Sotkamo täynnä näitä
Ryhävalaat
14
757
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sapsojärvessäkös olet nähnyt? Itse en ole nähnyt kuin haukia ja ahvenia.
- Anonyymi00004
Syvällä näytti uivan
- Anonyymi00002
Voi reppanaa , on sulla paha olla😎
- Anonyymi00003
Minä nbäin kylilä puolikaljub kaksilahkeisrn ilman liikenne lupaa joka ajoi jollain ruosteisella riisi kupilla ja taisipa autosta noustesa nökyä puolikuu liian pienten housujen takija. Mietin notta omko sotkamlssa ravitsemus terapeuttia avuksi hälle??
- Anonyymi00005
Mitähän apua itse tarvitsisit? Ainakin oikolukijaa🤣🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitähän apua itse tarvitsisit? Ainakin oikolukijaa🤣🤣
Olet vain kaktera koska et olw yhtä luova kuin mimä!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet vain kaktera koska et olw yhtä luova kuin mimä!
Mimä mimä 🤣🤣 oon onn noo katkera
- Anonyymi00006
Mikä onkaan eroottisempi näky kuin reitevä ja persevä sotkamolainen nainen, joka on pukeutunut tihkeisiin, kamelinvarvasnäytöllä varustettuhin leggareihin, kireään tunikaan, mersulippikseen ja crockseihin.
- Anonyymi00008
Muodin huipulla tuulee.
- Anonyymi00010
Ihan oikean näköstä seuraa kukkakeppi tai kaljamaha persjalkaselle ukon tursakkeelle joka pönkittää egoaan suomi24 sivulla 👌😎✌️
- Anonyymi00011
Kyllähän reilu persvakoäijä dimexeissä ja mersulippiksessä on muoti-ikonimme!
- Anonyymi00012
Kaikki herkut näkösillä,,, ai että😎😋
- Anonyymi00013
Vähän meinasi naurattaa.
- Anonyymi00014
Taitaa löytyä tasapuolisesti molemmista sukupuolista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333004Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32939Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699