Kokemuksia ketipinor

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia ?

18

451

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väsyttää tosi paljon

• Anonyymi00002

Muistinmenetys pukkasi entiselle kumppanilleni. Yhtäkkiä vain monta tuntia kateissa. Poikani taas sitten sai dementiaoireet parikymppisenä.

• Anonyymi00003

Itselleni aloitettiin vuosia sitten tuo lääkitys, silloin Seroquel kauppanimellä, mutta täysin sama lääke.
      Aloitus tyssähti aika lyhyeen, kun lääkkeestä tuli aivan järkyttävää aivosumua, pää oli ihan sekaisin, tukossa, ja kyllä se väsyttikin. Käyttö ei kovin pitkään jatkunut, ja lääkäri silloin suostui sen heti lopettamaan.

• Anonyymi00004

Ketipinor on hyvä lääke unettomuuteen pienellä annoksella. Voi punnita kummassa on enemmän haittavaikutuksia valvomisessa vai että saat nukuttua lääkkeillä. Ei se elimistölle tee hyvää jos aivot ja keho ei pääse palautuu ja uni on sitä varten.

• Anonyymi00005

Jouduin kyllä myöhemmin punnitsemaan, olenko mieluummin väsynyt ilman lääkettä, vai ottaisinko jonkin lääkkeen, nukkuisin kemiallista unta, ja siltikin lääkkeen seurauksena olisin päivän aivosumussa ja tokkurassa väsyneenä.
        Vanhasta kokemuksesta muistan myös, kuinka monet psyykenlääkkeet aiheuttivat runsasta painonnousua.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jouduin kyllä myöhemmin punnitsemaan, olenko mieluummin väsynyt ilman lääkettä, vai ottaisinko jonkin lääkkeen, nukkuisin kemiallista unta, ja siltikin lääkkeen seurauksena olisin päivän aivosumussa ja tokkurassa väsyneenä.
        Vanhasta kokemuksesta muistan myös, kuinka monet psyykenlääkkeet aiheuttivat runsasta painonnousua.

Olen pahoillani että sinulla on ollut aivosumua. Minä kerroin vain oman kokemuksen. Toki sinä saat olla nukkumatta jos se on parempi vaihtoehto ja tukee hyvinvointiasi. Minulla sellanen ei tue.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos ei halua käyttää unettomuuteen lääkkeitä niin eihän se pakko ole. Ohan siihen unettomuuteen lääkkettömiä vaihtoehtoja.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen pahoillani että sinulla on ollut aivosumua. Minä kerroin vain oman kokemuksen. Toki sinä saat olla nukkumatta jos se on parempi vaihtoehto ja tukee hyvinvointiasi. Minulla sellanen ei tue.

Kyllä minä nykyään nukunkin, mutta en riittävästi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä minä nykyään nukunkin, mutta en riittävästi.

Mikäs siihen vaikuttaa? mene aikasemmin nukkumaan niin saat tarpeeksi unta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikäs siihen vaikuttaa? mene aikasemmin nukkumaan niin saat tarpeeksi unta

Ihan itse vaikutan, kun en mene tarpeeksi aikaisin. Jos menen aikaisin, herään keskellä yötä, enkä saa enää unta uudestaan.
        Ehkä tämä nyt on vain joku vaihe, ettei sitä unta tule riittävästi. Tosin fyysistä vaivaa sen verran, että sekin voi vaikuttaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan itse vaikutan, kun en mene tarpeeksi aikaisin. Jos menen aikaisin, herään keskellä yötä, enkä saa enää unta uudestaan.
        Ehkä tämä nyt on vain joku vaihe, ettei sitä unta tule riittävästi. Tosin fyysistä vaivaa sen verran, että sekin voi vaikuttaa.

Nukut siis hyvin? En tarkoita että sinun pitäis mennä ilta kuudelta nukkumaan. tai edes ennen yheksää

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nukut siis hyvin? En tarkoita että sinun pitäis mennä ilta kuudelta nukkumaan. tai edes ennen yheksää

No kun en nuku hyvin, vaan nukun liian vähän.
        Tai ehkä sen vähän saatan nukkua sikeästikin, en tiedä.
        Valvon turhan myöhään, ja herään kuitenkin aikaisin. Jos menen aikaisin nukkumaan, herään keskellä yötä. Yksinkertaisesti unta ei tule riittävästi.
        Minun aikaisin nukkumaan meno tarkoittaa suunnilleen klo 22-23. Myöhään tarkoittaa klo 02-03.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Valvon turhan myöhään, ja herään kuitenkin aikaisin. Jos menen aikaisin nukkumaan, herään keskellä yötä. Yksinkertaisesti unta ei tule riittävästi.
        Minun aikaisin nukkumaan meno tarkoittaa suunnilleen klo 22-23. Myöhään tarkoittaa klo 02-03.

Mutta tuo ei vaikuta sinuun päivällä ja elämääsi millään tavalla?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

menet klo 3 nukkumaan ja heräät aamulla pirteänä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

menet klo 3 nukkumaan ja heräät aamulla pirteänä

En ole sanonut, että heräisin pirteänä. Älä laita sanoja toisen suuhun.
        Ja kyllä se vaikuttaa elämään, päivisin olen väsynyt. Tosin en ole työelämässä, niin väsymys ei ainakaan aiheuta haittaa mihinkään työntekoon.

• Anonyymi00018

No ei kyllä lääke uni palauta läheskään niin hyvin kun oikea luonnollinen uni.

• Anonyymi00016

Mä käytin yli 10 vuotta mutta nyt on alkanut tulee "blurry" visionia. Maanantaina uusi lääke. Jos monta pientä kirjainta on vierekkäin niin niistä tulee mössöä.

• Anonyymi00017

Sain itse nukuttua hyvin pienellä annoksella, mutta valitettavasti herääminen oli aamuisin yhtä tuskaa. Siksi lopetin lääkkeen käytön "akuuttivaiheen" jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe