Metsä pano

Anonyymi-ap

On alku syksy ja olen mökillä pitkästä aikaa. Herään aamulla, juon kahvia ja päätän käydä metsässä poimimassa mustikoita puuron sekaan. Päälläni on vain lyhyt yöpaita, mutta ajattelen että käyn vain äkkiä. Kuuntelen kuulokkeilla musiikkia ja poimin mustikoita kontillani. Yhtäkkiä tunnen kuinka kieli nuolee pilluani. Käännyn ympäri ja näen ison sekarotuisen koiran. Pian puiden takaa ilmestyy myös neljä miestä. Hätäännyn ja yritän paeta, mutta yksi miehistä saa minut kiinni ja painaa minut uudestaan kontilleni maahan. Koira on samantien uudestaan pilluni ja peppu reikäni kimpussa. Se nuolee niitä isolla kielellään. Muut miehet tulevat myös nopeasti paikalle ja pitävät minusta kiinni. Eteeni tulee yksi miehistä ja vilauttaa minulle puukkoa. - Jos olet nyt kiltisti ja teet niin kuin me halutaan niin sulle ei käy kuinkaan.
Olen shokissa,mutta nyökkään miehelle. Mies alkaa riisua housujaan... Näkyville tulee todella iso kulli joka seisoo jo kovana. Mies tulee eteeni ja työntää munansa huulilleni. Otan sen kiltisti suuhuni ja alan imeä ja nuolla sitä. Välillä mies lykkii sitä syvälle kurkkuuni. Kuulen kuinka muut miehet vuorotellen riisuvat omia housujaan. Miehet antavat koiran rauhassa nuolla reikiäni. He levittävät oikein pakaroitani sille. Kuulen kuinka yksi mies sylkäisee ja työntää sormensa peppuuni. Toinen mies puristelee isoja tissejäni. Edessä oleva mies kovenee suussani ja laukeaa huohottaen syvälle nieluuni. Miehet vaihtelevat paikkoja ja imen kiltisti jokaisen munaa. Yhtäkkiä tunnen kuinka koira nousee päälleni ja työntyy pilluun. Koiralla on ihmeen iso ja se alkaa oikein kunnolla panna mua. Muna luiskahtaa pois koiran kuolan kostuttamasta pillusta. Miehet ovat kiimoissaan katselleet koiran panemista ja huomattuaan, että kulli luiskahti pois niin yksi miehistä tulee avuksi, mutta auttaakin koiraa työntymään tiukkaan peppuun. Yritän kieltää, mutta muistan puukon ja olen hiljaa. Koiran muna uppoaa kokonaan syvälle peppuun ja vikisen sen pannessa mua. Pian tunnen kuinka koira laukeaa peppuuni. Lastia tulee niin paljon, että tunnen sen paineena pepussani. Koira ottaa munansa pois ja tunnen kuinka sen mällit valuvat anaalistani.
Yksi miehistä tulee taakseni ja työntyy pilluun ja alkaa naida mua sinne rajusti. Hetken pantuaan mua pimppiin mies työntyy myös pyllyyn. Tunnen kuinka pyllyn reikäni avautuu pikku hiljaa miehen isolle munalle. Mies kehuu mua kiltiksi ja, että reikäni ovat todella tiukat. Tajuan siinä miehen työntyessä syvälle peppuuni syyn miks ne anto koiran panna mua pyllyyn.. ne halus että koira liukastaa myös pepun. Mies nauttii oikein kunnolla tiukasta pepustani. Työntyen välillä kokonaan sisälle ja kokonaan ulos. Kiljahdan välillä..miehen iso muna avaa kunnolla mun persettä.Hetken aikaa mies vain dippailee terskan kärkeä anaaliin kunnes alkaa rajummin nussia mua. Tunnen kuinka kulli kovenee mun pepussa ja alkaa sykkiä samalla ku se syöksee spermaa syvälle mun pyllyyn. Kaksi miestä,jotka eivät ole vielä lauenneet keskustelevat hiljaa keskenään..sitten toinen heistä tulee alleni ja työntyy rajusti pilluuni. Toinen tulee taakseni ja työntyy peppuun. Alla oleva mies imee nännejäni ja puristelee rintojani. Litinä vaan kuuluu kun he nussivat mua ja nauttivat. Alla oleva laukeaakin pian pilluuni. Toinen taas nauttii pitkään mun anaalista ja puristelee mua samalla pakaroista. Tällä miehellä onkin aika pitkä muna ja se uppoaa jo vähän liiankin syvälle. Mies käskee mua pyllistää sille oikein kunnolla kun toinen mies on tullut altani pois. Kiltisti pyllistän miehelle joka alkaa nussia mua kiivaammin peppuun. Hetken päästä mies käskee mua työntelemään itseäni sen munaa vasten. Kiltisti työntelen ja annan sen munan upota yhä uudestaan ja uudestaan mun peppuun. Mies alkaa voihkia ja ottaa mua pakaroista kunnolla kii työnnellen kyrpäänsä rajusti syvälle anaaliin. Tunnen kuinka mies laukeaa pyllyyni. Mies myhäilee tyytyväisenä ja pitää munansa niin kauan pepussani kunnes se lakkaa sykkimästä. Mies irrottautuu minusta ja antaa mun kääntyä selälleni. Jalkani tärisevät, joka reiästä valuu spermaa. Olo on epätodellinen.. näen, että koira on tulossa lähemmäksi ja painan reiteni yhteen, mutta yksi miehistä kieltää sen ja käskee mun levittää jalat. Teen niin ja koira alkaa nuolla tuvonnutta pilluani. Kauhukseni näen kuinka miehillä alkaa taas seistä ja sitten pelkäämäni asia käy toteen.. miehet haluaa vielä toisen erän.

11

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehet runkkailevat ja katselevat kun koira nuolee pilluani. Kaksi miestä tulee viereeni. Ne ottavat jaloistani kiinni ja nostavat ne niin, että molemmat reiät tulevat oikein kunnolla tyrkylle. Koira nuolee pilluani, klitorista ja peppuani. Peppuni on niin venytetty, että tunnen kuinka se on jäänyt hiukan auki ja koira työntelee innoissaan kieltänsä sinne. Katselen kuinka miehet kiihottuvat niin että niiden kalut sykkivät. Yksi miehistä työntää koiran pois ja tunkee kalunsa peppuuni. Nussiessaan mua anaaliin mies imee samalla nännejäni. Välillä mies katselee mua silmiin työntyessään syvälle pyllyyni. - Aivan ihanaa nussia sua perseeseen. Sulla on ihan kireä. Tekee niin hyvää mun munalle ku saa työntyä juurta myöten sun pyllyyn.
      Yhtäkkiä mies ottaa munansa pois pepustani ja menee istumaan maahan ja käskee mun mennä istumaan sen syliin. Muut miehet auttavat mut ylös ja vievät mut sen luo. Menen miehen syliin ja kun laskeudun alemmas mies asettaa munansa niin että se uppoaa peppuuni. Mies käskee mua ratsastamaan rajusti enkä saa lopettaa ennen kuin mies on lauennut peppuuni. Alan liikkumaan miehen päällä ensin hitaasti sitten vähän nopeammin. Annan kullin upota syvälle peppuun. Haluan vain että se olisi pian ohi niin alan sulkijalihaksellani puristelemaan miehen munaa. Mies huokaileekin nautinnosta ja kehottaa jatkamaan.

• Anonyymi00002

Kiihdytän tahtia ja mies käskee mua että puristelisin toisella kädellä sen palleja. Teen kiltisti niin ja pian mies laukeaakin pyllyyni. Ehdin juuri nousta pois miehen päältä kun minut käsketään taas kontilleni maahan. Saan taas munan suuhuni. Mies pitää tiukasti kasvoistani kiinni työnnellessään kovaa kullia suuhuni. Yksi miehistä tulee alleni ja toinen taakseni. Saan jokaiseen reikään täytettä. Tunnen kuinka mies kovenee suussani ja se käskeekin mua imeä lujempaa ja niellä kiltisti kaiken sperman. Pian mies syökseekin kunnon lastin suuhuni ja teen niin kuin mies on käskenyt. Mies menee raukeana makoilemaan maahan ja alla oleva mies siirtyy eteeni ja työntää munansa suuhuni. Yhtäkkiä mies ottaa munansa pois suustani ja runkkaa mällinsä kasvoilleni. Takana perseeseen paneva mies vaihtaa välillä reikää. Nussii vähän aikaa pilluun ja taas uudestaan peppuun. Sama toistuu muutaman kerran kunnes mies laukeaa peppuuni. Siinä mä olen kontillani maassa, spermaa joka paikassa. Miehet näyttävät nyt täysin tyydytetyiltä. Menen maahan makaamaan ja suljen silmäni ja toivon että nyt se olisi ohi. Pian tunnen kuinka koira on taas pilluni kimpussa, mutta en jaksa hätistää sitä pois niinpä annan sen nuolla pilluani.
      - No annappa vielä kerran Mustille niin sit jätetään sut rauhaan. Mies sanoo ja käskee mun pyllistää koiralle. Pyllistän ja koira hyppää päälleni työntyen pilluuni. Se nussii mua kiivaalla tahdilla. Pilluni on jo vähän kipeä ja todella turvoksissa. Koira inisee päälläni työntyessään rajusti pimppiin. Pian saan taas ison satsin mälliä sisääni.

• Anonyymi00010
        UUSI

Buaahaa spede buaahaa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Yes, kylläpä oli harvinaisen typerä stoori, miten joku viittii suolta tuommoista skeidaa, oäässä vikaa ja pahasti, hyi saatana!

• Anonyymi00006
        UUSI

Kylläpä on typerä kommentti millanen runkkari tuohon pystyy. Mitä tuo oäässä tarkoittaa. Pitäskö sinun mennä takas kouluun.

• Anonyymi00007
        UUSI

Mikä vitun yes. Ihan niin kuin Trumppi itte ois ollut asialla. Mitäs on skeida Delaa hyi saatanan dorka.

• Anonyymi00008
        UUSI

Oäässä vikaa 😂😂 Taidat olla joku vajakki ku et osaa edes kirjoittaa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Menkääs nyt laitospellet muualle sekoilemaan

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitäs olet. Etkö oppinut kirjoittaa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tämähän on kinkypalsta, joten aivan sopiva kirjoitus tähän. Voisihan tuollainen toteutuakin, jos oikein hyvä mäihä kinkynaisella kävisi.

• Anonyymi00013
      UUSI

Mä tykkäsin♥️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      13
      2980
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      46
      1961
    3. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1753
    4. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1743
    5. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      82
      1473
    6. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      1016
    7. Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse

Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän
      Tv-sarjat
      11
      938
    8. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      189
      934
    9. Tiedätkö hänen pituuden??

Et tiedä!!
      Ikävä
      58
      840
    10. Poliisioperaatio

Pääsiäisenä...... ja sit kahvila suljettu???
      Somero
      18
      804
    Aihe