Mökkikausi alkaa & metelöivät naapurit
Kertokaa Kiitos , olenko liian nipo ?
Järven äärellä mökki - kaikkihan luulisi ymmärtävän kuinka vesi kantaa ääntä
Naapurit ei tunnu välittävän
Milloin huutaa musiikit, milloin auton basso poppikoneet - tai kova ääninen puhe & meteli
Nauti tässä sitten linnun laulusta ...
Onko lakia olemassa tälle ?
Mökkikausi & meteli naapuri
3
277
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Laista en tiiä, mutta myy mökkis tai käy keskustelemassa "mökääjien" kanssa. Kuten tiedämme, pelkkä puhekin kantautuu järvellä. Ei ne välttämättä ymmärrä, että se meteli häiritsee tai on toosa niin kovalla, että häiritsee. Kai sä nyt itekin jotain siellä mökilläs teet, muutakin kuin kuuntelet linnun laulua? Oikeesti, anna naapuriesi nauttia omasta mökkeilystään ja nauti sinä omastasi. Suomen kesä on kaikille lyhyt, jokainen nauttii siitä omalla tavallaan ja väkisinkin melua syntyy ja kuuluu, jos järven äärellä on.
- Anonyymi00002
Et ole nipo.
Musiikin voi käskeä hiljentämään, kun eivät ilmeisesti itse käsitä tai välitä.- Anonyymi00003
valitettavasti ei ole auttanut , asiallisesti keskusteltu - vastaus heiltä ( aikuisilta ihmisiltä) oli luokkaa miten teinit vastais - meni mökki myyntiin & etsin rauhallisemman paikan missä EI naapureita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556