On tapahtumassa Unkarissa sellainen ihme, että yksipuoluejärjestelmä on luhistumassa. Millaisin mielin kepulit ottavat ao. asian vastaan?
Minulle se sopii. Olen ehtinyt elämäni aikana miettimään moneen kertaan sitä, että miksi ihmiset haluavat elää diktatuurissa. Kepulaisuutta vastaan minulla ei juuri mitään, mutta diktatuuria vastaan on sitäkin enemmän.
Örban ja kuntapäättäjät
7
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun joku puolue saa vaaleissa yli 30 % äänistä pitäisi hälytyskellojen kilkattaa demokratian puolesta
- Anonyymi00002
Hyvin puhuttu.... tosin heivaisin sen prosentin 35 - 40 väliin. Toisaalta jos ihmiset haluavat asiakseen kurjuutta ja vaalivilppiä ei ole niin miksi kritisoida vapaaehtoista kurjuutta?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvin puhuttu.... tosin heivaisin sen prosentin 35 - 40 väliin. Toisaalta jos ihmiset haluavat asiakseen kurjuutta ja vaalivilppiä ei ole niin miksi kritisoida vapaaehtoista kurjuutta?
Onneksi Puolanka ei koskaan vaivu valittajien tiktatuuriin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onneksi Puolanka ei koskaan vaivu valittajien tiktatuuriin.
Sinäpä sen todistit, että jos on itse tarpeeksi taantunut, nujerrettu ja köyhä niin sitä alistuu. Silloin ei ole vaihtoehtoisia totuuksia; on vain yksi kurjaksi huomattu ongelma jonka tahdissa humpataan. Puolankalaisen kepudiktatuurin aikana on kunnan väkiluku puolittunut. Se ei ole mikään vähäinen saavutus se.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinäpä sen todistit, että jos on itse tarpeeksi taantunut, nujerrettu ja köyhä niin sitä alistuu. Silloin ei ole vaihtoehtoisia totuuksia; on vain yksi kurjaksi huomattu ongelma jonka tahdissa humpataan. Puolankalaisen kepudiktatuurin aikana on kunnan väkiluku puolittunut. Se ei ole mikään vähäinen saavutus se.
En ole köyhä vaan valistunut, toivottavasti Puolanka ei joudu valittajien tiktatuuriin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Puolangalla elämäntapavalittajien diktatuurilla on vain 5 kannattajaa, joista vain yksi istuu valtuustossa.
- Anonyymi00006
Missä päin täällä Puolangalla tämä tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661