Örban ja kuntapäättäjät

Anonyymi-ap

On tapahtumassa Unkarissa sellainen ihme, että yksipuoluejärjestelmä on luhistumassa. Millaisin mielin kepulit ottavat ao. asian vastaan?

Minulle se sopii. Olen ehtinyt elämäni aikana miettimään moneen kertaan sitä, että miksi ihmiset haluavat elää diktatuurissa. Kepulaisuutta vastaan minulla ei juuri mitään, mutta diktatuuria vastaan on sitäkin enemmän.

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun joku puolue saa vaaleissa yli 30 % äänistä pitäisi hälytyskellojen kilkattaa demokratian puolesta

• Anonyymi00002

Hyvin puhuttu.... tosin heivaisin sen prosentin 35 - 40 väliin. Toisaalta jos ihmiset haluavat asiakseen kurjuutta ja vaalivilppiä ei ole niin miksi kritisoida vapaaehtoista kurjuutta?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvin puhuttu.... tosin heivaisin sen prosentin 35 - 40 väliin. Toisaalta jos ihmiset haluavat asiakseen kurjuutta ja vaalivilppiä ei ole niin miksi kritisoida vapaaehtoista kurjuutta?

Onneksi Puolanka ei koskaan vaivu valittajien tiktatuuriin.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onneksi Puolanka ei koskaan vaivu valittajien tiktatuuriin.

Sinäpä sen todistit, että jos on itse tarpeeksi taantunut, nujerrettu ja köyhä niin sitä alistuu. Silloin ei ole vaihtoehtoisia totuuksia; on vain yksi kurjaksi huomattu ongelma jonka tahdissa humpataan. Puolankalaisen kepudiktatuurin aikana on kunnan väkiluku puolittunut. Se ei ole mikään vähäinen saavutus se.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinäpä sen todistit, että jos on itse tarpeeksi taantunut, nujerrettu ja köyhä niin sitä alistuu. Silloin ei ole vaihtoehtoisia totuuksia; on vain yksi kurjaksi huomattu ongelma jonka tahdissa humpataan. Puolankalaisen kepudiktatuurin aikana on kunnan väkiluku puolittunut. Se ei ole mikään vähäinen saavutus se.

En ole köyhä vaan valistunut, toivottavasti Puolanka ei joudu valittajien tiktatuuriin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Puolangalla elämäntapavalittajien diktatuurilla on vain 5 kannattajaa, joista vain yksi istuu valtuustossa.

• Anonyymi00006

Missä päin täällä Puolangalla tämä tapahtuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27