https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/40faa51e-0f9a-41ef-a88a-935b74b2530b
Olihan -70 luvulla kun ns. puska poliiseja jotka piileksii puskissa tutkan kanssa. Ei tuo mitään uutta ole.
Ajakaa nopeusrajoitusten mukaan niin ei harmita.
Norjassa vieläkin paremmin poliisit piilossa tutkineen.
Tien vieressä pieni tutka mustalla kolmijalustalla ja poliisi autoineen piilossa.
Mustaa kolmijalkaa ei huomaa autosta helpolla. Viimeksi kun ajoin Finnsnesissä niin näin oli tutka tien laidassa ennen siltaa. Norjassa varsinkin taajamissa tiukka nopeus valvonta, hyvin harva ajaa ylinopeutta.
Pointsit Suomen poliisille, ei ole mitään järkeä olla näkyvillä koska lähes kaikki hiljentää vauhtia ja kun poliisit ohitettu niin nopeus nousee yli nopeudeksi. Sakko on hyvä muistuttaja, ainakin hetkeksi.
Poliisin hämäys
Anonyymi-ap
0
110
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587