, minä sanoudun irti koko hommasta. Minä en ole ollut osallinen, koko aikana mulla ei ole ollut vahingoittavia laitteita. Kertokaa nyt vastapuoli oma näkemyksenne. Raha lienee yksi tekijä ja usko, vastapuolella Saatanan palvelus.
-00Jatkan vielä, tästä Perhosta on tehty valtiojohdon toimesta pilottialue, jossa testataan muun muassa Naton uusimpia aseita.
-00 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jatkan vielä, tästä Perhosta on tehty valtiojohdon toimesta pilottialue, jossa testataan muun muassa Naton uusimpia aseita.
-00Juuh, ihan varmasti🤣
Taitavat olla niin salaisia, etteivät tiedä niistä itsekään.
Annoskokoa suurennettava. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuh, ihan varmasti🤣
Taitavat olla niin salaisia, etteivät tiedä niistä itsekään.
Annoskokoa suurennettava.Se koira älähti, johon kalikka kalahti, elikkä Saksan ja USA:n siipi.
-00
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568