Missä on visamäen university centre ?

Anonyymi-ap

Päivän lehdessä oli kuva jossa kyltti ja kirjoitus ”korkeakoulukeskus” sekä ”university centre”. Eikö AMK tasollakin osata englantia niin hyvin että osattaisiin tilata kylttiin teksti ”College centre”. Unelmissa siintää varmasti yliopistokeskus mutta semmoinen on esim. Tampereella. Ei tuo kyltillä muutu yliopistoksi.

23

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sirola-opisto sopi hyvin Hämeenlinnaan!

• Anonyymi00002

Katkera vanhus sopisi hyvin noh.... mikään ei muuttua saa maahan.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Katkera vanhus sopisi hyvin noh.... mikään ei muuttua saa maahan.

Nää mikä on sun koulutus vanhukset on huvittavia. Eihän koulutus ole kuin ulkoa opettelua. Aivan hyvin lähipubissa istuu kouluttamaton jäbä joka tajuaa puolet enemmän.

• Anonyymi00015

Pääaineenani oli Marxilainen talousteoria. Ihme kyllä en ole työllistynyt vaikka olen jättänyt monta hakemusta erinäisiin taloustirehtöörin virkoihin, epäilen että kapitalistinen järjestelmä hylkii marxilaisia, vaikka perustuslain mukaisesti ketään ei saa syrjiä.

• Anonyymi00017

Useat tässä ketjussa kirjoittelevat ovat käyneet sirola-opiston !

• Anonyymi00004

Tämä vääntö on käyty jo kymmeniä vuosia sitten (AMK->University of Applied Sciences), olet aika lailla myöhässä.

• Anonyymi00006

Väitätsä et oon tyhmä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Väitätsä et oon tyhmä?

Väitän

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Väitän

Jeps. Oon.Meni toka luokalle kun opin ees lukeen. Hyvä tsemppi säilyi kuitenkin opeilla, ne sano et opit hitaammin yeah just just.

• Anonyymi00013

Periaatteessa, ja ontologisen tieteenalan tarkastelun alla, perunan kuorintakin on "sovellettua tiedettä", käytetäänhän siinä, eli "sovelletaan". materiaali-tieteiden rautamolekyylien muokkausmenetelmin valmistettua perunankuorimaveistä.

• Anonyymi00009

Pikkukaapunnin nolo "universitity" kun oikea menetettiin omaa typeryyttään.

• Anonyymi00012

Ei, kun university

• Anonyymi00014

EU:n kehitysmaarahastosta tulee kuitenkin runsaasti projekti-rahaa erilaisiin tieteellisiisn kehityshankkeisiin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei, kun university

Hölmölässä tarkoituksellisesti "universitity".

• Anonyymi00010

No on siellä yliopistotasoista opetustakin mm kesäylipisto, jossa voi suorittaa vaikka kasvatustieteet.

• Anonyymi00011

No, oikeesti se HAMK on ammattikoulu...
      Ei siitä yliopistoa saa...

• Anonyymi00016

Joka tappauksessa jää sinulle haaveeksi.

• Anonyymi00024

Saa siitä kesäyliopiston. Eli sellaista runonlausuntaa, kansanmusiikkia ja muuta kepeää rentoilua.

• Anonyymi00019

Hämeenlinnasta yehdään univercityä.

• Anonyymi00020

Sartsan kalenteristahan ei löytynyt aikaa Tampereen yliopiston rehtorin tahtoessa sopia siitä miten Opettajankoulutuslaitoksen lopettaminen olisi estetty. Taisi olla ns. henkilökohtaista.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sartsan kalenteristahan ei löytynyt aikaa Tampereen yliopiston rehtorin tahtoessa sopia siitä miten Opettajankoulutuslaitoksen lopettaminen olisi estetty. Taisi olla ns. henkilökohtaista.

Vanha valhe jatkaa kiertokulkua perzuikkien toimesta. Tampereen yliopiston päätös joka tehtiin Tampereella.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vanha valhe jatkaa kiertokulkua perzuikkien toimesta. Tampereen yliopiston päätös joka tehtiin Tampereella.

Rehtori siis valhetteli?? Luulin sen olevan sen toisen erityisosaamista.

• Anonyymi00023

Kaikki löytyy nykyään internetistä, ja tekoälyn avulla ei tarvita enää opettajia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      850
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      542
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe