Mikä helvetti siinä on kun kokoajan pitää tallentaa kännyllä artisteja ja olla roikkumassa lavan reunassa kiinni? Kaikki nämä ...tanan urpot vois pysyä kotona mikäli ei muuta ajatusta ei ole kuin kännyllä räplääminen tassi-iltoina. Saatteko jotain kiksejä vai mitä tuosta touhusta? Sitten jaetaan jos mihinkin ryhmiin otoksia. Todella omituista.
Outoa jatkuva kuvaaminen tanssipaikoilla
11
427
Vastaukset
- Anonyymi00001
Monet kuvaajat laittavat otoksensa nettiin vaikkapa omalle YouTube kanavalleen esille, niin kuin tämänkin videon kuvaaja tekee. Näin he samalla teinaavat videollaan rahaa ja katsoja näkee hieman tanssi-illan tunnelmasta.
https://www.youtube.com/shorts/H92TEaBiaIc - Anonyymi00003
Joona Erkkilä & Unelma 😍
https://youtu.be/MYj4nLJlwW0?si=r05p3r_GhS3DJBO0
Kesää kohdin 😄 - Anonyymi00005
Onko aloittaja helvetistä, kun kiroilee?
- Anonyymi00006
Minusta on outoa, että ihmiset menee lavalle tanssimaan.
- Anonyymi00009
Naimaanko sinne pitäisi mennä? Tanssiin liittyviä kursseja ja leirejä on tarjolla ihan mukavasti tarjolla. Rohkeasti kokeilemaan vaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naimaanko sinne pitäisi mennä? Tanssiin liittyviä kursseja ja leirejä on tarjolla ihan mukavasti tarjolla. Rohkeasti kokeilemaan vaan.
" Naimaanko sinne pitäisi mennä? "
- Ee oo miehiä edes tanssittamaan ....
😷 jääköön sanomatta.
- Anonyymi00007
Somettaminen on tätä päivää!!! Kaikki siellä roikkuu, sinäkin!
- Anonyymi00008
Minä olen ihmetellyt myös joidenkin tanssinjärjestäjien tarvetta näihin videoihin, varsinkin kun kuvataan myös tanssijoita ja levitetään näitä videoita sitten Facebookin puskaradioryhmissä. Kauhheesti vielä kehutaan miten oli runsaasti iloisia tanssijoita ym, mutta videosta näkyy etupäässä totisia tanssijoita eikä kovin runsaastikaan. Toisaalta hyvä kun näitä videoita paikan isäntä postaa faceen niin tietää mennä muualle .
- Anonyymi00012
Pavi satsaa somen voimaan rajusti tällä kaudella.onkohan kaikille ok että kuvataan jatkuvasti yleisöä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pavi satsaa somen voimaan rajusti tällä kaudella.onkohan kaikille ok että kuvataan jatkuvasti yleisöä.
En aio mennä enää paville ellei kamerat sammu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281104
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715