Kahden valtion malli

Anonyymi-ap

Israelin valtion syntyminen tosiasia.
Tosiasia alueen tultua Brittien ja Ranskan mandaatiksi Ottomaani valtion kukistuttua, alueella asui muutama kymmenen tuhatta juutalaista. Alue oli suhteellisen harvaan asuttua jolloin juutalaisten muutto alkoi lisääntyä. Paikallisia yhteenottoja tapahtui, ennen Israelin valtion syntyä yritettiin sopia kahden valtion mallista alueelle joka olisi sopinut juutalaisille, muttei sopinut alueen toiselle osapuolelle. Israelin valtio syntyi nykyään juutalaiset eivät hyväksy kahden valtion mallia.
Israelin valtio syntyi keinotekoisesti, juutalaiset palasivat luvattuun maahan väkisin oltuaan poissa parituhatta vuotta.

36

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miten kahden valtion malli onnistuu jos sotaisa Netanjahun pysyy vallassa.

      Länsiranta tarkoitus sulauttaa Israeliin mielummin ilman Palestiinalaisia.

      • Anonyymi00003

        Israel teknologiavaltio ja huippumaa eikä sillä ole mitään tarvetta muslimisontaan pistää
        käsiään hizbollaheineen ja hamaspelleineen


      • Anonyymi00024

        Isänmaataan puolustava ei ole väärässä.


    • Anonyymi00004

      Aloittajan juttu perustuu hänen lukemaansa hesari-yle-uutisointiin
      jos Englannin ja erityisesti ex-diktatuurin Ranskan
      arvostelu aloitetaan Suomessa niin

      silloin niiden Afrikka-politiikkaan joka luo matuvirtaa ja Ranska ryöstää
      sekä Karibiaa että Afrikkaa törkeästi

      Niistä ei puhuta "ranskalainen" Suomessa
      https://www.uusimaa.fi/paikalliset/1419870

      • Anonyymi00005

        vielä, pimatsut menivät aikanaan aupaireiksi parantelemaan ranskan taitojaan

        ja tulivat takaisin naimisissa "ranskalaisen" kanssa
        koska harvemmin suomalaispimatsu pääsi suhteisiin elitistisen ranskalaissuvun
        kanssa, siellä on aivan selkeä luokkayhteiskunta vieläkin


    • Anonyymi00006

      Saamme kokea kukkarossamme Netanjahun ja Trumpin aloittaman sodan.

      • Anonyymi00009

        Kriiseissä = oranssimiehen virheet, voi myös piensijoittaja ansaita
        tasaisen tuoton aikana tulee ehkä 5%
        kriisissä voi tulla 50% kuten viime vuonna 2025

        mutta pitää olla pää kylmänä eikä innostua


      • Anonyymi00023

        Netanjahu ei ole mitään sotaa aloittanut. Kiitos kun ymmärrät.


    • Anonyymi00007

      Jokainen rauhaa, vapautta ja demokratiaa kannattava on Israelin tukena terroristeja vastaan...m.o.t.

    • Anonyymi00008

      Kukkaro paisuu Trumpin virheistä
      emme mene tähän enää tällä pönttöpalstalla
      muistutan että kahteen salkkuun sain miljoonan kun bin laden iski torneihin
      markka-aika, ikävästi
      kolme kuukautta kaksimiljoonaa

    • Anonyymi00010

      Aloitus ei ole hesarin jutuista, puhtaasti Lähi-idän historiasta alkaen Ottomaanien kukistumisesta ja kolonialismin tultua sen tilalle, siihen aikaan ei juutalaiset olleet harmina.

      • Anonyymi00011

        sitäsamaa pskaa mitä hesari levittää

        fakta on että ilman muslimia ja bolshevismia maailma olisi kuin taivaallista juhlaa


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        sitäsamaa pskaa mitä hesari levittää

        fakta on että ilman muslimia ja bolshevismia maailma olisi kuin taivaallista juhlaa

        Suomi ei tarvitse laitaoikeisto persuja kuten ei Unkarikaan halunnut laitaoikeistoa.

        Ei kaikkia muslimeja voida niputtaa samaan läjään, ei myöskään ihmisiä rodun, ihonvärin tai uskonnon mukaan.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Suomi ei tarvitse laitaoikeisto persuja kuten ei Unkarikaan halunnut laitaoikeistoa.

        Ei kaikkia muslimeja voida niputtaa samaan läjään, ei myöskään ihmisiä rodun, ihonvärin tai uskonnon mukaan.

        preseilvä pstiainen titityyttää tapansa mukaan mielenhäiriössä refleksin omaisesti sossuillen


    • Anonyymi00012

      Pimatsut haluavat usein päästä ottomaanien ja lintmaanien haaremiin
      siksi niitä kannattaa romantisoida ja nälviä juutalaisia osaajia

      jotka pelastivat Euroopan bolshevismilta toisen maailmansodan jälkeen
      mm. sveitsiläisen insinöörin avulla (Einstein)

      • Anonyymi00013

        Huomautan lisääksi pöntöille että tässä ei ole kysymys arabimassojen oikeuksista tms

        on puoli tusinaa ihmisiä maailmassa siis kuusi
        jotka ratkaisivat yleisen suhteellisuusteorian ja auttoivat
        siten tuhomaan ryssänvallan Euroopassa tuntiessaan neutronin vaikutusalan (ydinaseen)
        toimintarakenteen

        esim. Saksan valtio ja Heisenberg ei tähän pystynyt


    • Anonyymi00017

      Persu yrittää olla fiksu kertoessaan tuttuja fraaseja jotka ovat jokaisen tiedossa.

      • Anonyymi00020

        Suvakki yrittää briljeerata ikiomilla käsityksillään.


    • Anonyymi00018

      Persu voi ihan huoletta jättää lukematta Hesaria ja Yleä.

      • Anonyymi00027

        Etkö lue?


    • Anonyymi00019
    • Anonyymi00021

      Muslimismibolshevismin alueella Maassa on paljon pinta-alaa alueilla, joissa on mineraaleja ja energiavaroja

      mielipuolisten puuhatessa ja tuhlatessa resursseja prespystyssä Mockbaan päin

      Siellä ne makaavat juoden mockbaa ja nostellen korvauksia myymistään luonnonvaroista

    • Anonyymi00022

      Persu menettää hermonsa kun joku on erimieltä laitaoikeiston kanssa, puolustautuu alkaen haukkumaan.
      Aloitus käsitteli lyhyesti mitä tapahtui ns. Palestiinan alueella ennen juutalaisten tuloa, sen jälkeen kun tulivat sinne etupäässä Brittien hyväksyttyä Israelin valtion synnyn. Tiedetään miten saivat aseistettua uuden valtion niin vahvaksi ettei naapureilla ollut mahdollisuuksia, eikä sen jälkeen enää ole ollut. Ottomaanien aika alueella oli rauhaisaa joka särkyi tulokkaiden takia, tulevaisuus Lähi-idässä lohduton viimeistään kun öljy ei enää rikastuta, ilmastonmuutos tekee alueet elinkelvottomaksi.

      Tosiasiaa ettei kannata polttaa päreitä sen takia,

      • Anonyymi00025

        "Rauhaisia muslimeja" kerro ihmeessä mistä sellaisia ihmeitä löytyy?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        "Rauhaisia muslimeja" kerro ihmeessä mistä sellaisia ihmeitä löytyy?

        Mistä löytyy löytyy kun tutustuu, samaa voi kysyä löytyykö äärioikeistosta kunnon tyyppejä.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mistä löytyy löytyy kun tutustuu, samaa voi kysyä löytyykö äärioikeistosta kunnon tyyppejä.

        No ei ne niin ihquja useinkaan ole kuin luulet....selän takana nauravat hölmöille suvakeille.
        Lähi-idässä on kunniaksi jos huijaa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        No ei ne niin ihquja useinkaan ole kuin luulet....selän takana nauravat hölmöille suvakeille.
        Lähi-idässä on kunniaksi jos huijaa.

        Muuten huijaus on myös Kiinassa arvostettu congming,
        you benshi 他聪明有本事,很快就升职了

        Asuin siellä jonkin aikaa Nousevan Auringon yliopistossa asuntolassa
        ja tietty turisteja huijataan mutta myös
        kulttuurissa älykästä huijaria arvostetaan


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Muuten huijaus on myös Kiinassa arvostettu congming,
        you benshi 他聪明有本事,很快就升职了

        Asuin siellä jonkin aikaa Nousevan Auringon yliopistossa asuntolassa
        ja tietty turisteja huijataan mutta myös
        kulttuurissa älykästä huijaria arvostetaan

        Siellä onkin menossa jatkuva eloonjäämistaistelu.


    • Anonyymi00029

      Kahden valtion mallissa RuoSuo voitaisiin yhditää Ruotsi ja Suomi
      ja vaihtaa pääkaupungiksi Turku-Uppsala
      ja kauppakaupungeiksi Tukholma Helsinki joiden yhteyksiä voitaisiin
      parantaa juoppolaivojen sijaan talousyhteistyöksi

      eli Ruotsi kaksikieliseksi ja pskakielet romaanimeänkielet pois
      ja rajamuodollisuudet pois jne

    • Kahden valtion malli jos lähi-idässä ei onnistu konflikti jatkuu loputtomiin, historialliset vääryydet on hyvä tunnustaa.

      Vähän samaa kun muodostetaan hallitusta pääseekö demarit ja äärioikeisto yhteisymmärrykseen, Orpo pääsi persujen kanssa, voiko persut muuttua, Unkarissa laitaoikeisto koki tappion, Eurooppa ei puhdas laitaoikeistosta mutta oikealla tiellä.
      Suomessa persut haluaa irti EU:a , sen on sanonut Halla-aho ja Purra.

      • Anonyymi00032

        Ai ne juutalaiset pitäisii siis tappaa? Kävisikö kaasukammio hyvin?


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ai ne juutalaiset pitäisii siis tappaa? Kävisikö kaasukammio hyvin?

        Tappaminenko ratkaisee lähi-idän ongelman, pitäisi tappaa miljoonia enemmän muita kuin juutalaisia, nyt suhde on 1 suhde tuhanteen vähintään juutalaisten hyväksi. tappaminen kiihdyttää vihaa miten se saada loppumaan. Jos se ratkaisee siitä vaan, se vaatii tappamisen tehostamisa.


    • Anonyymi00035

      Rauha lähi-itään saadaan, kun terroristit eivät enää saa kasvattaa lapsiaan vihaamaan Israelia. Vihaamisen ketju on katkaistava.

      • Anonyymi00036

        No nehän vihaavat jopa toisiaan. Shiiat tai sunnit,,puukot heiluu.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        No nehän vihaavat jopa toisiaan. Shiiat tai sunnit,,puukot heiluu.

        Intiassa hindut ja muslimit on jatkuvasti kränässä. Uskonnon tyrkytys lapsesta asti saa aikaan pahuutta.


    • Anonyymi00037

      Aloittelija,,Höpötät valheita, Balfur on laiton. Historia on sepitettyå.Israeli oli laiton ja lakkaa olemasta. Kazarian mafia mitä ne askeNAZIt oikeesti ovat. Tulivat maan ulkopuolelta valloittamaan IHMISETEN MAATA.
      On vain Palestiina siinä alueella mikä oli ennenkin.
      Kasari mafia väärentänyt kaiken. Eivät ole koskaan olleet alueen kansaa. Jews on keksitty nimi.. rahaa ne pedot on tehneet orjuuttamisella ja pitävät meitä ihmisiä karjana,ajatelkaa mitä se tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe