APUWA! latasin 2.6 päivityksen mut serwut ei tuu näkymään, ja mul on 1.02 päivitys. kaverilla oli sama ongelma mut sen serkku laitto sen toimimaan. mut auttakaa nyt jumalan nimee! ja peli on enemy territory!
Enemy territory
5
394
Vastaukset
Missä ne sun servut ei näy. Jos ei näy Eyessä, niin sieltä Version kohdasta ruksaat 2.60.
- n00b et
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
- asdads
n00b et kirjoitti:
ei kummassakaan. jos meen sinne oikeesee peli valikkoo ja otan reflesh tai sen nii ei tuu näkymäään . sit eyes ei näy. jos meen pelaa johonki serwuu joka on mulla favouritessä nii siihen tulee sen sserwu ip ja ei muuta.
Jotka sulla on favoritessa ne servut niin luulen jos ooot pelannu niitä vanhemmalla versiolla nii ne käyttää vanhempaa versiota eli sitä 2.55 yms. ja sinä käytät 2.60. Ja servut mitkä ei näy niin niistä en tiiä :D
- asdasdasd
Joo tota ai siis sulla on servun ettimis vaikeuksiii joten lataahan the all seeing eye tai x-fire niin loppuu servun ettimis vaikeude.. Ps: voit hakee kummastaki suomi servut :DDDDDD
- pr0??
Tässä hyvä servu esimerkiksi: 80.79.115.235:27952
Miksi?
-adminit ovat lahes maajoukkuetasoa
-joukossa sopivan helpojoa vastustajia
-laaja mappi valikoima
-ei haxereita
-matala ping (serveri on virosta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372