APUWA! latasin 2.6 päivityksen mut serwut ei tuu näkymään, ja mul on 1.02 päivitys. kaverilla oli sama ongelma mut sen serkku laitto sen toimimaan. mut auttakaa nyt jumalan nimee! ja peli on enemy territory!
Enemy territory
5
381
Vastaukset
Missä ne sun servut ei näy. Jos ei näy Eyessä, niin sieltä Version kohdasta ruksaat 2.60.
- n00b et
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
- asdads
n00b et kirjoitti:
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
Jotka sulla on favoritessa ne servut niin luulen jos ooot pelannu niitä vanhemmalla versiolla nii ne käyttää vanhempaa versiota eli sitä 2.55 yms. ja sinä käytät 2.60. Ja servut mitkä ei näy niin niistä en tiiä :D
- asdasdasd
Joo tota ai siis sulla on servun ettimis vaikeuksiii joten lataahan the all seeing eye tai x-fire niin loppuu servun ettimis vaikeude.. Ps: voit hakee kummastaki suomi servut :DDDDDD
- pr0??
Tässä hyvä servu esimerkiksi: 80.79.115.235:27952
Miksi?
-adminit ovat lahes maajoukkuetasoa
-joukossa sopivan helpojoa vastustajia
-laaja mappi valikoima
-ei haxereita
-matala ping (serveri on virosta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464830Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1731302Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541021