HÄVETKÄÄ!!!! Olette korruptoituneita ja mätiä!!! Ette palvele lakia ettekä oikeutta. Ainoastaan omaa etuanne!!!!
Teitä ei saa kritisoida, heikko itsetunto! Järjestelmä suojaa!!! Eikä kukaan kanna vastuuta!
HÄVETKÄÄ!!!!
Poliisit Lahdessa
39
673
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perustele
- Anonyymi00003
Jännä miten perustelut poistettiin 🤔 Poliisit eivät ole lain yläpuolella, vaikka suurin osa heistä niin luulee!
Lahti on korruptoitinut ja mätä kaupunki!!!!!- Anonyymi00004
Perustele kun sinä olet kovana äänitorvena täällä toitottamassa.
Faktoja pöytään - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Perustele kun sinä olet kovana äänitorvena täällä toitottamassa.
Faktoja pöytäänTuossahan lukee selvästi, että perustelut poistettiin.
- Anonyymi00007
Mikä sun ongelma oikein on? Jos virkavaltaa koskeva aloitus tulee tänne, olet heti päätä aukomassa muille. Miksi?
Oletko itse poliisi, virkavallan ystävä, velassa heille vai mistä moinen asenne?
Instituutioita saa kritisoida julkisesti.
Täällä Suomi.24 poistetaan myös asiallisia viestejä.
Miksi haluat vaimentaa kritiikin??? Onko sinulla jotain salattavaa kenties??? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä sun ongelma oikein on? Jos virkavaltaa koskeva aloitus tulee tänne, olet heti päätä aukomassa muille. Miksi?
Oletko itse poliisi, virkavallan ystävä, velassa heille vai mistä moinen asenne?
Miksi haluat vaimentaa kritiikin??? Onko sinulla jotain salattavaa kenties???Sulle pettymys kun en ole mitään noista. Entäs itse kun meni jtn syvälle nenään kun pitää itse aukoa
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi haluat vaimentaa kritiikin??? Onko sinulla jotain salattavaa kenties???"Miksi haluat vaimentaa kritiikin", kyselet. Perustele kritiikkisi asiallisesti, niin varmaan julkaistaan. Emmehän me voi tietää, miksi raivoat ja emme tiedä Lahden poliisin toimintatapoja, kun olemme ulkopaikkakuntalaisia. Lähinnä tulee mieleen bemaripoju, joka ajoi 100:ta 40:n alueella, poltti kumia ja taisi verestäkin löytyä jotain ja poliisit vei kortin. Osuinko oikeaan?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi haluat vaimentaa kritiikin??? Onko sinulla jotain salattavaa kenties???Kukaan ei ole vaientamassa kritiikkiä. Sinun kommenttisi taas antaa ymmärtää että olet ahdasmielinen kommenttien suhteen. Kerta sinulla on noin vaikeaa niin kannattaisikohan sinun hakea apua tai olla lukematta kommentteja
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulle pettymys kun en ole mitään noista. Entäs itse kun meni jtn syvälle nenään kun pitää itse aukoa
Reakoit näin, koska?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Miksi haluat vaimentaa kritiikin", kyselet. Perustele kritiikkisi asiallisesti, niin varmaan julkaistaan. Emmehän me voi tietää, miksi raivoat ja emme tiedä Lahden poliisin toimintatapoja, kun olemme ulkopaikkakuntalaisia. Lähinnä tulee mieleen bemaripoju, joka ajoi 100:ta 40:n alueella, poltti kumia ja taisi verestäkin löytyä jotain ja poliisit vei kortin. Osuinko oikeaan?
Asenteestasi päätellen olet puhdasjalkainen lahtelainen 🤔
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Reakoit näin, koska?
Ensinnä opettele kirjoittamaan oikein ja kerrohan miksi sinä reagoit niin kuin reagoit.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ensinnä opettele kirjoittamaan oikein ja kerrohan miksi sinä reagoit niin kuin reagoit.
Jollain on nyt pahoja aggressioita, kun pitää hyökätä toisia keskustelijoita vastaan.
Osaatko keskustella asiallisesti ja rakentavasti? - Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kukaan ei ole vaientamassa kritiikkiä. Sinun kommenttisi taas antaa ymmärtää että olet ahdasmielinen kommenttien suhteen. Kerta sinulla on noin vaikeaa niin kannattaisikohan sinun hakea apua tai olla lukematta kommentteja
Taidat itse olla avun tarpeessa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hieno telfon pinnoite sinulla 👍
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Taidat itse olla avun tarpeessa.
Taisi 🤡 osua ja upota
- Anonyymi00028
Ihan oikein. Täällä on näitä v...n nillittäjiä
- Anonyymi00010
Mistä on kyse, kun noin vahvaa tekstiä latelet? Perusteet, kiitos.
- Anonyymi00016
Rakenne- ja verkostokorruptiosta, hyväveli toiminnasta, jossa veronmaksajasta tulee sijaiskärsijä.
- Anonyymi00013
Sivusta tätä keskustelua seuranneena, ihmettelen ihmisten reaktioita. Ehkäpä se on lahtelaisten tapa 🤔
Kerkesin lukea perustelut ennen kuin ne poistettiin. Valitettavasti et ole ainoa, joka on joutunut kokemaan samankaltaisia tilanteita.
Parannettavaa olisi ja paljon. Poliisi kuitenkin lukeutuu palvelualan ammatteihin.
Lahdessa pari vuotta asuneena, nyt jo pois muuttaneena. - Anonyymi00025
Lahtelaiset eivät osaa edes keskustella asiallisesti. Pelkää riehumista ja toisten haukkumista 🤔 En yhtään ihmettele, että poliiseilla menee hermot teidän lahtelaisten kanssa.
- Anonyymi00026
Täällä on näitä herkkä hipiäisiä kuten anonyymi 00022 ja pari muutakin jotka loukkaantuivat syvästi jos heidän kommentteja kritisoidaan.
- Anonyymi00030
Lahtelaiset on kaikki K U S I P Ä I T Ä!!!
- Anonyymi00031
Tein ylläpitoon useammasta kommentoijasta ilmoituksen. Saa nähdä, poistaako ylläpito viestit vai saako sairas käytös jatkua.
On surullista, ettei tänä päivänä ihmiset osaa keskustella asiallisesti ja rakentavasti.- Anonyymi00032
Mikäs sinua kommenteissa ahdistaa kun niin menit tekemään
- Anonyymi00033
Voi 😢 mikä herkkähipiäinen
- Anonyymi00034
> Tein ylläpitoon useammasta kommentoijasta ilmoituksen. Saa nähdä, poistaako
> ylläpito viestit vai saako sairas käytös jatkua.
Todennäköisesti paikallinen Lahden ylläpitäjä istuu siellä Salininkadulla tai sitten kotiosoitteessaan. Ja näyttää karjalaisakalta.- Anonyymi00035
Kylläpä olet herkkä ja pikkusielu voi voi
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kylläpä olet herkkä ja pikkusielu voi voi
Osaatko keskustella asiallisesti ja rakentavasti, ilman että alennat itseäsi?
Miksi hyökkäät toisia kommentoijia vastaan?
Käyttäydätkö samalla tavalla muita kohtaan oikeassa elämässä?
Riittääkö kognitiivinen kapasiteettisi vastaamaan näihin kysymyksiin? - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Riittääkö kognitiivinen kapasiteettisi vastaamaan näihin kysymyksiin?Ja niin sinä kommentista kovasti mielesi pahoitit
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Riittääkö kognitiivinen kapasiteettisi vastaamaan näihin kysymyksiin?Taidat kuulua siihen kastiin jotka vaativat että kaikkien täytyy olla samaa mieltä joka asiasta kanssasi ja jos joku sanoo eriävän mielipiteen niin heti syyttelet jostain kommentointien estelystä ja hyökkäät itse. Opettele sietämään ja hyväksymään että elämässä saat tiukkaakin kommenttia. Onhan se elo ahdistavaa jos jatkuvasti tulee mielipaha😂
- Anonyymi00041
Mikäs paikka salininkadulla on
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Taidat kuulua siihen kastiin jotka vaativat että kaikkien täytyy olla samaa mieltä joka asiasta kanssasi ja jos joku sanoo eriävän mielipiteen niin heti syyttelet jostain kommentointien estelystä ja hyökkäät itse. Opettele sietämään ja hyväksymään että elämässä saat tiukkaakin kommenttia. Onhan se elo ahdistavaa jos jatkuvasti tulee mielipaha😂
Kerro toki lisää itsestäsi 👍
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole kun mielensä pahoittaa asiasta kun asiasta👍
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole kun mielensä pahoittaa asiasta kun asiasta👍
Mistä pahoitit mielesi?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mistä pahoitit mielesi?
Minä en pahoittanut mistään mieltäni kuten kommentoija 00042
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuulut siihen kastiin jotka vaativat että kaikkien täytyy olla samaa mieltä joka asiasta kanssasi ja jos joku sanoo eriävän mielipiteen niin heti syyttelet jostain kommentointien estelystä ja hyökkäät itse. Opettele sietämään ja hyväksymään että elämässä saat tiukkaakin kommenttia. Onhan se elo ahdistavaa jos jatkuvasti tulee mielipaha😂
Käyt varmaan 😢 kun joku antaa sinulle kovempaa palautetta jostain asiasta.
- Anonyymi00039
Aloittajan olisi syytä katsoa peiliin. Sieltä se löytyy se syypää omaan ahdinkoosi. Ihan olet itse tehnyt tietoisen valinnan lähteä rikolliseen elämäntyyliin. Lopeta se saatanan jatkuva uhriutuminen ja ota vastuu teoistasi, paskahousu.
- Anonyymi00040
Hyvä. Hyvin sanottu 👍👍
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989