TalentFlow kokemuksia?

Anonyymi-ap

Itsellä suhteellisen huono.

Henkilö soittaa ja haastattelee parinkymmenen minuutin ajan, kertomatta mitään työpaikoista, joita Talentflow-firmalla on taustallaan. Kertoo sitten, että soittavat perään, jos pääsen jatkoon.

Pari tuntia kuluu ja toinen henkilö soittaa kertoakseen rekryistä. Suivaantuu siitä, että taustalla puhaltaa tuuli, koska satuin olemaan ulkona. Ei jaksanut odottaa kahta minuuttia, että menen sisätiloihin puhumaan. Sovimme soiton seuraavalle päivälle... Soittoa ei kuulu. Laitan viestiä perään ja soitto sovitaan seuraavalle viikolle tiistaipäivälle (tänään).

Soittoa ei tänäänkään kuulu, kunnes neljältä iltapäivällä lähettelen henkilölle viestiä kysellen, että unohtiko hän minut. Kuluu noin vartti ja puhelimeni pärähtää soimaan. Ei pahoitteluja, ei mitään. Syö vieläpä ruokaa samalla kun puhuu. Ja kaiken huipuksi; pyytää minua esittelemään itseni. Kysyn, että miksi ihmeessä, kun edellisellä viikolla puhuin itsestäni jo valehtelematta 17 minuuttia hänen kollegansa kanssa ja heillähän on hakemukseni ja cv:ni. Kysyn, että voiko hän kertoa ensin näistä työpaikoista, joihin on rekryämässä, koska homma alkaa tuntumaan ajanhaaskaukselta. Kuuleemma ensin minun pitää esittäytyä, ja vasta sitten voidaan kertoa... No toivotan päivänjatkot lyömällä luurin korvaan.

TalentFlow mainostaa itseään rekrytoinnin ammattilaisina, mutta tämä oli kyllä jotain aivan muuta. Nihilistinen asenne paistoi kilometrien päähän. Varmaan moni haluaa tällaisen firman kautta töihin? En ole ikinä kohdannut ennen työmaailmassa näin ala-arvoista käytöstä.

Mitä kokemuksia teillä muilla on?

11

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä helvettiä? Ala-arvoista.

• Anonyymi00002

ei kamala

• Anonyymi00003

Olitko ite puhdas pulmunen tässä?ukulostaa kyllä elämäänkyllästyneeeltä tämä työntekiä

• Anonyymi00004

Kiitos,tiedän vältellä..

• Anonyymi00005

Googlasin ja näillä on toimisto Kilossa,ehkä se masentaa?

• Anonyymi00006

Olisit vaan vastaillut asiallisesti, ehkä olisit nyt töissä

• Anonyymi00007

2026 suomessa ihan normaalia

• Anonyymi00008

kysyisit tiktokissasi, teini-firma ja sinäkin vielä poikanen

• Anonyymi00009

Roskaa

• Anonyymi00010

Taitaa asia olla oikeasti niin, että hakijassakin SAATTAA olla vikaa :D

• Anonyymi00011

Itsellä myös valitettavasti vastaava kokemus. Soittaja vaikutti nuorelta eikä kovinkaan ammattitaitoiselta, eikä ymmärtänyt kun sanoin että olen töissä enkä ehdi keskustella asiasta nyt, täällä nykyisessä työpaikassani työkavereiden ympäröidessä. Sanoi että on kysyttävä kysymyksiä ja sovittava haastattelu, ja kun sanoin että nyt ei kirjaimellisesti sovi, niin hän ehdotti että ei varata haastattelua. Tästä olin puhelun jälkeen täysin samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe