Olisiko jo aika?

Anonyymi-ap

AY-liike näivettyy.

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa.

23

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Duunarit voisi ottaa järjen käteen.

      • Anonyymi00024

        peräkammarin vötkylä,
        voisi pistää hanskat käteen,
        ja tehdä töitä...


    • Anonyymi00002

      Niin, paitsi että se on tyhmää!

      Eniten sitoutuvat Ay-hyn korkeastikoulutetut! Esimerkiksi ekonomit, juristit, lääkärit, opettajat ja insinöörit ovat liitoissa yli 90%.

      Vain matalapalkkaisilla aloilla tyhmyys tiivistyy. Se näkyy sitten moninaisina ongelmina!

      Eipä edes lääkärit osaa työpaikkojen lakipykäliä sillä Lääkäriliitto käyttää paljon Yhteiskunta alan juristeja apuna!

    • Anonyymi00003

      onneksi on ay-liitot,
      olisi se noloa kuokkia kulina,
      pummille suota,
      riisikuppi palkalla...

      • Anonyymi00004

        Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät.


    • Anonyymi00005

      800 euroa ay-liikkeen jäsenmaksuun on järkyttävä summa, varsinkin kun se kohdistuu duunaritasolle. Akateemisten liitoilla on pienemmät jäsenmaksut (yleensä kiinteät) vaikka heidän palkkansa ovat isommat.

      Mutta ymmärtäähän sen, että työläisen selkänahasta ne vasemmiston vaalitukiaiset ja Hakaniemen ökyherrojen palkkiot on kiskottava.

    • Anonyymi00006

      Talonpokit on kommareit

      • Anonyymi00007

        juup,
        talikkokommunisteja...


    • Anonyymi00008

      Kyllä tuo 800 egua pitää käyttää järkevämmin.

      • Anonyymi00009

        mites ne talikkokommunistin ay jäsen maksut...?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        mites ne talikkokommunistin ay jäsen maksut...?

        Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...


      • Anonyymi00011

        onko ne palajonkin,
        ne ay-jäsen maksut...?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        onko ne palajonkin,
        ne ay-jäsen maksut...?

        No mutta,
        mitäs see,
        Kuopion kakara,
        ny noin haastaa.....?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        onko ne palajonkin,
        ne ay-jäsen maksut...?

        Syö välillä,
        kalakukkova.
        se vähentää,
        sekavuutta....


      • Anonyymi00014

        mutases sit vähän kukkova,
        jos se kerran sinnuu helepottaa sekavuuessa,
        ja saisit sekoilun sijaan kysymykseen vastattua,
        että miten niihen jäsenmaksujen kanssa on,
        onko palajonnii...


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        mutases sit vähän kukkova,
        jos se kerran sinnuu helepottaa sekavuuessa,
        ja saisit sekoilun sijaan kysymykseen vastattua,
        että miten niihen jäsenmaksujen kanssa on,
        onko palajonnii...

        Kah ko en tiiä,
        moisista maksuista,
        tietääkö kukkaan....


    • Anonyymi00016

      Kyllä Ay -liike on lakoillaan tuhonnut monelta työpaikan, pitkät lakot kolme vuotta sitten jumittivat Suomen satamat ja vienti tyssäsi. Paperitehtaita suljettiin sen jälkeen. Kiikun kaakun oleva varustamokin lakkoili ja monien yritysten kohtalo oli vaakalaudalla. Kulut juoksi, mutta tuloja ei saatu. Ulkomaiset yritykset oli suunnitelleet investointeja Suomeen, mutta suunnitelmat jäi siiihen, ei uskallettu investoida näin lakkoherkkään maahan. AKT oli keulakuva lakoille... oma jäsenistökin protestoi, kun lakot jatkui ja työntekijöiden palkat jäi saamatta, kun piti olla lakossa.
      Ammattiyhdistysliikkeiden valta on ollut liian iso ja sen vuoksi jäsenistö on äänestänyt jaloillaan. SDP ja vasemmisto on tukeneet ay-liikettä liian kauan.

      • Anonyymi00017

        niihä myö tupaillassa tuumattiin, virsiä piälle hoilattiin,
        ja kirottiin ku tuunari sua palakkoo...


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        niihä myö tupaillassa tuumattiin, virsiä piälle hoilattiin,
        ja kirottiin ku tuunari sua palakkoo...

        Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...


      • Anonyymi00020

        onneksi on ay-liitot,
        olisi se noloa kuokkia kulina,
        pummille suota,
        riisikuppi palkalla...


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        onneksi on ay-liitot,
        olisi se noloa kuokkia kulina,
        pummille suota,
        riisikuppi palkalla...

        Loukkaukset ovat tapa, jolla luuserikakarat käyttäytyvät...


    • Anonyymi00022

      Suurin osa maataloustuottajistakin kuuluu MTK:öön. Jäsenmäärä on jotain 90.000.
      Miksi, kallistahan sekin on ja kun nyt kustannuksetkin ovat nousseet jyrkästi.
      Mukavasti siinäkin säästäisi. Eikös?

      • Anonyymi00023

        Tämä epäkohta pitäisi varmaan korjata ihan Suomen hallituksen kautta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe