Mistä löytyy yksinkertaiset juna-aikataulut Kajaanista pohjoiseen ja etelään. En halua kaikenkarvaisia vivanoodia ja aprillimatkoja Japaniin ja ties minne kun tyrkyttävät mainoskikkareitaan ainoastaan heti seuraavaan saatavissa olevaan junaan vaikka en ole juuri nyt lähtemässä mihinkään.
On mennyt näköjään mennyt ihan naurettavaksi solkkaukseksi jos etsii yleistä aikataulua koko keväälle mille päivälle hyvänsä.
Juna-aikataulut KaJaanista
7
164
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
VR-nettisivu ja sieltä aikataulut paikka kunnilta.
- Anonyymi00005
Kyllä tai perinteinen aikataulu tiedostona kohdassa Aikataulut 31.5.2026 asti
- Anonyymi00002
Mene VR sovellukseen luurilla
- Anonyymi00003
Hae Ärrältä Turisti. Siinä on kaikki Suomen aikataulut.
- Anonyymi00004
On tainnut "Turistin" elo jo loppua. Sääli, koska se oli paras tietolähde yksissä kansissa kaikille aikatauluille kuten junille, linja-autoille, lentokoneille ja laivoille.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kulkuneuvot
Nuo toimimattomat ja lapselliset netin kikkailut on tosiaan naurettavia nörttivirityksiä joilla ei saavuta muuta kuin raivokohtauksia.
- Anonyymi00006
Asemalla odottaa muutaman tunnin, niin kyllä juna saapuu aikataulussaan.
- Anonyymi00007
Autolla olisit jo perillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546