Olen puhelinmyyjä ja ylpeä

Nimetön

siitä. Olen tällä hetkellä esimiestehtävissä puhelinmyyntifirmassa, ja tienaan paljon paljon paljon paremmin kuin esim. entiset luokkakaverini, jotka ovat kouluttautuneet korkeammalle kuin minä. Olen puhelinmyyntityön ansiosta saanut uusia ihania ystäviä, ihania kokemuksia ja tietenkin rahaa.
Ne jotka haukkuvat puhelinmyyjiä, voivat miettiä kuinka paljon juuri provikkatyöläiset ansaitsevat, suurin osa tuntemistani puhelinmyyjistä tienaa bruttona 2000-5000e kuukaudessa, eli kyllä tuolla rahalla jo ihan mukavaa elämää viettää.
Taitavat puhelinmyyjiä haukkuvat ihmiset olla juuri niitä, joiden bruttopalkka on hädin tuskin 1400e per kk... Voi vähän ottaa päästä.

16

3189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaneQ

      Eli ilmeisesti sun elämänfilosofia on, että "alenna toiset ja ylennä itsesi" ! Heh, ihan kiva jos sulla menee hyvin mutta ei ketään sinun menestymisesi kiinnostaa eli nosta vain rauhassa luuri ja ala soittelemaan äläkä keskity meihin.

    • M M

      Hei! olen suunnitellut lähteväni puhelinmyynti töihin, mutta hieman tuntuu siltä että tälläkin alalla on firmoja vähän joka lähtöön, joten olisinkin kysellyt vinkkejä hyvistä firmoista jotka kunnioittavat alaisiaan ja muutenkin hoitavat asiansa kiitettävästi.

      Uskon kyllä että alalla on mahd. tienata hyvin jos löytää kunnollisen yrityksen ja jaksaa tehdä töitä eikä luovuta heti alussa sekä omaa riittävät "supliikki-miehen" taidot ja ennen kaikkea HALUAA tehdä rahaa ja menestyä.

      Mutta siis..kertokaa niitä hyviä yrityksiä jotka maksavat kunnon provikkaa ahkeralle työntekijälle.

      -kiitos-

      • Nimetön

        Mä vain vittuilin teille kun oli niin paha olla. Mä olen tosiaankin puhelinmyyjä, tosin entinen sellainen. Myin Aku Ankkaa ja muita Helsinki Median lehtiä mutta en saanut yhtään kaupaksi ja sain potkut viikon päästä. Kouluni on jäänyt peruskouluun ja kadehtin kaikkia korkeasti koulutettuja kun heillä on rahaa ja mulla ei. Kyllä ottaa päähän!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Mä vain vittuilin teille kun oli niin paha olla. Mä olen tosiaankin puhelinmyyjä, tosin entinen sellainen. Myin Aku Ankkaa ja muita Helsinki Median lehtiä mutta en saanut yhtään kaupaksi ja sain potkut viikon päästä. Kouluni on jäänyt peruskouluun ja kadehtin kaikkia korkeasti koulutettuja kun heillä on rahaa ja mulla ei. Kyllä ottaa päähän!

        Arvasin että suomalainen kateus nostaa päätään kun vähän prassailee =) Voi jeesus me suomalaiset ollaan katkeria kun jollain menee hyvin!!!


      • Nimetön

        Missäpäin asut? olis nimittäin paikka auki Vaasan suunnalla?


    • Mari

      Voi ziiisus mikä pönttö! Ei voi muuta sanoa kuin että kouluttamattomuutesi voi aivan nähdä... huoh!

      • Nimetön

        Todellakin... Taitaa Suomalaiset olla kateellista kansaa kun tuollaiseta vetää herneet nenään...
        Eikös aloittaja tuolla maininnut että Saanut: ihania ystäviä, kokemuksia, ja lopuksi vasta rahaa.
        Totuushan on, että puhelinmyynti on monelle kouluttamattomille tie menestykseen, koska oma ahkeruus palkitaan.
        Mitä muuten me Suomalaiset ollaan heti karvat pystyssä kun joku vähän mainitsee saavansa hyvää palkkaa ja olevansa ylpeä siitä?
        Onnea vain aloittajalle työelämään!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Todellakin... Taitaa Suomalaiset olla kateellista kansaa kun tuollaiseta vetää herneet nenään...
        Eikös aloittaja tuolla maininnut että Saanut: ihania ystäviä, kokemuksia, ja lopuksi vasta rahaa.
        Totuushan on, että puhelinmyynti on monelle kouluttamattomille tie menestykseen, koska oma ahkeruus palkitaan.
        Mitä muuten me Suomalaiset ollaan heti karvat pystyssä kun joku vähän mainitsee saavansa hyvää palkkaa ja olevansa ylpeä siitä?
        Onnea vain aloittajalle työelämään!

        Eihän itsensä kehumisessa olekaan mitään pahaa jos sitä ei tee muiden halventamisen kustannuksella. Tottakai suomalaiset ovat kateellista kansaa kuten kaikki ihmiset missä hyvänsä päin maailmaa. Mutta ei tämän threadin aloittajalle kukaan ole kateellinen. Päinvastoin häntä halveksitaan kuten kaikkia muitakin joiden itsekehu on tyyliä "mulla menee näin hyvin ja toisilla näin huonosti". Eli, todellisuudessa tämänkään threadin aloittaja ei varmaan ole koskaan edes nähnytkään 2000 palkkaa sillä isopalkkaiset ovat jo niin tottuneita suuriin palkkoihin ettei niitä jaksa enää mainita.


      • Nimellinennimi
        Nimetön kirjoitti:

        Todellakin... Taitaa Suomalaiset olla kateellista kansaa kun tuollaiseta vetää herneet nenään...
        Eikös aloittaja tuolla maininnut että Saanut: ihania ystäviä, kokemuksia, ja lopuksi vasta rahaa.
        Totuushan on, että puhelinmyynti on monelle kouluttamattomille tie menestykseen, koska oma ahkeruus palkitaan.
        Mitä muuten me Suomalaiset ollaan heti karvat pystyssä kun joku vähän mainitsee saavansa hyvää palkkaa ja olevansa ylpeä siitä?
        Onnea vain aloittajalle työelämään!

        Tottakai suomalaiset on kateellisia. Pitääkö tuota nyt edes yrittää todietella jotenkin. Sinäkin olet kateellinen vaikka jotain muuta väitätkin. Ja miksi threadin aloittaja ylipäätään kirjoitit tuon tekstisi? tiedät varmaan hyvin, että sinä et ole hyväpalkkainen puhelinmyyjä, eli mikä oli motiivisi yrittää ärsyttää muita. Varmaan yrität piipittää, että kun suomalaiset on niin kateellisia, mutta taitaa sullakin olla aika isoja puutteita henkisellä puolella kun pitää tulla tuollaista roskaa kirjoittelemaan ja sillä pätemään.


      • olekin
        Nimellinennimi kirjoitti:

        Tottakai suomalaiset on kateellisia. Pitääkö tuota nyt edes yrittää todietella jotenkin. Sinäkin olet kateellinen vaikka jotain muuta väitätkin. Ja miksi threadin aloittaja ylipäätään kirjoitit tuon tekstisi? tiedät varmaan hyvin, että sinä et ole hyväpalkkainen puhelinmyyjä, eli mikä oli motiivisi yrittää ärsyttää muita. Varmaan yrität piipittää, että kun suomalaiset on niin kateellisia, mutta taitaa sullakin olla aika isoja puutteita henkisellä puolella kun pitää tulla tuollaista roskaa kirjoittelemaan ja sillä pätemään.

        HELVETIN hyvä että on töitä ja halua tehdä töitä?????
        ON niin paljon verorahoilla eläviä nahjuksia jotka ei tee mitään. Miksi haukkua jos joku tekee yleensäkin jotain?
        Kannustakaa toisia eteenpäin, älkää mollatko.


      • Nimetönnimellinen
        olekin kirjoitti:

        HELVETIN hyvä että on töitä ja halua tehdä töitä?????
        ON niin paljon verorahoilla eläviä nahjuksia jotka ei tee mitään. Miksi haukkua jos joku tekee yleensäkin jotain?
        Kannustakaa toisia eteenpäin, älkää mollatko.

        Niinpä kai. Montako kertaa sinä olet kannustanut verorahoilla eläviä nahjuksia jotka ei tee mitään menemään töihin. Kommentista päätellen et koskaan. Sinällään koomista, että samalla haukut tietyt saamattomiksi nahjuksiksi ja samalla kehoitat kannustamaan eteenpäin. Tiedätkö yleensä mitä sinä todella haluat vai oletko skitsofreenikko?


      • puhelinmyyjä
        Nimetönnimellinen kirjoitti:

        Niinpä kai. Montako kertaa sinä olet kannustanut verorahoilla eläviä nahjuksia jotka ei tee mitään menemään töihin. Kommentista päätellen et koskaan. Sinällään koomista, että samalla haukut tietyt saamattomiksi nahjuksiksi ja samalla kehoitat kannustamaan eteenpäin. Tiedätkö yleensä mitä sinä todella haluat vai oletko skitsofreenikko?

        Minä en mitään älyttömiä tienaa tässä hommassa mutta sen normaalipalkan, 2000€.

        Kyllä suomalaiset tosiaankin on kateellisia.
        Kun olin aloittelemassa niin en saanut kun jotain 700€ eli hädintuskin vaivanpalkan. Isäni naureskeli minulle jne. "ei puhelinmyynnissä voi tienata" juttuja.

        Kun sitten parin kuukauden jälkeen koulutusajan loputtua sain ekan kunnon tilin, meni minulla puhevälit isääni, koska hän eikestänyt sitä että tienaan enemmän. Itse hän nauttii noin 1500€ palkkaa, eli alle keskitason.

        Emme ole vielä parin vuoden jälkeenkään tekemisissä ja kuulen sukulaisiltani kuinka hän puhuu halveksuvasti minusta ja ammatistani ja epäilee kuinkahan kauan kestää kun olen lainailemassa häneltä rahaa.

        Kiusallinen juttu, mutta tämän siitä saa kun yrittää ansaita elantonsa.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Eihän itsensä kehumisessa olekaan mitään pahaa jos sitä ei tee muiden halventamisen kustannuksella. Tottakai suomalaiset ovat kateellista kansaa kuten kaikki ihmiset missä hyvänsä päin maailmaa. Mutta ei tämän threadin aloittajalle kukaan ole kateellinen. Päinvastoin häntä halveksitaan kuten kaikkia muitakin joiden itsekehu on tyyliä "mulla menee näin hyvin ja toisilla näin huonosti". Eli, todellisuudessa tämänkään threadin aloittaja ei varmaan ole koskaan edes nähnytkään 2000 palkkaa sillä isopalkkaiset ovat jo niin tottuneita suuriin palkkoihin ettei niitä jaksa enää mainita.

        Puhelin myynti ei ole työtä ,, se on muitten ja itsensä kiusaamista. Mene töihin


    • Juismo

      Aloitin tossa muutama päivä sitten puhelinmyyjän hommat. Ensimmäisenä päivänä myin 2 lehteä ja tokana 7 lehteä. Käyn tästä eteenpäin kolme kertaa viikossa töissä. 7 lehden päivätahdilla palkaksi tulee n. 1000€. Hyvä neuvo puhelinmyyjille jotka aloittelevat, että paljon puheluita vaan!! Työpaikassani on sellaisia myyjiä jotka odottelevat puoli tuntia ennen kuin soittavat seuraavan puhelun.

    • Anonyymi

      voi mahdoton teitä kaupustelijoita

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan pomolta. Samanlainen kyrpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe