..pudonneet ja vanhojen autojen hinnat vastaavasti nousseet? Vai kuvittelenko vain?
Voihan olla että kun nykyään ei ajeta moottoripyörä kortteja ja niin ei mene enää kaksi pyöräiset kovin hyvin kaupaksi.
Olen alkanut näiden hintoja nykyään seuraamaan tarkemmin, miettinyt vanhaa museo ajoneuvon ostamista. Mutta kun tuntuu että hinnat ovat kovasti noussut, varsinkin museo kuntoisissa autoissa, ja harrikat on niin rakenneltu, ettei niitä saa museo rekisteröityä.
Onko tässä enää järkevää ostaakkaan paljon kuluttavaa autoa vaikkei sillä ajaisikaan kuin sen n.30 päivänä vuodessa.
Onko vanhojen Harrikoiden hinnat..
Anonyymi-ap
3
235
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Ylihintaisia romuja edelleen.
Vaikka ne romuja onkin niin olen niitä edelleen katsonut.
Mutta kun harrikan hinnalla saa paljon laadukkaamman ja uudemman japanilaisen eikä harrikoista tahdo päästä eroon. Ne samat on edelleen myynnissä mitkä on ollut minun suosikeissa nettimotossa jo kahdesta kolmeen vuotta.
Japsit lähtee heti. - Anonyymi00002
Polunmäenkatulaisilla ei ole kortteja eikä kilpiä.
- Anonyymi00003
Mulla on kirjastokortti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520