Koska/minkä ikäisenä laukesit ekankerran??
ekat mällit?
39
9946
Vastaukset
11-15v
- Anonyymi
Oho ,siis neljävuotta yhtä kyytiä,maailmanennätys.
- Heepo
En tarkkaa ikää muista mutta en ollu vielä yläasteella. oiskohan jotain 10-11v...
- tuli ekat
kun pesin esinahan alta saunassa, ja se tuntu niin hiton mukavalta että pesin vielä lisää......;)
- hmmm
tais joskus 9 vuotiaana tulla eka kuiva orgasmi ja oisko ollu jotai 11 vuotiaana tuli kunnon mällit
- kummaa
ku mul tuli vast 14½ vuotiaana..?
- polle
tuli 7 vuotiaana ekat orkut mut sit 11 vuotiaana tuli ihan mällii...
- ---
15v, 8. luokalla.
- hihihih
14,5v. 8. luokka eikä oo mitään häpeämistä.
- sit tuli
Oon 15 wee poika ja 2 viikkoo sit tuli yöllä sellasta märkää limaa alushousuun, kun heräsin nii luulin ekaks et pissat oli tullu housuun. Sit menin veskiin ja yritin pyyhkii sitä limaa boksereista, mut se vaan levis.
Nolotti kun alushousu oli märkä. Vaihdoin sit puhtaat alkkarit jalkaan. Onks tää nyt sitä murrosikää, millon tulee noit karvoi pippeliin..
- Itsetyydyttäjä
13,5-vuotiaana
- 9/12
Taisin olla kolmannella luokalla eli 9v ku alotin runkkaamisen, ekat mällit tais tulla joskus 6 luokalla eli 12v
- kun ekat märkä orkku
taisin olla ensimmäisen kerran joskus 13vuotiaana kun laukesin ensimmäisen kerran niin että lens mällit.
- Shaibanen
15-vuotiaana vasta paskalla ollessani. Yritystä oli aiemmin ja ekan kerran kun näin mälliä luulin sitä aluksi mädäksi minkä vuoksi olin shokissa
- Shaibanen
täh? En tajunnut vastaustasi
- xdlsdeyjjj
tänään
- poitsutäält
Olin 13-vuotias, kun rupesin illalla sängyssä hieromaan siitintäni, joka kovettui. Siittimessä alkoi tuntua hyvältä ja yhä paremmalta. Jatkoin hieromista, ja lopulta tuntui paremmalta kuin koskaan ja siitin alkoi nytkähdellä. Siitä purkautui vaaleaa venyvää ainetta sykäyksittäin mahalleni. Tiesin heti, että sain orgasmin ja aine on spermaa. Tutkin ja ihailin sitä. Se oli siihenastisen elämäni paras hetki.
Olin jo lauennut muutaman kerran sitä ennen yöllä, unta nähdessäni. Silloin en kyllä muista herättyäni löytäneeni yöpuvusta mitään tahroja, joten ehkä sain kuivia orgasmeja. En kylläkään tajunnut, että ne olivat niitä, ennen tuota ensimmäistä siemensyöksyäni. - Wankelstein
n. 12 ikäisenä. Jäin yksin saunaan kun muut poistuivat. Kikkelin peseminen oli tuntunut niin kivalta että halusin jäädä pesemään vähän lisää.
Nyt pitää olla varovainen, on nimittäin No Nut November!
- Anonyymi
7v opin leikkimään ja se tunne tuli mutta mällit tuli 12v runkkasin shortseihin laitoin shortsit pippelin ympärille en uskaltanut katsoa pippeliä kun tulin :D mutta tiesin että sain siemensyöksyn koska shortseihin tuli märkä kohta. Kun olin 6:lla luokalla kotona päätin nyt meen runkkaamaan vessalle ja vedän ja katon kuinka paljon nestettä tulee kun runkkaan, vedin ja tuli ja muistan että ajattelin jaha ei tuu enemmän kuin noin ok
- Anonyymi
Pari isompaa kaverii oli puhunu runkkaamisesta ja oli ne joskus saunan lauteil ku oltiin ni jotai siin vedelly mut ei sit sen kummenpaa. Aattelin yks kerta itekki kokeilla vähäsen vedellä ja tuntu tosi kivalta. Alotin ensin hitaasti ja sitten loppuu kohti nopeutin tahtii. Sit yhtäkkii vaa lensi semmoses kaares jotain valkost. Ihana tunne. Seuraavan kerran saunas nytkytin määki vähän pippeliini jätkien kaa ku osasin.
- Anonyymi
Ekat mällit 2kk ennen ku täytin 12
- Anonyymi
Olin 6.luokalla kun saunan jälkeen olin huoneessani ja rupesin runkkaileen ja tuli orkku eka mälli tippa munan päähän. Se oli kuin helmi. Nykyään roiskuu kunnolla kun vaimon kans naidaan.
- Anonyymi
12v
- Anonyymi
Kuis paljo sillo tuli?
- Anonyymi
Naapurin sedän kanssa kalassa kun tipuin laiturilta järveen ja se vei kuivattavaksi saunaan , riisuin 14 vuotiaan vartaloni alasti ja pippeli nousi pystyy,,, kun setä kuivasi peppuni ja selkäni lämpenevässä saunassa, sitten setä käänsi minut toisin päin ja huomasi että se 12 cm pippeli seisoo,,, setä meni polvilleen ja runkkasi ja imaisi sen lämpimään suuhunsa joka tuntui niin taivaalliselta jos mikään tuntuo että sulin kun tuli setä pertin suuhun, se jäi siihen ja elämä jatkui ja joskus toivoin että pertti olisi tehnyt sen vielä monta kertaa....
- Anonyymi
äsken ekaa kertaa ikinä
- Anonyymi
Aika pian murrosiän alkamisen jälkeen, joskus 5. ja 6. luokan välillä. Viidennen keväällä aika varmasti.
Olin vielä 11-vuotias tuolloin. Juu, murrosikäni alkoi todella aikaisin. - Anonyymi
13-vuotiaana tuli ekan kerran yöllä boksereihin.
- Anonyymi
Viidennellä luokalla kun luin Myrkkyä, aloin miettiä että toimiiko se oikeasti mitä Pera Pervo tekee, menin vessaan ja siitä se lähti.
- Anonyymi
11 vuotiaana tuli ns. märkäorgasmi
- Anonyymi
Kaiketi seiskaluokan keväällä kun näin ensimmäisen märän unen..
Nykyään vuosia myöhemmin näen edelleen joitakin kertoja vuodessa märkiä unia. Onhan se ihana tunne unessa mutta aamulla herätessä hieman vituttaa kun bokserit ihan tahmassa kun sitä tulee aika runsaasti yleensä. Mutta sen tuntee unessa kun rupeaa "sykkimään" joten joskus ennen heräämistä pitänyt munastani kiinni ja herättyäni mennyt vessaan.. - Anonyymi
Noh, onkos vielä tullut?
- Anonyymi
13-vuotiaana kun käytin farkkuja ilman alushousuja.
- Anonyymi
Taisin olla 11v vielä silloin.
Olin varmaan lauennut ennenkin, mutta nlaukesin tuolloin niin, että muistan sen varmaksi ja tuli myöskin spermaa.
Runkatessanikin, en nyt muista miten hoksasin kokeilla sitäkin ja sain kyllä myöskin näitä "uniorkkuja", eli sain siemensyöksyn nukkuessani ja muutaman muistankin unen läpi, kun siemensyöksy alkoi.
Tuntui muuten hitosti paljon paremmalta kuin runkkausorkku.
Sain noita öisiä siemensyöksyjä aina seksiunta nähdessäni. - Anonyymi
9 v
- Anonyymi
12v tai no melkein 13v. Vetelin eka kertaa ja käsille ja mahalle sitten roiskahti ihan reilusti.
- Anonyymi
tänään tuli ekat mällit runkatessa ja oon vähän yli 14 vuotias 160cm pitkä ja palleissa pienet karvat
- Anonyymi
Hyvä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36839403Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1087887Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315760Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214268Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603674Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523397Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D712858- 262612
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182331En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174