Mistä johtuu että naiset tuittuilee ja puhuu mulle töykeästi? Kun oon oma itseni, ei nepsykäytöstä, en loukkaa enkä puhu rivoja tai ylitä rajoja. Tutut ja puolitutut wlw-naiset yleensä, heterot mukavampia.
Mistä johtuu
2
447
Vastaukset
- Anonyymi00001
Johtuu siitä, että naiset ovat usein melko julmia ja lesbot etityisen julmia, koska heillä selvästi enemmän itsetunto-ongelmia. Tämä on minun mielipiteeni. Pitkä kokemus asiasta. Tätä täytyy vain sietää. Kahden naisen parisuhteessa ei paljon armoa anneta, heterosuhteessakin onnistutaan yleensä silloin, jos mies pehmeänä tossukkana myötäilee naista. Sorry jos tämä mielipide aiheuttaa mielipahaa, mutta sille ei sitten voi mitään.
- Anonyymi00002
Onhan se väärin, että muut naiset saavat siitä osansa. Jos todella kyse on itsetunto-ongelmista. Mä veikkaisin hoitamattomia mt-ongelmia ja ehkä sitä, että monella on vaillejäämistä ja huonoja suhteita, eikä kokemusta terveistä suhteista. Ei edes tee mieli deittailla, kun tietää mitä pettymyksiä on vastassa, mm epäkypsyyttä ja epävakautta nyt ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271803
- 1181318
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130950
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760