Kyllä minun säälittää tuollaiset ihmiset jotka ei osaa mitään muuta tehdä kun käyttää alkoholia eikö elämä olisi paljon parempaa ja tapahtumaa rikkaampaa kun olisi raitis teistä ei ole raittiiksi työ olette täysi nollia testi on ikinä ollut mihinkään ei yhtikäs mihinkään mikä siinä on että sitä alkoholia ja muita päihteitä pitää käyttää eikö elämän nyt totuutta kestä selvin päin vaikka yleensähän se on niin että päihteillä hoidetaan jotakin mielenterveysongelma kuten arkuutta ynnä muuta tuommoista te olette nollia kyllä ihmisen pitää pystyä hallitsemaan itsensä työotteen ihan täysi nollia hävetkää normaali ihmistä hävettäisi raitistukaa te ette pysty teistä ei ole mihinkään kyllä elämän realiteetit pitää kestää selvin päin ei ole elämässä yhtäkään asiaa jota ei huonompaan suuntaan saisi päihteitä käyttämälle se on fakta muistakaa tämä
Olette säälittäviä nollia!
6
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Korkki kiinni persu!
- Anonyymi00002
Tässä on horace hora kyllä se vaan nyt niin on että kyllä ette te ootte tajua mitään te olette ikänne ryypänneet kyllä kai sen tietää että silloin on pääkoppa pehmeä siinä on niin monta kaatokännissä tullut että siinä on aivosoluja kuollut semmoista höristiaa jotain tuollaista niinku järki puuttuu ihan täysin puheesta minä sanoin että minä oon ollut yli 60 vuotta tää orimattila koko ikäinen koko ikäni yli 60 vuotta on ollut tänään niin mä oon nähnyt tenttiä vaikka kuinka paljon alkoholisteja******* puistonpenkin täynnä juoppoallisia se on juoppo lalli nytkin niin tuossa toukolan kulmilla oli ukkoa kuulen kalja joillekin käsissä kyllä minä niin sieppasi minun sieppasi niin minä en meinasi että minä laitan ne kaljat otan kohdasta ei kaada maahan niin julki juopottelu on ehdottomasti kielletty kyllä mä oon niinku niin tiukka tyyppi kuule että se ei tiedä.
- Anonyymi00003
Viina on viisasten juoma. Se ei sovi aloittajalle.
- Anonyymi00004
Mitä sulle kuuluu toisten juomiset ja tekemiset?
Ei taida olla itselläsikään ihan kaikki kotona.
Mene vaikka kouluun ja opettele suomenkieli ja oikeinkirjoitus.
Yhtä putkeen kirjoitettua sekasotkua ei jaksa edes lukea.- Anonyymi00005
Kuulehan nyt minkälainen kouluja käynyt vaikka kuinka paljon ja pärjännyt elämässä oletko sinä pärjännyt yhtään tuskin taitaa olla aika aikaa niinku supernen saavutukset ei ole ei ole paljon teipillä kerrottavaa joo sen tietää sen tietää että ei taida olla mitään sanottavaa ja ootko jos kouluja ei käynyt niin paljon ja mitä et tiedä minunkin kaveri kävi koulujen kuule 12 vuotta eikä osannut edes autoa öljyä vaihtaa että se siitä koulunkäynnistä minun pärjännyt elämässä niin hyvin että se et tiedäkään minulla on isot talot ja kaikki miten sinulle ootko sä joku vuokra asuja vuokra asuja taidat olla muutenkin niin ei paljon tässä sanottavaa ole se on siinä siinä tarinassa yksi sekasotkua ette tuota ette ette ole yksi niistä toukolan kulman kaljapeikko niitä niitähän niitä riittää ja taitaa moni tämän palstan kommentoija olla niistä kaljanverkkoihin et et taisi osua ja upota hyvin niinkö kerran kolahti tuolleen
- Anonyymi00006
Elämää on pyrittävä kestämään selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768