Löytyiskö toista ukkomiestä seuraksi katselemaan vaimoni alaston kuvia, juttelemaan ja nauttimaan. Um63 mielellään seuraksi noin samanikäistä ukm
Kuvien katselua
19
329
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistäpäin oot kysyy ukm60v
- Anonyymi00007UUSI
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi00002
Mihin voisin tulla katselemaan vaimosi alastonkuvia? 66ukm
- Anonyymi00008UUSI
Hevon perseeseen
- Anonyymi00003
Minuakin kiinnostaa.... Kiihottavaa laueta kuville, uuh ...
Ukm 63 Kvl - Anonyymi00004
Hyvinkäällä ois 65v ukm juttelemaan ja nauttimaan vaimojen kuvista. Olen tosissaan liikkeellä...
- Anonyymi00005UUSI
Aloittaja on 63v ukm hyvinkäällä. Jos tuo hyvinkäänmieskin ottais yhteyttä ni sovittais jatkosta. Muutkin kiinnostuneet ois kiva tavata .
- Anonyymi00011UUSI
Se ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00019UUSI
Tänne voi laittaa yhteystietoja mut voidaanhan tavata sovitusti jossakin. Ukm 65v
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tänne voi laittaa yhteystietoja mut voidaanhan tavata sovitusti jossakin. Ukm 65v
Tiedän varmaksi että 20.4 ois aikaa reilusti, ehdota paikkaa, ehkä kahvit biltemassa ? Kellon ajan pystyn sanomaan huomenna, mutta se on ainakin päivällä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiedän varmaksi että 20.4 ois aikaa reilusti, ehdota paikkaa, ehkä kahvit biltemassa ? Kellon ajan pystyn sanomaan huomenna, mutta se on ainakin päivällä.
Lähdemme 16 pvä kahdeksi viikoksi etelään lomalle, tuumme vapun jälkeen kotio. Mutta sen jälkeen jos sopii sulle. Ukm 65v
- Anonyymi00006UUSI
Voi vittu taas näitä kusipäitä
- Anonyymi00012UUSI
Moi. Olen 64v. Ukkomies, ja tulisin mielelläni katselemaan vaimosi kuvia, ja haaveilemaan..
T. Arto Imatralta..- Anonyymi00013UUSI
Arto ois sunnuntaina pääkaupunki seudulla..
- Anonyymi00014UUSI
Mulla ois 44 v vaimon kuvia varsinais suomessa
- Anonyymi00016UUSI
Kait oli apinasuodatin ennen ku otit kuvia siitä laardi perseestä
- Anonyymi00017UUSI
Millainen juttu sua kiinnostaa? Olen 65v mies
- Anonyymi00021UUSI
Kiva. Mulla 53 v samalla suunnalla
- Anonyymi00018UUSI
Vaimo haluais kuulla miesten kommentteja kuvista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692519Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842404Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172140Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä441801Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai891766Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171707Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591619Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251067Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3241005Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si9907