Antakaa kuluttajille positiivinen viesti nyt, kun öljyn hinta ainakin hetkeksi laskee. Tiputtakaa polttoaineiden hintaa eilisestä, kuluttajat ostavat nyt- "mitä vaan ".
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hinnat alas heti !
- Anonyymi00002
Ei Ei ,,,emme tiputa hintaa,,,nyt nostamme hieman hintaa,,muuten kate jää pieneksi
- Anonyymi00005
Polttonesteiden hinnoittelussa on erikoinen yhdensuuntainen kvanttilomittuva ominaisuus. Jos brent-laadun raakaöljyn hinta nousee, nousee samalla hetkellä huolto-aseman pihalla säiliössä makaava halvemmalla hankittu polttoaine. Toiseen suuntaan tämä ei toimi.
- Anonyymi00006
Mitä odotettiin? Olen jo useaan otteeseen kirjoittanut, että jokainen ostajalle toimittamatta jäänyt öljytynnyri nostaa kaikki hinnat, riippumatta siitä, kuka myyjä on. Vastauksena suomalaiset klovnit kirkuivat: "Riistämme Putinin tuloja!". Putin ei menettänyt tulojaan, mutta hinnat Suomessa nousivat.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä odotettiin? Olen jo useaan otteeseen kirjoittanut, että jokainen ostajalle toimittamatta jäänyt öljytynnyri nostaa kaikki hinnat, riippumatta siitä, kuka myyjä on. Vastauksena suomalaiset klovnit kirkuivat: "Riistämme Putinin tuloja!". Putin ei menettänyt tulojaan, mutta hinnat Suomessa nousivat.
"Putin ei menettänyt tulojaan"
No, ainakaan Suomen lahden kautta ryssä ei öljyä vie. Moneen kuukauteen tai kenties vuoteen. Ja jos ryssä saa öljysatamat jollain tavalla kuntoon, Ukraina pommittaa ne taas paskaksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, ainakaan Suomen lahden kautta ryssä ei öljyä vie. Moneen kuukauteen tai kenties vuoteen. Ja jos ryssä saa öljysatamat jollain tavalla kuntoon, Ukraina pommittaa ne taas paskaksi.Vie. vie. Tämä olisi Suomen mittakaavassa katastrofi, mutta Venäjälle vain epämiellyttäviä menetyksiä. Se jatkaa öljyn toimittamista, vain nyt ja laivat kulkevat fregattien saattamana, ja Venäjä ansaitsee lisäksi rahaa rahtien saattamisesta, mikä taas nostaa hintoja Suomessa. Sota on kallis lysti, eikä suomen köyhä ja pahasti korruptoitunut talous sitä kestä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, ainakaan Suomen lahden kautta ryssä ei öljyä vie. Moneen kuukauteen tai kenties vuoteen. Ja jos ryssä saa öljysatamat jollain tavalla kuntoon, Ukraina pommittaa ne taas paskaksi.---Ja jos ryssä saa öljysatamat jollain tavalla kuntoon, Ukraina pommittaa ne taas paskaksi---
Lopulta on samantekevää Suomenlahdesta. Venäläiset ja ukrainalaiset saastuttavat sen öljyllä, suomalaiset päästävät lannoitteita ja kemikaaleja, virolaiset kaiken muun, ja jokainen läpikulkulaiva pitää velvollisuutenaan tyhjentää vessansa. En aio juoda vettä lahdesta. Te jatkakaa vain sotimista...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560