keinu mielessä keväällä

Anonyymi-ap

Onkohan kohtalo tovereita? jumalauta kyllä ottaa iinekseen kun ei saa unta-ei millään 2-3 kertaa per viikko jotain muutaman tunnin torkahduksia,ei siis oikeaa unta.Lääkkeitäkin on kokeiltu,ketipinor 25 mg viimeksi.Aluksi toimivat hyvin parikolme viikkoa,nyt parin vuoden kuurin jälkeen ei mitään vaikutusta.Nyt tilanne on se että minusta ei ole mitään entistä jäljellä kuin etu-ja sukunimi. on saatana kiva olla läskeissään lähes liikunta kyvyttömänä ja pyöriä torpassa sätkiä kääntämässä-siinäpä melkein kaikki liikunta.Ilmeisesti päänuppi on jokseenkin kova kestämään koska täällä vielä naputtelen,olen vaikka valmis lyömään vetoa että monimuu olisi heittänyt kaikki ruokailuvälineet nurkkaan,ei pelkkää lusikkaa.Olen soittanut terkkariinkin mutta ei se puhelinvastaaja osannut auttaa.

13

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisikohan oman ullakkosi remontointi /saneeraus ensiarvoisen tärkeä ?

• Anonyymi00002

Kyllä on vuosia sitten remontoitu mieliala lääkkeillä jotka olen lopettanut n.3v sitten.Niilläpä tämä syöksykierre alulle lähtikin .Melkeinpä ainut positiivinen juttu tässä kaikessa on että loppuakohti mentäessä tämä tila ja tilanne ymmärtääkseni tulee armollisella tavalla vastaan minua.Nyt täytyy tyytyä pelkkiin vernpainelääkkeisiin että pysyy paineet päällä.Hyvää ja troonirikasta kesää vaan toivottelen?

• Anonyymi00003

Minä muutamia vuosia sitten tein hyvän ja luotettavan oloisen narun kaulakiikkuani varten mutta olen hukannut sen . Joten toteutus on vielä ns , vaiheessa . Tässä vaiheessa sitten edetään ja uteliaana seurataan miten elämänlanka rispaantuu . Ei se pelota tuli mitä tuli .

• Anonyymi00004

Minulta kadonnut muistista tuliko siihen 8 vai 11 lenkkiä ympärille-täytyy kattoa eu direktiivit.Ja lukea kirja IHMISEN ANATOMIA vielä kertauksen vuoksi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minulta kadonnut muistista tuliko siihen 8 vai 11 lenkkiä ympärille-täytyy kattoa eu direktiivit.Ja lukea kirja IHMISEN ANATOMIA vielä kertauksen vuoksi.

13 on aika sopiva,ei luista auki niin helposti.

• Anonyymi00006

Muista ! Solmu kaulalla pitää olla leuan alla syystä että silloin niska katkeaa heti . Villinlännen tyyli solmu takana oli pelleilyä ja vain tukehduttaa hiljalleen . Ei hyvä .

• Anonyymi00007

Joutsassa empatia ollut hukassa Aatamin ajoista lähtien.

• Anonyymi00008

Työnteko parasta terapiaa. Joutsassakin yks yhteiskunnan elätti, punaparta. Pullistelee punttisalilla, olevinaan parempikin, mitä todellisuudessa on. Ei oo muuta tehnyt kuin joskus työvarikolla ollut, johon tuommoset luuserit ohjataan.

• Anonyymi00009

Selitä mikä on luuseri? Ettet vain puhuisi itsestäsi, reppana.

• Anonyymi00010

Voihan reppana, googleta ja selvitä itelles.

• Anonyymi00011

keskustelun aloittajana voin kertoa että esim:työnteko ei välttämättä ole terapiaa vaan ongelman aiheuttaja.VITTU kun ei taju lähtenyt ja verenhukka olis hoitanut lopun.enkelten kanssa stooria heitettiin muutama kk.veromarkkoja joutsaan toimitin n.4000/kk.taitaa olla köydestä luopuminen kun kuulostaa mutkikkaalta mutta keinoja jää jäljelle muovipussista 4-tien liikenteesseen asti.Saatana se huhtikuun kuudespäivä meni vituks lievästi ilmaistuna.Sitten suomen virkatahot ovat selvästi kertoneet ettei minua enää tarvita,ei näihin aina riukupersesannaa tai poskipetteriä tarvita.

• Anonyymi00012

kyllä tahän juttuun jotain positiivistakin sisältyy.Kun makoilin jyväskylässä teholla niin kirurgian ylilääkäri Henrik ponsdof kysyi multa että mikä on teidän veriryhmä-noo siihen puolpyörryksissä heitin että nolla miinus-hän sanoi että älä valehtele poika,eihän sellaista ole kun eteläamerikan intiaaneilla.okei se on O-.

• Anonyymi00013

non nää on lopuilta pikku juttuja onhan meitin päämieskin rääkännyt sokeaa koulukavariaan ja ssanut kahden viikon koulutuksella sadan euron hintaan tohtorinarvon ja sen saatanan lätsän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      65
      4936
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3725
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3350
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1522
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1476
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe