Oisko täällä ketään toista tyttöilijää joka ois kiinnostunut asu leikeistä toisen tyttöilijän kanssa? Olen aika seksikäs ja tykkään monenlaisista asioista annan sähköposti osoitteeni jos tulee vastauksia ja kiinnostuneita ei muita vaatimuksia kuin että oot vähän vanhempi itse oon 49 vuotias asuihin pukeutuva tyttöilijä mies
seksikäs tyttöilijä etsii toista samanlaista
24
772
Vastaukset
- Anonyymi00001
OTTAKAA YHTEYS HEINOLAAN TERO HINTIKKA RATKOO ONGELMANNE
TEROLLA KÄY AINA HOMOSTI LEFAN JA KÖSSIN KANSSA- Anonyymi00006
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00002
Moi, missä päin tyttöilijä liikkuu, täällä olisi 66 ukkomies joka haluisi kokea tyttöilyä, itsellä ei ole sopivia asusteita kun vaimoni on rehevä ja itse pieni kokoinen jäntevä ja isokullinen kaveri. Haluisin pitää tyttöilijää hyvänä ja itsekkin tyttöillä.
- Anonyymi00007
Hei, itseäni kanssa kiinnostaa toinen tyttöilijä. Olen Tampereelta,oletko sinä mistä? Saisiko sinuun yhteyden kahdenkeskiseen viestittelyyn?
- Anonyymi00009
Missäpäin olet ja onko sulla paikka ?
- Anonyymi00014
Niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
Sää mää ja bää speden kaa samassa kopissa. Mitäs olet buaahaa.
Täällä 60+ mies. Tyttöilen välillä ja olisi kiva joskus tehdä se yhdessä toisen samanhenkisen kanssa.
Hei ArmiCD, itsekkin haluaisin seuraa toisesta tytsystä. pukeutumista , yhdesää oloa, ihastelua ja jne....
Karita03treCD kirjoitti:
Hei ArmiCD, itsekkin haluaisin seuraa toisesta tytsystä. pukeutumista , yhdesää oloa, ihastelua ja jne....
Se olisi ihanaa
- Anonyymi00017
armicd kirjoitti:
Se olisi ihanaa
Ai mennä sirkukseen no tervemenoa vaan friikki 😅🤣
- Anonyymi00020
Buuahaa mitäs olet vammanen sirkus friikki buaahaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai mennä sirkukseen no tervemenoa vaan friikki 😅🤣
Ai että noita sirkuspellejä taas riittää. Mitäs olet ja miksi et ole jo mennyt. Sinähän tuon pelle tiedät mikä olet.
- Anonyymi00030UUSI
65 v tyttöilijä Jyväskylästä
Heippa. Täällä alistuva tyttöilijä. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hulluna. Varsinais-Suomi
- Anonyymi00023
Kelpaako 65 v tyttöilijä? Asusteita löytyy monenlaista.
- Anonyymi00024
Lahdessa minihameessa😉
- Anonyymi00025
Olis!Samat ajatukset täälläkin! Olen 55v ja tykkään asuleikeistä. Satiini ja sukkanauhat kiihottaa yms. Miten suhun sais yhteyden. Itse asun Helsingissä, mut pieni välimatka ei ole ongelma.
- Anonyymi00028
Jyväskylässä 65 v tyttöilijä paikka löytyy tarvittaessa
- Anonyymi00029UUSI
Jyväskylässä on myös tyttöilijä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1113685Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642619Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla292563Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi742382Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "232258Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031340Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6161232Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611036Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421019