Kokemuksia ketipinor

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia ?

18

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väsyttää tosi paljon

• Anonyymi00002

Muistinmenetys pukkasi entiselle kumppanilleni. Yhtäkkiä vain monta tuntia kateissa. Poikani taas sitten sai dementiaoireet parikymppisenä.

• Anonyymi00003

Itselleni aloitettiin vuosia sitten tuo lääkitys, silloin Seroquel kauppanimellä, mutta täysin sama lääke.
      Aloitus tyssähti aika lyhyeen, kun lääkkeestä tuli aivan järkyttävää aivosumua, pää oli ihan sekaisin, tukossa, ja kyllä se väsyttikin. Käyttö ei kovin pitkään jatkunut, ja lääkäri silloin suostui sen heti lopettamaan.

• Anonyymi00004

Ketipinor on hyvä lääke unettomuuteen pienellä annoksella. Voi punnita kummassa on enemmän haittavaikutuksia valvomisessa vai että saat nukuttua lääkkeillä. Ei se elimistölle tee hyvää jos aivot ja keho ei pääse palautuu ja uni on sitä varten.

• Anonyymi00005

Jouduin kyllä myöhemmin punnitsemaan, olenko mieluummin väsynyt ilman lääkettä, vai ottaisinko jonkin lääkkeen, nukkuisin kemiallista unta, ja siltikin lääkkeen seurauksena olisin päivän aivosumussa ja tokkurassa väsyneenä.
        Vanhasta kokemuksesta muistan myös, kuinka monet psyykenlääkkeet aiheuttivat runsasta painonnousua.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jouduin kyllä myöhemmin punnitsemaan, olenko mieluummin väsynyt ilman lääkettä, vai ottaisinko jonkin lääkkeen, nukkuisin kemiallista unta, ja siltikin lääkkeen seurauksena olisin päivän aivosumussa ja tokkurassa väsyneenä.
        Vanhasta kokemuksesta muistan myös, kuinka monet psyykenlääkkeet aiheuttivat runsasta painonnousua.

Olen pahoillani että sinulla on ollut aivosumua. Minä kerroin vain oman kokemuksen. Toki sinä saat olla nukkumatta jos se on parempi vaihtoehto ja tukee hyvinvointiasi. Minulla sellanen ei tue.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos ei halua käyttää unettomuuteen lääkkeitä niin eihän se pakko ole. Ohan siihen unettomuuteen lääkkettömiä vaihtoehtoja.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen pahoillani että sinulla on ollut aivosumua. Minä kerroin vain oman kokemuksen. Toki sinä saat olla nukkumatta jos se on parempi vaihtoehto ja tukee hyvinvointiasi. Minulla sellanen ei tue.

Kyllä minä nykyään nukunkin, mutta en riittävästi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä minä nykyään nukunkin, mutta en riittävästi.

Mikäs siihen vaikuttaa? mene aikasemmin nukkumaan niin saat tarpeeksi unta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikäs siihen vaikuttaa? mene aikasemmin nukkumaan niin saat tarpeeksi unta

Ihan itse vaikutan, kun en mene tarpeeksi aikaisin. Jos menen aikaisin, herään keskellä yötä, enkä saa enää unta uudestaan.
        Ehkä tämä nyt on vain joku vaihe, ettei sitä unta tule riittävästi. Tosin fyysistä vaivaa sen verran, että sekin voi vaikuttaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan itse vaikutan, kun en mene tarpeeksi aikaisin. Jos menen aikaisin, herään keskellä yötä, enkä saa enää unta uudestaan.
        Ehkä tämä nyt on vain joku vaihe, ettei sitä unta tule riittävästi. Tosin fyysistä vaivaa sen verran, että sekin voi vaikuttaa.

Nukut siis hyvin? En tarkoita että sinun pitäis mennä ilta kuudelta nukkumaan. tai edes ennen yheksää

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nukut siis hyvin? En tarkoita että sinun pitäis mennä ilta kuudelta nukkumaan. tai edes ennen yheksää

No kun en nuku hyvin, vaan nukun liian vähän.
        Tai ehkä sen vähän saatan nukkua sikeästikin, en tiedä.
        Valvon turhan myöhään, ja herään kuitenkin aikaisin. Jos menen aikaisin nukkumaan, herään keskellä yötä. Yksinkertaisesti unta ei tule riittävästi.
        Minun aikaisin nukkumaan meno tarkoittaa suunnilleen klo 22-23. Myöhään tarkoittaa klo 02-03.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Valvon turhan myöhään, ja herään kuitenkin aikaisin. Jos menen aikaisin nukkumaan, herään keskellä yötä. Yksinkertaisesti unta ei tule riittävästi.
        Minun aikaisin nukkumaan meno tarkoittaa suunnilleen klo 22-23. Myöhään tarkoittaa klo 02-03.

Mutta tuo ei vaikuta sinuun päivällä ja elämääsi millään tavalla?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

menet klo 3 nukkumaan ja heräät aamulla pirteänä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

menet klo 3 nukkumaan ja heräät aamulla pirteänä

En ole sanonut, että heräisin pirteänä. Älä laita sanoja toisen suuhun.
        Ja kyllä se vaikuttaa elämään, päivisin olen väsynyt. Tosin en ole työelämässä, niin väsymys ei ainakaan aiheuta haittaa mihinkään työntekoon.

• Anonyymi00018

No ei kyllä lääke uni palauta läheskään niin hyvin kun oikea luonnollinen uni.

• Anonyymi00016

Mä käytin yli 10 vuotta mutta nyt on alkanut tulee "blurry" visionia. Maanantaina uusi lääke. Jos monta pientä kirjainta on vierekkäin niin niistä tulee mössöä.

• Anonyymi00017

Sain itse nukuttua hyvin pienellä annoksella, mutta valitettavasti herääminen oli aamuisin yhtä tuskaa. Siksi lopetin lääkkeen käytön "akuuttivaiheen" jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56