Olen huomannut miten hyvä ilmapiiri ja meininki täällä on. Ihmisten kesken vallitsee aika selvä enemmistö sen suhteen miten kuntaa pitäisi kehittää. Eri mieltä olevia on vain joitakin kymmeniä. Se ei ole paljon 2 000 asukkaan kunnassa.
Kuhmoisissa on hyvä ilmapiiri
7
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikuttaa ihan luotettavalta mu-tu-tutkimukselta.
- Anonyymi00002
No miten?
- Anonyymi00003
Niin että kuinka suuri oli ns. tutkimuksesi otanta, montako haastateltu, kysymystä, mitä kysyttiin, haastattelut tehty kirkonkylällä, ruolahdella, kylämällä. Virhemarginaali. Haiskahtaa tekijälleen tutulta puolue-politiikalta jossa puolueet on yhtä poikaa samaa mieltä ja aina itse oikeassa kun on kyseessä ainoa puolueisiin kuulumaton. Puolue-politikointia koko avaus. Asetelma muistuttaa maailman politiikkaa Trump vs. muu maailma, erityisesti Suomen vasemmisto-valemediassa eli valtamediassa. Taisi olla aprilli-juttu koko puolueellinen avaus.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin että kuinka suuri oli ns. tutkimuksesi otanta, montako haastateltu, kysymystä, mitä kysyttiin, haastattelut tehty kirkonkylällä, ruolahdella, kylämällä. Virhemarginaali. Haiskahtaa tekijälleen tutulta puolue-politiikalta jossa puolueet on yhtä poikaa samaa mieltä ja aina itse oikeassa kun on kyseessä ainoa puolueisiin kuulumaton. Puolue-politikointia koko avaus. Asetelma muistuttaa maailman politiikkaa Trump vs. muu maailma, erityisesti Suomen vasemmisto-valemediassa eli valtamediassa. Taisi olla aprilli-juttu koko puolueellinen avaus.
Mielestäni Trumpin epätotuudet eivät vertaudu siihen, kun Kuhmoisissa aito kuntalaisten etu toteutuu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mielestäni Trumpin epätotuudet eivät vertaudu siihen, kun Kuhmoisissa aito kuntalaisten etu toteutuu.
Häh?
Kenen etu, mikä etu? - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Haiskahtaa tekijälleen tutulta puolue-politiikalta jossa puolueet on yhtä poikaa samaa mieltä ja aina itse oikeassa kun on kyseessä"
Jo on mahdottoman älytöntä kuvitella / väittää tietävänsä kirjoittajat.
Nyt syyllistyn ajattelemaan tämän 'tietäjän' olevan sama henkilö, joka yrittää aktiivisesti politikoida väittämällä määrätynlaiset kirjoitukset säännön mukaisesti yhden nimetyn politikon tuotokseksi.
Harrastat juuri sitä, mistä AK:ta syytät!
- Anonyymi00005
Riippuu varmaan mihin vertaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699