Keskiviikkona ilmaisia tanssilippuja 200 ensimmäiselle???
Jaetaanko Pavilla
14
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kommunisti ei jaa mitään ilmaiseksi , vaan ottaa.
- Anonyymi00007
Ilmaisia tanssilippuja tai maksuttomia kokeilukertoja on tarjolla usein tanssikoulujen kausien alkaessa tai erilaisten teemapäivien yhteydessä. Tässä keskeisiä tapoja löytää ilmaisia tanssikokeiluja:
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmaisia tanssilippuja tai maksuttomia kokeilukertoja on tarjolla usein tanssikoulujen kausien alkaessa tai erilaisten teemapäivien yhteydessä. Tässä keskeisiä tapoja löytää ilmaisia tanssikokeiluja:
Aika vaisu avaus Pavilta ja Taikakuun peruutus, alkaako paikka olla ollut ja mennyt?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika vaisu avaus Pavilta ja Taikakuun peruutus, alkaako paikka olla ollut ja mennyt?
Olisiko ollut Taikakuu pelkkä mainostuskikka.
- Anonyymi00002
No menepä ihan itse katsomaan.
- Anonyymi00003
Ja lehmät lentää! Typerä mainoskikkakakkare.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja lehmät lentää! Typerä mainoskikkakakkare.
Tuo oli vaan mun kysymys!!!
- Anonyymi00004
Tanssilava Pavi
TaikakuuNoneWeranta
Lavatanssit Vantaa | 20 € | Tanssitunti: 18 Fusku | 19 – 23- Anonyymi00005
Weranta ke pavilla. Ei Taikakuu...
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Weranta ke pavilla. Ei Taikakuu...
Ohjelma meni huonommaksi. En mene.
- Anonyymi00014
Ke 22.4.2026
Tanssilava Pavi
Antti Ahopelto & Etiketti
Lavatanssit Vantaa | 20 € | Tanssitunti: 18 Bugg | 19 – 23
- Anonyymi00009
Kohta annetaan liput sadalle viimeiselle.
- Anonyymi00012
Jos haluaa vanhemmat pois lavalta kannattaa tilata Taikakuun tai Hurman paikalle.
Nuo orkesterit jakavat tehokkaasti musiikkimakuja.- Anonyymi00013
Tämä on pavin uutta yritystä saada erilaista yleisöä paikalle,heille ei vanhempien ihmisten rahat näytä kelpaavan. Ensin vanhat uskoliset työntekijät pihalle ja sitten muutetaan hyvä tanssiohjelmististo jumputtamiseksi. Kyllä te vielä saatte vakiasiakkaat kaikkoamaan kesän aikana muille lavoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;177398