Outoa jatkuva kuvaaminen tanssipaikoilla

Anonyymi-ap

Mikä helvetti siinä on kun kokoajan pitää tallentaa kännyllä artisteja ja olla roikkumassa lavan reunassa kiinni? Kaikki nämä ...tanan urpot vois pysyä kotona mikäli ei muuta ajatusta ei ole kuin kännyllä räplääminen tassi-iltoina. Saatteko jotain kiksejä vai mitä tuosta touhusta? Sitten jaetaan jos mihinkin ryhmiin otoksia. Todella omituista.

11

470

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Monet kuvaajat laittavat otoksensa nettiin vaikkapa omalle YouTube kanavalleen esille, niin kuin tämänkin videon kuvaaja tekee. Näin he samalla teinaavat videollaan rahaa ja katsoja näkee hieman tanssi-illan tunnelmasta.

https://www.youtube.com/shorts/H92TEaBiaIc

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00005

Onko aloittaja helvetistä, kun kiroilee?

• Anonyymi00006

Minusta on outoa, että ihmiset menee lavalle tanssimaan.

• Anonyymi00009

Naimaanko sinne pitäisi mennä? Tanssiin liittyviä kursseja ja leirejä on tarjolla ihan mukavasti tarjolla. Rohkeasti kokeilemaan vaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Naimaanko sinne pitäisi mennä? Tanssiin liittyviä kursseja ja leirejä on tarjolla ihan mukavasti tarjolla. Rohkeasti kokeilemaan vaan.

" Naimaanko sinne pitäisi mennä? "
        - Ee oo miehiä edes tanssittamaan ....
        😷 jääköön sanomatta.

• Anonyymi00007

Somettaminen on tätä päivää!!! Kaikki siellä roikkuu, sinäkin!

• Anonyymi00008

Minä olen ihmetellyt myös joidenkin tanssinjärjestäjien tarvetta näihin videoihin, varsinkin kun kuvataan myös tanssijoita ja levitetään näitä videoita sitten Facebookin puskaradioryhmissä. Kauhheesti vielä kehutaan miten oli runsaasti iloisia tanssijoita ym, mutta videosta näkyy etupäässä totisia tanssijoita eikä kovin runsaastikaan. Toisaalta hyvä kun näitä videoita paikan isäntä postaa faceen niin tietää mennä muualle .

• Anonyymi00012

Pavi satsaa somen voimaan rajusti tällä kaudella.onkohan kaikille ok että kuvataan jatkuvasti yleisöä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pavi satsaa somen voimaan rajusti tällä kaudella.onkohan kaikille ok että kuvataan jatkuvasti yleisöä.

En aio mennä enää paville ellei kamerat sammu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      469
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe