AY-liike näivettyy.
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa.
Olisiko jo aika?
23
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Duunarit voisi ottaa järjen käteen.
- Anonyymi00024
peräkammarin vötkylä,
voisi pistää hanskat käteen,
ja tehdä töitä...
- Anonyymi00002
Niin, paitsi että se on tyhmää!
Eniten sitoutuvat Ay-hyn korkeastikoulutetut! Esimerkiksi ekonomit, juristit, lääkärit, opettajat ja insinöörit ovat liitoissa yli 90%.
Vain matalapalkkaisilla aloilla tyhmyys tiivistyy. Se näkyy sitten moninaisina ongelmina!
Eipä edes lääkärit osaa työpaikkojen lakipykäliä sillä Lääkäriliitto käyttää paljon Yhteiskunta alan juristeja apuna! - Anonyymi00003
onneksi on ay-liitot,
olisi se noloa kuokkia kulina,
pummille suota,
riisikuppi palkalla...- Anonyymi00004
Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät.
- Anonyymi00005
800 euroa ay-liikkeen jäsenmaksuun on järkyttävä summa, varsinkin kun se kohdistuu duunaritasolle. Akateemisten liitoilla on pienemmät jäsenmaksut (yleensä kiinteät) vaikka heidän palkkansa ovat isommat.
Mutta ymmärtäähän sen, että työläisen selkänahasta ne vasemmiston vaalitukiaiset ja Hakaniemen ökyherrojen palkkiot on kiskottava. - Anonyymi00006
Talonpokit on kommareit
- Anonyymi00007
juup,
talikkokommunisteja...
- Anonyymi00008
Kyllä tuo 800 egua pitää käyttää järkevämmin.
- Anonyymi00009
mites ne talikkokommunistin ay jäsen maksut...?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
mites ne talikkokommunistin ay jäsen maksut...?
Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...
- Anonyymi00011
onko ne palajonkin,
ne ay-jäsen maksut...? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
onko ne palajonkin,
ne ay-jäsen maksut...?No mutta,
mitäs see,
Kuopion kakara,
ny noin haastaa.....? - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
onko ne palajonkin,
ne ay-jäsen maksut...?Syö välillä,
kalakukkova.
se vähentää,
sekavuutta.... - Anonyymi00014
mutases sit vähän kukkova,
jos se kerran sinnuu helepottaa sekavuuessa,
ja saisit sekoilun sijaan kysymykseen vastattua,
että miten niihen jäsenmaksujen kanssa on,
onko palajonnii... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
mutases sit vähän kukkova,
jos se kerran sinnuu helepottaa sekavuuessa,
ja saisit sekoilun sijaan kysymykseen vastattua,
että miten niihen jäsenmaksujen kanssa on,
onko palajonnii...Kah ko en tiiä,
moisista maksuista,
tietääkö kukkaan....
- Anonyymi00016
Kyllä Ay -liike on lakoillaan tuhonnut monelta työpaikan, pitkät lakot kolme vuotta sitten jumittivat Suomen satamat ja vienti tyssäsi. Paperitehtaita suljettiin sen jälkeen. Kiikun kaakun oleva varustamokin lakkoili ja monien yritysten kohtalo oli vaakalaudalla. Kulut juoksi, mutta tuloja ei saatu. Ulkomaiset yritykset oli suunnitelleet investointeja Suomeen, mutta suunnitelmat jäi siiihen, ei uskallettu investoida näin lakkoherkkään maahan. AKT oli keulakuva lakoille... oma jäsenistökin protestoi, kun lakot jatkui ja työntekijöiden palkat jäi saamatta, kun piti olla lakossa.
Ammattiyhdistysliikkeiden valta on ollut liian iso ja sen vuoksi jäsenistö on äänestänyt jaloillaan. SDP ja vasemmisto on tukeneet ay-liikettä liian kauan.- Anonyymi00017
niihä myö tupaillassa tuumattiin, virsiä piälle hoilattiin,
ja kirottiin ku tuunari sua palakkoo... - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
niihä myö tupaillassa tuumattiin, virsiä piälle hoilattiin,
ja kirottiin ku tuunari sua palakkoo...Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...
- Anonyymi00020
onneksi on ay-liitot,
olisi se noloa kuokkia kulina,
pummille suota,
riisikuppi palkalla... - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
onneksi on ay-liitot,
olisi se noloa kuokkia kulina,
pummille suota,
riisikuppi palkalla...Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...
- Anonyymi00022
Suurin osa maataloustuottajistakin kuuluu MTK:öön. Jäsenmäärä on jotain 90.000.
Miksi, kallistahan sekin on ja kun nyt kustannuksetkin ovat nousseet jyrkästi.
Mukavasti siinäkin säästäisi. Eikös?- Anonyymi00023
Tämä epäkohta pitäisi varmaan korjata ihan Suomen hallituksen kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481