Siitä tiedän, että olen saanut väärin Adhd tai Lievän älyllisen kehitysvamman ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ei ihmiset eivät ymmärrä mitä tarkoittaa jos niiltä kysyn ohjaajien selän takana mitä on kaksi ynnä kaksi ne ei ymmärrä tuohon vastausta ja sen tiedän, että kaksi ynnä kaksi ei ole kaksi mitä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ne osaa pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu suhteita ne osaa sitoutua kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen, mutta minä en osaa.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa maksaa edes yksin vuokra laskuja ja ne sanoo niillä on edunvalvonta tai äiti ja isä on heidän edunvalvonta ihmisenä, kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eikä ole ollut koskaan tarvetta, että minun pankkitilejä hoitaisi vanhemmat tai kehitysvamma puolella ohjaajat.
J ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa edes laskea silmät kiinni mitä on tämä kertolasku 66×6.
Kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajilta miten osaan älyllinen kehitysvamma ihmisenä laskea silmät kiinni tuon laskun.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Älyllinen kehitysvamma
Anonyymi-ap
1
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä osasin kehitysvammaisena laskea mielessäni, että 6 kertaa 66 on 396.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709