Siellä jyrää saksalaiset, Tesla ja korealaiset. Toyotaa halveksitaan.
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Minullakin käy tojo kateeks.
Onks meil mitää vertaistukiryhmää muuta ku korjausossto autostaadoumilla?- Anonyymi00014
Audistadiumilla keskustellaan katkeilevista jakoketjuista, öljyä syövistä moottoreista ja jumiutuvista DSG-vaihteistoista.
- Anonyymi00002
Pahimmat halveksijat ajaa Bemarilla ja Polestarilla....
- Anonyymi00013
Ja Mersulla kuten Zaphod, snobi it-mies Keski-Suomesta.
- Anonyymi00003
jpjpop
- Anonyymi00004
zzz
- Anonyymi00005
zzz
- Anonyymi00006
Tottakai, koska Toyota on papparaisten auto, jotka ajaa hitaasti ja varovasti ja haluavat helppokäyttöisen, varmakäyntisen auton. Ei Toytoa ole mikään nuorison revittelyauto.
- Anonyymi00018
Tai ihan vaan normi-ihmisen arkinen kulkuneuvo jolla pääsee töihin, kauppaan, lasten hoitopaikkaan ja harrastuksiin jne.
- Anonyymi00007
zzz
- Anonyymi00008
Etenkin Zaphdo halveksii ja puuttuu aina Toyotan keskusteluihin, itse ajaa Mersuilla. Samoin ConD nälvii ja Karvis suht usein.
- Anonyymi00009
Jaa no voivoi. Mutta eihän se haittaa jos heillä on eri mielipiteitä. Itse en taida enää takaisin mersuun vaihtaa, enkä audiin, tai no eihän sitä koskaan tiedä. En minä tojotan ostoakaan harkinnut vielä viime vuonna mutta kas kummaa siihenpä nyt olen päätynyt tällä kertaa.
- Anonyymi00010
sulla ei ole ikinä ollut mersu eikä audia niitten jälkeen kukaan ei osta toyotaa se on fakta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
sulla ei ole ikinä ollut mersu eikä audia niitten jälkeen kukaan ei osta toyotaa se on fakta.
Mullakin on ollut aikoinaan BMW, kaksi Mersua ja yksi Audi mutta olen ajellut Toyotilla viimeiset 10 vuotta. Hyviä ovat!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
No niinhän sinä luulet mutta ei se asiaa miksikään muuta. Toki joo aloin aluksi toista Mersua etsimään, mutta kun minulla ei ole tapana ostaa suunnilleen samanlaista autoa kuin minulla jo on, niin lopulta kävi näin.
Joka kerta autoa vaihtaessa olen vaihtanut myös merkkiä, joten sekään ei ole mitenkään varmaa, että seuraava auto sitten olisi vielä toyota, kunhan olen tätä nyt tarpeeksi testaillut. Sitten ehkä alan etsiä uutta toyotaa, mutta ne on melkein samanlaisia kuin tämä niin päädynkin ehkä ostamaan vaikka teslan, tai bemarin. Sen näkee sitten.
- Anonyymi00015
paskaa ei voi kehua
- Anonyymi00016
Tosiaan mahtavia
- Anonyymi00017
rapaa niskaan
- Anonyymi00020
Tosi iso ero
- Anonyymi00021
Juu on nii
- Anonyymi00022
pidetä
- Anonyymi00023
ei pidetä
- Anonyymi00024
pidetä
- Anonyymi00025
Ei kannata liikaa hirttäytyä toisten mielipiteisiin. Autoja on erilaisia ja auton käyttötarpeita myös, niin omaan käyttöön sopivan auton voi valita ihan itse. Jos joku muu ei siitä pidä niin väliäkös tuolla. Paitsi jos hankkii sen auton vain saadakseen muilta ihailua niin tokihan se sitten harmittaa jos ei sitä saanukaan.
- Anonyymi00026
Toyota on pelkäävän ja aran miehentapaisen auto. Hän uskoo ettei siihen tule vikoja ja joskus 80-luvulla se piti osittain paikkaansa, mutta viimeiset 20 vuotta Toyotalla on ollut paljon pahoja ongelmia autojensa kanssa ja mitään hyviä ominaisuuksia niissä ei ole koskaan ollut. Ruostuvatkin pirut kaikkein pahiten.
- Anonyymi00027
"Viimeiset 20 vuotta Toyotalla on ollut paljon pahoja ongelmia" ja pelkäävä arka mies silti uskoo ettei siihen tule vikoja? Älä nyt ihan höpö juttuja ala jauhamaan.
- Anonyymi00032
Tuo on päinvastoin. Epävarman nuoret ostaa Bemareita kuvitellessaan että tulevat paremmiksi kuskeiksti ihmisiksi. Kuvittelevat että heitä auton vuoksi arvostettaisiin.
Kyse on puhtaasti huonosta itsetunnosta.
Tojo, Volkkari, Ford jne.. kuskit ostaa auton käyttöön ei näyteltäväksi. Näillä kuskeilla ei ole tarvetta esittää. Autolla kuljetaan petheen päivittäisi ajot.
Näillä nuorilla wannabe tyypeillä ei ole perhettä. Kukaan nainen ei heihin suostu. Asenne ja luonne on heillä haisee.
- Anonyymi00028
huono
- Anonyymi00029
romuhan se on toyota
- Anonyymi00030
Milläs sä ajelet?
Noista mainitsemistasi merkeistä, valitsisin ehdottomasti toyotan. Saksalaiset jättäisin suosiolla, kuten teslankin, muiden riesaksi. On sentään yksi korealainenkin ollut, ajelin sillä 15v. Ei huono. - Anonyymi00031
Jos kaipaa autolleen Autostadiumin hyväksyntää niin kai se sitten pitää ostaa sellainen auto mikä siellä jyrää. Muut voi sitten vapaasti valita ihan itselleen sopivan auton.
- Anonyymi00034
jep
- Anonyymi00035
ei pidetä
- Anonyymi00036
ei ei
- Anonyymi00037
pidetä
- Anonyymi00038
ei pidetä
- Anonyymi00040
huono
- Anonyymi00042
Heh näin kävi
- Anonyymi00043
no ei todellakaan
- Anonyymi00044
Nyt näin
- Anonyymi00045
Jee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
- 60544