seksikäs tyttöilijä etsii toista samanlaista

Anonyymi-ap

Oisko täällä ketään toista tyttöilijää joka ois kiinnostunut asu leikeistä toisen tyttöilijän kanssa? Olen aika seksikäs ja tykkään monenlaisista asioista annan sähköposti osoitteeni jos tulee vastauksia ja kiinnostuneita ei muita vaatimuksia kuin että oot vähän vanhempi itse oon 49 vuotias asuihin pukeutuva tyttöilijä mies

24

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

OTTAKAA YHTEYS HEINOLAAN TERO HINTIKKA RATKOO ONGELMANNE

TEROLLA KÄY AINA HOMOSTI LEFAN JA KÖSSIN KANSSA

• Anonyymi00006

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi00002

Moi, missä päin tyttöilijä liikkuu, täällä olisi 66 ukkomies joka haluisi kokea tyttöilyä, itsellä ei ole sopivia asusteita kun vaimoni on rehevä ja itse pieni kokoinen jäntevä ja isokullinen kaveri. Haluisin pitää tyttöilijää hyvänä ja itsekkin tyttöillä.

• Anonyymi00007

Hei, itseäni kanssa kiinnostaa toinen tyttöilijä. Olen Tampereelta,oletko sinä mistä? Saisiko sinuun yhteyden kahdenkeskiseen viestittelyyn?

• Anonyymi00009

Missäpäin olet ja onko sulla paikka ?

• Anonyymi00014

Niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa

Sää mää ja bää speden kaa samassa kopissa. Mitäs olet buaahaa.

• Täällä 60+ mies. Tyttöilen välillä ja olisi kiva joskus tehdä se yhdessä toisen samanhenkisen kanssa.

• Hei ArmiCD, itsekkin haluaisin seuraa toisesta tytsystä. pukeutumista , yhdesää oloa, ihastelua ja jne....

• Karita03treCD kirjoitti:

Hei ArmiCD, itsekkin haluaisin seuraa toisesta tytsystä. pukeutumista , yhdesää oloa, ihastelua ja jne....

Se olisi ihanaa

• Anonyymi00017
        armicd kirjoitti:

Se olisi ihanaa

Ai mennä sirkukseen no tervemenoa vaan friikki 😅🤣

• Anonyymi00020

Buuahaa mitäs olet vammanen sirkus friikki buaahaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ai mennä sirkukseen no tervemenoa vaan friikki 😅🤣

Ai että noita sirkuspellejä taas riittää. Mitäs olet ja miksi et ole jo mennyt. Sinähän tuon pelle tiedät mikä olet.

• Anonyymi00030
        UUSI

65 v tyttöilijä Jyväskylästä

• Heippa. Täällä alistuva tyttöilijä. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hulluna. Varsinais-Suomi

• Anonyymi00023

Kelpaako 65 v tyttöilijä? Asusteita löytyy monenlaista.

• Anonyymi00024

Lahdessa minihameessa😉

• ahh kuulostaa kivalta 😋

• Anonyymi00025

Olis!Samat ajatukset täälläkin! Olen 55v ja tykkään asuleikeistä. Satiini ja sukkanauhat kiihottaa yms. Miten suhun sais yhteyden. Itse asun Helsingissä, mut pieni välimatka ei ole ongelma.

• Anonyymi00028

Jyväskylässä 65 v tyttöilijä paikka löytyy tarvittaessa

• Anonyymi00029
      UUSI

Jyväskylässä on myös tyttöilijä

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      111
      3685
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2619
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      29
      2563
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      74
      2382
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      23
      2258
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      103
      1340
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      616
      1232
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1036
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1035
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      1019
    Aihe