Siitä tiedän, että olen saanut väärin Adhd tai Lievän älyllisen kehitysvamman ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ei ihmiset eivät ymmärrä mitä tarkoittaa jos niiltä kysyn ohjaajien selän takana mitä on kaksi ynnä kaksi ne ei ymmärrä tuohon vastausta ja sen tiedän, että kaksi ynnä kaksi ei ole kaksi mitä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ne osaa pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu suhteita ne osaa sitoutua kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen, mutta minä en osaa.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa maksaa edes yksin vuokra laskuja ja ne sanoo niillä on edunvalvonta tai äiti ja isä on heidän edunvalvonta ihmisenä, kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eikä ole ollut koskaan tarvetta, että minun pankkitilejä hoitaisi vanhemmat tai kehitysvamma puolella ohjaajat.
J ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa edes laskea silmät kiinni mitä on tämä kertolasku 66×6.
Kun taas minä saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajilta miten osaan älyllinen kehitysvamma ihmisenä laskea silmät kiinni tuon laskun.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Älyllinen kehitysvamma
Anonyymi-ap
1
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä osasin kehitysvammaisena laskea mielessäni, että 6 kertaa 66 on 396.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083