Kaljuskylällä on uusi poliisi.se määrittelee naapurin musiikin soittoa aina kun on hyvä hetki kuulla hyvää musaa.muita naapureita musiikki ei haittaa.musiikki ja muu möly sallittu yleensä klo.22.00 asti.päivälläkin käy potkimassa seinä jopa särkenyt seinälevyjä. Entinen rajavarta pitää rajat vähän väärin🤔
Kotirauha naapureille
Anonyymi-ap
933605
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 93
Vanhimmat
Kuka kyseessä?
Yrjöpoeka
Kaljuskylän kunnanjohtaja.
Taitaa olla RistoRäppääjä
Joutas laittaa holhoukseen/edunvalvontaan, niin loppuu vouhotus.
Rosmo.
Viimeisellä kolkatan tuomiolla lista on pitkä ,kannattaa anoa synninpäästöä.
Pöljällä halavat huvit.
Yrjö kova komentelia kuulostaa olevan.
Varmaan aiheesta komentaa.
Joka pilaa rauhallisen asuinalueen.
Joku kylähullu
Pisteet Yrjölle. 👍
Tais lukea hyrylläkin lakia, ettei oisi saanut autolla päätietä ajaa...
Ei pidä uskoa kaikkea vääristettyjä huhu puheita.
Montako promillea aloittajalla veressä?
Ajokortti kuivumaan.
Ei sillä ole ollut korttia moneen vuoteen
Pulimursu
Vitt herranjumala tää paska alkaa ehottelemaan ihan täyttä paskaa. Onko tää ai ihan perseestä. Ei markan kolikost saamu laittaa kuvaa. Juuri näin. Ai koraa kaik
Elä ota enää. Laita se korkki kiinni jo.
Osta mopo
Osta sinä rollaattori.
Kyllä se mölyämisen ja meluisien työkoneiden käyttö on rajattu normaalisti klo 8 - 20 välille. Koskee myös mopojonneja ja p-rallaajia.
Mistä näitä kyttääjiä riittää...
Hiljaisuus klo 20:00.......
Ei pidä paikkaansa, klo 22.00.
Ei kaikki mene nukkumaan klo. 20.00 🤪
Osa menee. Kieltämättä aika raivostuttavaa jos on pakko kuunnella naapurin paskaa musaa. Nykymusiikki kun on 95% hirvittävää kuraa.
Ei se muiden tarvi mennä nukkumaan klo. 20. 00 vaikka sinä menetkin.
Muut on hilijaa kun minä nukun!
Kylläpä vitsin murjasit 😂😂🤣
Ei ollut vitsi, pökkelö!
Oli vitsi, toope!
Ei sitä tarvi koko tienoon kuulla toisen musiikki makua. Musiikkia voi kuunnella monella eri tapaa. Kyllä se tympäisee jos päivästä toiseen kuuluu, monta tuntia. Hyvä että joku käy antamassa palautetta, jos ei känniläinen itse älyä.
Laita ikkunat kiini äläkä vahtaa ja kuuntele mitä naapuri touhuaa!
Kateeksikko sinulla käy kun toiset osaa pitää hauskaa?
Mee korpeen pitämään hauskaa, ettet häiritse muita. Tai baariin. Ei kun hei. Minäpä tulenkin seuraavalla kerralla teille pitämään hauskaa. Laitetaan huonekalutkin uuteen uskoon.
mikäs muu tämä suomussalmi on kuin korpi. tämän kauemmaksi sivistyksestä et pääse ylittämättä rajaa.
Eli asut itse jossakin metsän keskellä. Jossa ei ole kuin puita.
Aina voi muuttaa kehä kolmosen tuolle puolen.
Metsässä on yleensä puita!🏞
Ei kai onko 🤔
Eli asut korvessa. Voi raukkaa. Suomussalmella on muutakin kuin puita, täällä taajamassa. Niin no ei sinun paikassasi, eli korvessa.
Enpä asu korvessa, en lähelläkään. Lähin maantie on n. 200 m päässä. Puita on kyllä, mutta ei korpea!
Korpi tarkoittaa asumatonta, synkkää takamaata tai erämaata. Suurin osa Suomen korvista on ojitettu, mikä on muuttanut niiden luonnontilaa.
No mitä sitten sönkötät, että Suomussalmi on pelkkää korpea. Puita on Helsingissäkin. Eikä oo korpea.
Mie kyttään ku äitikin kyttäsi ja opetti että vihkoon kirjataan tapahtumat.
Suomus on pelkkää suota.
Sairasta.
Kyllä se oli joku muu, joka tuolla aikaisemmin "sönkötti"!
Saa.t..an
"Eli asut itse jossakin metsän keskellä. Jossa ei ole kuin puita.".Eli asut korvessa. Voi raukkaa. Suomussalmella on muutakin kuin puita, täällä taajamassa. Niin no ei sinun paikassasi, eli korvessa"
Täälläkään ei ole korpea kuin Hossassa ja Martinselkosessa! Ehkä
Onhan siellä! Rollaattori yleisin kulkuneuvo.... ruostuneen Toyotan lisäksi.
Siellä sitä on 50 v. vanhoja homeisia kerrostaloja. Ja lahoja PUITA !
Sönkkö...
Onko Helsingissä puita? Ookoo...
Onkohan VÄÄKIÖSTÄ yhtä pitkä matka Hesaan kuin Hesasta tänne?😉
Tuskin on täysin puuton alue, Helsinkikään.
Ja KVG eli kato vittu googlesta ja mapsista matka sinne ja takas, jos niin kiinnostaa.
Ei oo, kun vääkiöstä hesaan on pitempi matka mitä hesata vääkiöön. Are you happy now?
Eipä se musa kuulukkaan tuonne J.H. tontille asti.
Eipä sitä mitään sille voi ettei ole mitään korvien välissä.
PS.kuulokkeet.ja voi soittaa että humeetivelli kiehuu,ei häiritse muita.
Tuommoset ei osaa edes hävetä.
Minkäpä voi, jos korvien välissä vain tuuli humisee.
Ootko hakenut apua ?
Sinä et ilmeisesti ole. Kun toisia häiritset.
Onko Kaljuskylällä vielä kauppa toiminassa vai kulkeeko siellä kauppa-auto 😃
On kauppa. Kylän parhaat pullat saa sieltä.
Mistä saa toiseksi parhaat ?
Siikarannan kaupasta.
Vänen valinta
Taetaa hillua perintö rahoilla.
Eipä seteleistä ossaa sanoa muuta kun niiden arvon.
Hulluja on monenlaisia 99 eri sorttia ja uteliaita samoin...eräs tällainen kutsui taas itse itsensä kylään. Tonki asuntoni ja vei päiväkirjat joihin olin merkinnyt veri ja verenpainearvoja. Ne olivat aina lääkelaatikossa. Tyyppi kävi asunnossani kun olin kaupungilla. Kävi taloyhtiössä muka asentamassa saunavuoroja kun käveli pihalla vastaani kun tulin ostoksilta...Kaiken näpistelyn, ylimielisen ilkivallan ja saunaan kohdistuvan sabotoinnin jälkeenkään en pelkää hulluja. ...löylytellään...löylytellään...
Sauna parantaa.
Eikö siellä kaljuskylällä ole näitä elämisen äänistä kärsijöirä 😂😂😂TV käräjillä tavataan
Sinä et näköjään osaa edes kirjoittaa.😂😂🤣
Kannattaa hakeutua hoitoon jos alkaa äänimaailma ja naapurit ahdistaa kyllä 07-22 saa muutakin ääntä kuulua kuin linnun laulu....
Sinulla taitaa olla lääkkeet jäänyt ottamatta.
Kuka siellä on ruvennut poliisin hommiin
J. H
Kyttääjä.😬🤪
Kiinnostaa kauppa-auton ajopäivät Kaljuskylälle ku jääkaappi alkaa olla tyhjä. Valo onneksi syttyy vielä 😂
Heko, heko.
Nyt on kevät niin se tahtoo olla hulluille vähän vaikeeta aikaa
HILJAA!!!!
Yläkerran narkkarit hakkaavat betonia öinpäivin ķun eivät uskalla tulla tuomiolle! Oblivion stout...
Minä otin nuoren akan ja se kuuntelee jotain hirveää amerikkalaista teinipoppia meillä kotona ja etenkin autossa. Kyllä välillä on meinaa keittää, mutta ei uskalla valittaa, ettei mene ketarat ristiin. Itsepä sen halusin. 😅
Otan osaa.
Ei kannata, on siinä hyvät puolensa. Nyt saan pimpsaa aina kun haluan ja vähän enemmänkin, kun hän haluaa niin paljon. Entisen akan kanssa kerran pari vuoteen, jos aina sitäkään.
Et oo tainnut pimpsakkaa ikinä nähny, saatikka saanu. Suuret on puheet.
No ainakin saan nuorta illua tuon entisen vaimon jälkeen!
Kyllä se ajan kanssa himo hiipuu silläki
Siihen mennessä kaluni on niin känsöittynyt, ettei se tunne enää mitään.
Kun saisiki sitä pimpsukkaa mutta aina röhläkettä.
Pimsukka on ollut häviävä luonnonvara täällä jo 30 v
Kaikki nuoret tytöt lähtee eteläsuomeen het kun mahdollista 😃
Sinua lähtevät karkuun.
Pissis vielä siellä?
Tässä kuviossa on jänskä juttu se, että Pissiksen äiti kävi hiukkasen vieraalla maalla lemmenhommissa aikoinaan. Ja Pissis oli tulos🤭
Juu. Täällä asuu Pissis.