ekat mällit?

pojille!

Koska/minkä ikäisenä laukesit ekankerran??

39

9275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11-15v

      • Anonyymi

        Oho ,siis neljävuotta yhtä kyytiä,maailmanennätys.


    • Heepo

      En tarkkaa ikää muista mutta en ollu vielä yläasteella. oiskohan jotain 10-11v...

    • tuli ekat

      kun pesin esinahan alta saunassa, ja se tuntu niin hiton mukavalta että pesin vielä lisää......;)

    • hmmm

      tais joskus 9 vuotiaana tulla eka kuiva orgasmi ja oisko ollu jotai 11 vuotiaana tuli kunnon mällit

      • kummaa

        ku mul tuli vast 14½ vuotiaana..?


    • polle

      tuli 7 vuotiaana ekat orkut mut sit 11 vuotiaana tuli ihan mällii...

    • ---

      15v, 8. luokalla.

    • hihihih

      14,5v. 8. luokka eikä oo mitään häpeämistä.

      • sit tuli

        Oon 15 wee poika ja 2 viikkoo sit tuli yöllä sellasta märkää limaa alushousuun, kun heräsin nii luulin ekaks et pissat oli tullu housuun. Sit menin veskiin ja yritin pyyhkii sitä limaa boksereista, mut se vaan levis.
        Nolotti kun alushousu oli märkä. Vaihdoin sit puhtaat alkkarit jalkaan. Onks tää nyt sitä murrosikää, millon tulee noit karvoi pippeliin..


    • Itsetyydyttäjä

      13,5-vuotiaana

    • 9/12

      Taisin olla kolmannella luokalla eli 9v ku alotin runkkaamisen, ekat mällit tais tulla joskus 6 luokalla eli 12v

    • kun ekat märkä orkku

      taisin olla ensimmäisen kerran joskus 13vuotiaana kun laukesin ensimmäisen kerran niin että lens mällit.

    • Shaibanen

      15-vuotiaana vasta paskalla ollessani. Yritystä oli aiemmin ja ekan kerran kun näin mälliä luulin sitä aluksi mädäksi minkä vuoksi olin shokissa

      • Shaibanen

        täh? En tajunnut vastaustasi


    • xdlsdeyjjj

      tänään

    • poitsutäält

      Olin 13-vuotias, kun rupesin illalla sängyssä hieromaan siitintäni, joka kovettui. Siittimessä alkoi tuntua hyvältä ja yhä paremmalta. Jatkoin hieromista, ja lopulta tuntui paremmalta kuin koskaan ja siitin alkoi nytkähdellä. Siitä purkautui vaaleaa venyvää ainetta sykäyksittäin mahalleni. Tiesin heti, että sain orgasmin ja aine on spermaa. Tutkin ja ihailin sitä. Se oli siihenastisen elämäni paras hetki.

      Olin jo lauennut muutaman kerran sitä ennen yöllä, unta nähdessäni. Silloin en kyllä muista herättyäni löytäneeni yöpuvusta mitään tahroja, joten ehkä sain kuivia orgasmeja. En kylläkään tajunnut, että ne olivat niitä, ennen tuota ensimmäistä siemensyöksyäni.

    • Wankelstein

      n. 12 ikäisenä. Jäin yksin saunaan kun muut poistuivat. Kikkelin peseminen oli tuntunut niin kivalta että halusin jäädä pesemään vähän lisää.

    • Nyt pitää olla varovainen, on nimittäin No Nut November!

    • Anonyymi

      7v opin leikkimään ja se tunne tuli mutta mällit tuli 12v runkkasin shortseihin laitoin shortsit pippelin ympärille en uskaltanut katsoa pippeliä kun tulin :D mutta tiesin että sain siemensyöksyn koska shortseihin tuli märkä kohta. Kun olin 6:lla luokalla kotona päätin nyt meen runkkaamaan vessalle ja vedän ja katon kuinka paljon nestettä tulee kun runkkaan, vedin ja tuli ja muistan että ajattelin jaha ei tuu enemmän kuin noin ok

    • Anonyymi

      Pari isompaa kaverii oli puhunu runkkaamisesta ja oli ne joskus saunan lauteil ku oltiin ni jotai siin vedelly mut ei sit sen kummenpaa. Aattelin yks kerta itekki kokeilla vähäsen vedellä ja tuntu tosi kivalta. Alotin ensin hitaasti ja sitten loppuu kohti nopeutin tahtii. Sit yhtäkkii vaa lensi semmoses kaares jotain valkost. Ihana tunne. Seuraavan kerran saunas nytkytin määki vähän pippeliini jätkien kaa ku osasin.

    • Anonyymi

      Ekat mällit 2kk ennen ku täytin 12

    • Anonyymi

      Olin 6.luokalla kun saunan jälkeen olin huoneessani ja rupesin runkkaileen ja tuli orkku eka mälli tippa munan päähän. Se oli kuin helmi. Nykyään roiskuu kunnolla kun vaimon kans naidaan.

    • Anonyymi

      12v

      • Anonyymi

        Kuis paljo sillo tuli?


    • Anonyymi

      Naapurin sedän kanssa kalassa kun tipuin laiturilta järveen ja se vei kuivattavaksi saunaan , riisuin 14 vuotiaan vartaloni alasti ja pippeli nousi pystyy,,, kun setä kuivasi peppuni ja selkäni lämpenevässä saunassa, sitten setä käänsi minut toisin päin ja huomasi että se 12 cm pippeli seisoo,,, setä meni polvilleen ja runkkasi ja imaisi sen lämpimään suuhunsa joka tuntui niin taivaalliselta jos mikään tuntuo että sulin kun tuli setä pertin suuhun, se jäi siihen ja elämä jatkui ja joskus toivoin että pertti olisi tehnyt sen vielä monta kertaa....

    • Anonyymi

      äsken ekaa kertaa ikinä

    • Anonyymi

      Aika pian murrosiän alkamisen jälkeen, joskus 5. ja 6. luokan välillä. Viidennen keväällä aika varmasti.
      Olin vielä 11-vuotias tuolloin. Juu, murrosikäni alkoi todella aikaisin.

    • Anonyymi

      13-vuotiaana tuli ekan kerran yöllä boksereihin.

    • Anonyymi

      Viidennellä luokalla kun luin Myrkkyä, aloin miettiä että toimiiko se oikeasti mitä Pera Pervo tekee, menin vessaan ja siitä se lähti.

    • Anonyymi

      11 vuotiaana tuli ns. märkäorgasmi

    • Anonyymi

      Kaiketi seiskaluokan keväällä kun näin ensimmäisen märän unen..

      Nykyään vuosia myöhemmin näen edelleen joitakin kertoja vuodessa märkiä unia. Onhan se ihana tunne unessa mutta aamulla herätessä hieman vituttaa kun bokserit ihan tahmassa kun sitä tulee aika runsaasti yleensä. Mutta sen tuntee unessa kun rupeaa "sykkimään" joten joskus ennen heräämistä pitänyt munastani kiinni ja herättyäni mennyt vessaan..

    • Anonyymi

      Noh, onkos vielä tullut?

    • Anonyymi

      13-vuotiaana kun käytin farkkuja ilman alushousuja.

    • Anonyymi

      Taisin olla 11v vielä silloin.
      Olin varmaan lauennut ennenkin, mutta nlaukesin tuolloin niin, että muistan sen varmaksi ja tuli myöskin spermaa.
      Runkatessanikin, en nyt muista miten hoksasin kokeilla sitäkin ja sain kyllä myöskin näitä "uniorkkuja", eli sain siemensyöksyn nukkuessani ja muutaman muistankin unen läpi, kun siemensyöksy alkoi.
      Tuntui muuten hitosti paljon paremmalta kuin runkkausorkku.
      Sain noita öisiä siemensyöksyjä aina seksiunta nähdessäni.

    • Anonyymi

      9 v

    • Anonyymi

      12v tai no melkein 13v. Vetelin eka kertaa ja käsille ja mahalle sitten roiskahti ihan reilusti.

    • Anonyymi

      tänään tuli ekat mällit runkatessa ja oon vähän yli 14 vuotias 160cm pitkä ja palleissa pienet karvat

      • Anonyymi

        Hyvä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe