APUWA! latasin 2.6 päivityksen mut serwut ei tuu näkymään, ja mul on 1.02 päivitys. kaverilla oli sama ongelma mut sen serkku laitto sen toimimaan. mut auttakaa nyt jumalan nimee! ja peli on enemy territory!
Enemy territory
5
379
Vastaukset
Missä ne sun servut ei näy. Jos ei näy Eyessä, niin sieltä Version kohdasta ruksaat 2.60.
- n00b et
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
- asdads
n00b et kirjoitti:
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
Jotka sulla on favoritessa ne servut niin luulen jos ooot pelannu niitä vanhemmalla versiolla nii ne käyttää vanhempaa versiota eli sitä 2.55 yms. ja sinä käytät 2.60. Ja servut mitkä ei näy niin niistä en tiiä :D
- asdasdasd
Joo tota ai siis sulla on servun ettimis vaikeuksiii joten lataahan the all seeing eye tai x-fire niin loppuu servun ettimis vaikeude.. Ps: voit hakee kummastaki suomi servut :DDDDDD
- pr0??
Tässä hyvä servu esimerkiksi: 80.79.115.235:27952
Miksi?
-adminit ovat lahes maajoukkuetasoa
-joukossa sopivan helpojoa vastustajia
-laaja mappi valikoima
-ei haxereita
-matala ping (serveri on virosta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802