Tätä hehkutetaan lähes jokaisessa testissä mitä lehdistä ja netistä löytyy. Kallishan tuo paskiainen on, mutta juttujen mukaan katetta löytyy joka eurolle. Onko täällä kokemuksia tästä menopelistä? Erityisesti kiinnostaisi kuulla dsg-vaihteistosta, mutta myös muutenkin.
Golf GTI MkV
9
2518
Vastaukset
- kkakka
älä nyt sellasta mene ostamaan, kohta tulee Astra OPC myyntiin.
- Topolino
Lihavia paskoja molemmat, puolitoistatonnisia malmikasoja.
- niin...
Topolino kirjoitti:
Lihavia paskoja molemmat, puolitoistatonnisia malmikasoja.
pannaan ääriesimerkki, paljon rs6 painaa...tai M5...jos alusta ja moottori on kunnossa ,ei siitä painosta tarvitse kärsiä, muuten gti ja opc ovat kelpo pelejä kumpikin .
- Golfffari
Golfista tulossa 240hv TFSI, sekä R36, johon verrattuna Obelixit on köykästä kamaa. Tosin 1.4 litranenkin Golf pesee OPC-Astrat jotka seisovat pääosin nosturilla.
- kakakaka
Golfffari kirjoitti:
Golfista tulossa 240hv TFSI, sekä R36, johon verrattuna Obelixit on köykästä kamaa. Tosin 1.4 litranenkin Golf pesee OPC-Astrat jotka seisovat pääosin nosturilla.
miksei mun G astra ole seisonut nosturilla muutakuin määräaikaishuolloissa koko 162650 kilometrin aikana?
- HHH
Auto on mahtava, täyttää ne odotukset, jota sen verraittain kallis hankintahintakin jo asettaa. Edellinen GTI oli sekin hyvä, mutta ei tätä voi verrata siihen millään tasolla.
Kulkupuoli on kunnossa, ulkonakö juuri sellainen, että sen erottavat liikenteessä ne, jotka nyt yleensä autoista jotain ymmärtävät. Sisältä auto on myöskin onnistunut, tosin ilmastoinnin puuttuminen vakiovarusteiden listalta on outoa, mutta minkäs teet, ostaahan sen aina voi. Istuimet ovat mahtavat, onhan niitä kyllä joka paikassa ylistettykin. Itse valitsin optiona nahka-Recarot, joita lämpimästi suositan.
DSG-vaihteisto on kerrassaan upea. Olen ajanut aiemmin MB:n ja Volvon automaateilla, jotka nekin ovat kelpoja. DSG:n uusi tekniikka tosin tekee siitä ylivertaisen. Lärpäkkeet ohjauspyörässä kruunaavat kokonaisuuden. Manuaalillakin olen ajanut, eikä sekään ole paha valinta.
Miinusta autolle voi antaa verrattain kovasta rengasmelusta, mutta sekin kuuluu kyllä asiaan noilla rengastuksilla. Toimitusajat ovat myös aika pitkät, tällä hetkellä kait jotain 12-15 vkoa.
Moni valittaa auton hintaa, mutta niinhän se on, että halpa hinta = yleinen auto. Mieluusti sitä ajaa autolla, jota ei tule joka kulmassa vastaan. - Kokeilemassa
Et tule pettymään,aivan loistava auto ajaa ja ei lopu woima kesken. No kallishan se on mutta on se myös aivan eri planeetalta kun jotkut typerät tai tee sportit.(ooppelista nyt puhumattakaan).
- nez
Aika harvassa taitavat uudet gti:t ja niistä sadut kokemukset vielä olla. Hauska auto ajaa, ylihintainen ollakseen loppujen lopuksi vain volyymi-golffi. Dsg:n kestävyys ja ylläpidon hinta vielä suuri kysymysmerkki. Ilmeisimmät viat eli ominaisuudet minun mielestäni (hinnan lisäksi): halvan tuntuiset ja näköiset muoviosat boy-racer-ulkokuoressa ja eteenkin rengasmelut, joiden vuoksi oma nelos-gti ei vaihtunutkaan uuteen painokseen.
- Uuden golf GTI:n omistaja
3 kuukauden ajokokemuksella voin kertoa, että ylisuuresta hinnasta huolimatta loistava auto, ts. katetta löytyy joka eurolle. Rengasmelu haittaa, mutta sen korvaa DSG:n vaivattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693