Rikosten tekoihin saatetaan suhtautua jälkeenpäin vähätellen puolustelemaan tai jopa rikoksia nostalgiaoisen eikä ihme ovathan vedetään sinne tarinat usein myyviä suurta yleisöä kiinnostavia ennen kaikkea kohteina itselleen edullisempia vain harvoin pääsevät rikosten uhrit ääneen Orimattilassa takavuosina vaikuttaneet konnat olivat muka mukavia jälkeenpäin ajateltuna mukavia veijareita todellisuudessa kuitenkin niin vakuutusyhtiöt ynnä muut eli sinä minä ja ne jotka normaalit maksut maksoi niin maksoi myöskin näiden keikat eihän eihän näitä katso ilmaiseksi tehdä se rangaistusasteikko vaan oli liian pieni että aina kun nää teki keikan niin se olisi nolla ehdotonta ei mitään ehdollisia tuomioita mä olin ihan sellaista väkeä mutta 80 90 nykypäivänä niin päätä vaan silitetään ei muuta kuin kovaa on kovaa tuomiota vaan ja sitten linna on pitkäksi aikaa ja tukka pois ja sitten heikoille ravinnolla koppi hoitoo ihan niin kuin ennen vanhaan niin tiilenpäitä lukemaan niinku lukemaan tiilenpäitä siellä saisi olla päivän kopissa mitään treeniaikoja ei tarvitse antaa siellä on turha punttitreeniä antaa mihin helvettiin ne puntteja tarvitsee että ei muuta kuin sinne vaan lusimaan joka vitun konnan mitä täälläkin on niin ei muuta kuin linnaan vaan ja pitkästä aikaa 80 luvullakin niin päätä sinnittelivät no mitä näistä tuli näistä kahdeksankymmentäluvun rikollisista mitä täällä oli joita jotkut jopa ihaili ei yhtään mitään sosiaalipummeja ja elämässään epäonnistuneita
nyt on selkeetä stoorii
11
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt tuli selkee baana Hannalle. Anna palaa!
- Anonyymi00002
Mutta kuka on hanna no mitä hän edustaa onko hän joku tunnettu vai ihan mieli kun mitä se olento mä olisin mielenkiintoista tietänyt ja tätä mietin kovasti täällä nyt kiitos
- Anonyymi00003
Mitä h*lvettiä se selität? Mulleko sä oikeasti laitoit ton? Mihin se liittyy? Ei tää ketjun aloitus ainakaan ole minun tekemä enkä tiedä yhtään mihin sun juttusi voisi liittyä.
Aina te sekoilette enemmän kuin laki sallii.
Juu ja mun elo on todellakin ihan samaa päivästä toiseen. Ei ole mitään baanaa eikä mitään "Anna palaa!" - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta kuka on hanna no mitä hän edustaa onko hän joku tunnettu vai ihan mieli kun mitä se olento mä olisin mielenkiintoista tietänyt ja tätä mietin kovasti täällä nyt kiitos
Meikä täällä on sellainen BIOLOGINEN tapaus, johon aivan jostain käsittämättömästä syystä viitataan, muttei MITKÄÄN noista jutuista silti liity minuun yhtään mitenkään. Tää koko teidän "Hanna" on täysin alusta loppun asti mielikuvituksen tuotetta.
Minuun silti aina viitataan, muttei kukaan näistä ihmisistä ole edes ollut missään tekemisistä minun kanssani. Täysin ventovieraat ihmiset hyökkäilee mun päälle, kun olen vain ollut tuolla kaupungilla asioilla. Mihinkään MINUN elämääni ne ei liity.
Meikä vain käy kaupassa ja kaupat alkoi sadistisesti kiduttaa minua. Teki tätä 6 vuotta yhteen pötköön, kunnes mun piti jo siihen puuttua, mutta ne vain sai pahemman raivarin. Mm. asiaa yrittäessäni selvittää 12.05.2022 tuli vartija kävelemään minua päin vihaisena (ei pyytänyt anteeksi). Että se h*mo nyt ainakin tietää että MIKÄ tämä "Hanna" juttu on. Minuun sillä viitataan, mutta mulla ei ole harmaintakaan aavistusta siitä että mistä tässä edes voisi olla kyse.
- Anonyymi00004
Ja tuohon aloitukseen, niin en muista koskaan kuulleeni kenenkään hehkuttavan ketään rikollista. En tunnista koko ilmiötä, niin mun on vaikea ymmärtää että mistä sinäkään siellä selität.
Tosissaan ison joukon orimattilalaisia täytyy olla jotenkin täysin pihalla että tällaista skeidaa täällä laitetaan kuin olisi muka totuus.
Edes mun The Huumeitakäyttävä-kaveri ei koskaan hehkuttanut yhtään ketään rikollista eikä muutakaan. Aika negatiivisesti se itsekin siitä aina puhui. Ei se KETÄÄN koskaan kehunut.- Anonyymi00008
Jäikö se sun The Huumeitakäyttävä-kaveri nyt kiinni. Pisti kannabishuumetta suoneen?
https://www.orimattilansanomat.fi/uutiset/poliisi-takavarikoi-kannabisviljelman-orimattilasta-6.2.138658.51190bc6bd
Poliisi takavarikoi kannabisviljelmän Orimattilasta
Hämeen poliisi on takavarikoinut kannabisviljelmän asuinkiinteistöstä Orimattilasta. Takavarikointi tehtiin maaliskuun lopulla. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jäikö se sun The Huumeitakäyttävä-kaveri nyt kiinni. Pisti kannabishuumetta suoneen?
https://www.orimattilansanomat.fi/uutiset/poliisi-takavarikoi-kannabisviljelman-orimattilasta-6.2.138658.51190bc6bd
Poliisi takavarikoi kannabisviljelmän Orimattilasta
Hämeen poliisi on takavarikoinut kannabisviljelmän asuinkiinteistöstä Orimattilasta. Takavarikointi tehtiin maaliskuun lopulla.Voi kauheeta. Ei kai ole Hannan kaveri.
- Anonyymi00006
Nyt saatiin Hannalle iki oma palsta. Kivaa.
- Anonyymi00007
Kiva ; DDD
- Anonyymi00009
Orimattila on rikollisten sakeeta aluetta.
Sellaisia vanhoja hapokkaita ukkoja ja akkoja.
En suosittele.
Yök - Anonyymi00010
Jos jossain voi tehdä väärin, olla rikollinen,
jopa sakeempi virolainen duunari,
orimattila osaa sen.
Hyvä jumala tota aluetta ja sen populaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1942725Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1512444Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061142- 1011028
- 64931
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait244837Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20830Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290801Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91796Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22728