Askellatko oikein

Anonyymi-ap

21

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jotkut kävelee siten että jalan astuu eteen pitkälle jolloin lantion liike on ulottuvampi mutta joka lantion seudulle saattaa aiheuttaa ylimääräistä rasitusta. Askeleen pitäisi aina tulla kehon kohdalle ja askeleen tulisi olla lyhyempi mieluummin kuin pitkä. Kädet mukana liikkeessä. Koko jalalla eivät voi kaikki astua koska fysiologisesti toisilla ihmisillä jalkapohjan fysiologia aiheuttaa sen ettei voi tulla koko jalalla koska jos jalkaterä on semmonen että kantapää ja päkiä ovat korkeammalla kuin kantapohjan keskisosa jolloin askeleen suositellaan silloin iskevän samaan aikaan sekä päkiälle kuin myös kantapäälle.

      • Anonyymi00019

        Analysointi on turhaa, kävelee siten kuin on luonnollista, niin hyvää tulee, cat-walk kävely on huvittavan näköistä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Analysointi on turhaa, kävelee siten kuin on luonnollista, niin hyvää tulee, cat-walk kävely on huvittavan näköistä.

        kyllä kannattaa ja pitäs kävellä oikein ellei halua itselle fyysisiä vammoja&rasitusvammoja.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        kyllä kannattaa ja pitäs kävellä oikein ellei halua itselle fyysisiä vammoja&rasitusvammoja.

        Ilman kenkiä ehkä olis paras, mut ei voi.


    • Anonyymi00002

      Kävelen ihan normaalisti. En todellakaan ajattele, kävelenkö oikein vain väärin. Kävely on mukavaa ja kävelenkin paljon.

      • Anonyymi00003

        Yleensä kävelyn kehitys on muokkaantunut itsestään.


    • Anonyymi00004

      Kukapas sitä varpaillaan kävelis? Kantapää on ensin maassa.

      • Anonyymi00008

        Äläs nyt, jumppamaikka opetti 70-luvulla, että nainen astuu aina ensin varpaat maahan ojentaen. Näin on söpösti siro nilkka.
        Hyi hitto, mitä meihin suollettiinkaan.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Äläs nyt, jumppamaikka opetti 70-luvulla, että nainen astuu aina ensin varpaat maahan ojentaen. Näin on söpösti siro nilkka.
        Hyi hitto, mitä meihin suollettiinkaan.

        Niinpä, täysin luonnotonta sellainenkävely.


    • Anonyymi00005

      Korkkareilla kun lähes ikänsä kävelee niin varmasti kävelee väärin, joten ei ihme jos vaivoja tulee.
      Luonnollisin kävely on ilman korkoja.

      • Anonyymi00006

        Aika kauheitahan ne on, korkeat korot, kengissä ja pankeissa.


      • Anonyymi00009

        Kuka enää kävelee korkkareilla? EIkö se ole jo menneen talven lumia? Ihan niin kuin korsettikin aikoinaan? TYhmät naiset käyttivät korsettia kun kuvittelivat olevansa näin naisellisempia ja miesten mieleen, sama korkkareilla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kuka enää kävelee korkkareilla? EIkö se ole jo menneen talven lumia? Ihan niin kuin korsettikin aikoinaan? TYhmät naiset käyttivät korsettia kun kuvittelivat olevansa näin naisellisempia ja miesten mieleen, sama korkkareilla.

        Harvoin näkee, ja jos näkee, on joku venäläisnainen kyseessä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Harvoin näkee, ja jos näkee, on joku venäläisnainen kyseessä.

        Kyllä niitä näkee ihan päivittäin ja jopa nuorilla naisilla, muuallakin kuin eteläsuomessa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä niitä näkee ihan päivittäin ja jopa nuorilla naisilla, muuallakin kuin eteläsuomessa.

        Ja kyse ei ole maahanmuuttajista.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä niitä näkee ihan päivittäin ja jopa nuorilla naisilla, muuallakin kuin eteläsuomessa.

        Juuu, kyllä korkkareita vieläkin käytetään, mutta onneksi arki- ja työkenkinä aina vain harvemmin. Mukavuus- ja terveyssyistä.


    • Anonyymi00007

      Vanhusten kaatumiset luulisin pääosin johtuvan laahaavasta kävelytyylistä, ei nosteta jalkaa tarpeeksi maasta irti, kävelykeppi joku mihin tueta kävellessä.

      • Anonyymi00014

        En usko laahavan jalan ketään kaatavan, silloinhan vasta pysyykin pystyssä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        En usko laahavan jalan ketään kaatavan, silloinhan vasta pysyykin pystyssä.

        Ei se homma sinun(kaan) uskostasi kiinni ole. Kaikki vaivat ja rempat kävelyssä vaikuttavat tasapainoon ja silloin voi tulla kaatumisia ja keikahduksia yms. tasapainon menetyksiä. Ja tuleekin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei se homma sinun(kaan) uskostasi kiinni ole. Kaikki vaivat ja rempat kävelyssä vaikuttavat tasapainoon ja silloin voi tulla kaatumisia ja keikahduksia yms. tasapainon menetyksiä. Ja tuleekin.

        Kun on jalat maassa, on tasapainossa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kun on jalat maassa, on tasapainossa.

        Eipä olekaan. Välttämättä. Mut en jaksa nyt selittää. Koeta keksiä itte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe