Siitä tiedän, että olen saanut väärin Adhd tai Lievän älyllisen kehitysvamman ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ei ihmiset eivät ymmärrä mitä tarkoittaa jos niiltä kysyn ohjaajien selän takana mitä on kaksi ynnä kaksi ne ei ymmärrä tuohon vastausta ja sen tiedän, että kaksi ynnä kaksi ei ole kaksi mitä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ne osaa pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu suhteita ne osaa sitoutua kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen, mutta minä en osaa.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa maksaa edes yksin vuokra laskuja ja ne sanoo niillä on edunvalvonta tai äiti ja isä on heidän edunvalvonta ihmisenä, kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eikä ole ollut koskaan tarvetta, että minun pankkitilejä hoitaisi vanhemmat tai kehitysvamma puolella ohjaajat.
J ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa edes laskea silmät kiinni mitä on tämä kertolasku 66×6.
Kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajilta miten osaan älyllinen kehitysvamma ihmisenä laskea silmät kiinni tuon laskun.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Älyllinen kehitysvamma
Anonyymi-ap
1
275
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Minä osasin kehitysvammaisena laskea mielessäni, että 6 kertaa 66 on 396.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101970
- 61897
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 63651
- 41645
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 50506
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478