On lähinnä kysytty: Miten annat sen toimia noin, siltä uhrilta eikä itse siltä jenkilöltä, joka on aikuinen . Kuvottavaa ja raukkamaista. Ja kuinka moni on tsjunnut edes, etyä se on pistetty toimimaan noin, jotta päästään paheksumaan, kuinkavankat sen toimia noin.Sairasta.
Vastenmielistä mutta ei kaikki noin tyhmiä ole.
Ei ihme että
7
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yök!
- Anonyymi00002
Hullut suomalaiset ja monet muutkin kansalaisuudet. Miten ihmiset voi olla niin idiootteja?
- Anonyymi00003
Esitetään että ollaan pahoja tekijöitä vastasn (osa rikoksia) oikeasti ollaan sen puolella ja mukana pahanteossa. Hyi helvetti sentään. Jotkut oikeasti itse uhria vastaan on jotain mutta äänin päästään uhriin käsiksi ja jopa omalle puolelle? Hehheh yhdessä ongelmia vastasn mitä ovat olleet järjestämässä tsrkoituksella.Hyi helvetti kuinka sairasta. Puhutaan te kun oikeasti tarkoitetaan vain toista.
- Anonyymi00004
Eiköhön vaikene enemmistölle kuvotukset ja tekonsa.
- Anonyymi00005
Kyllä tulee servatuksi niin moni. Näin asiat oikeasti oli ja kertomus miten oli.
- Anonyymi00006
Sinun tehtäväsi on…..kuules , ei ole mikään sellainen mitä luulet. Ei ainskasn taistella niinkun haluat.Tämä koskee itseasiassa useampaa henkilöä..
- Anonyymi00007
Tässä tulee paras: Sinun töytyy puolustaa lapsiasi ja ensidikaisesti yritetään syytellä sitä ketä ei ole niitä pahoja ollut tekemässä sius kuinka idiootteja ihmiset on? Niin tottakai on puolustettukin jajuuri miin miten pitäö mutta eikö ääliöt ole tajunneet kuinka surkuhupsisaa on seettä itse syylliselle ei puhuta mitään?Hehheh olisiko jopa syyllisen puolella eräät? Sherlock!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622