Kreikan lämpöön, nyt on halpoja matkoja??? Hania kutsuu!
Kuka lähtis munkaa tanssimaan
9
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mielellää joku kaunis alle 40 nainen eikä mikään tuittu kilahtaja.
- Anonyymi00002
Harva taitaa osaa noita ﹰkreikkalaisia tansseja mitä siellä nyt sitten tanssitaa.
Jotain kansantansseja kai...- Anonyymi00003
Rannalla voi tanssia ihan mitä tanssia vaan, ei mitään tahuja sentään.
- Anonyymi00004
Eikös siellä miehet tanssi keskenään. Ei oo minun juttu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikös siellä miehet tanssi keskenään. Ei oo minun juttu.
Kyllä kreikkalaiset miehet on naputelleet toinen toisistaan niin monta marmorista kokovartaloalastonkuvaa, että hieman olisi syytä epäilyttää kaikkia muitakin. Ja eikös tämä miesten permanenttikin ole kreikkalaisten miesten keksintö?
- Anonyymi00005
Ennen matkaa kannattaa opiskella noi tanssin askeleet.
https://www.youtube.com/watch?v=kG12C1oX5Eo&list=RDkG12C1oX5Eo&start_radio=1 - Anonyymi00008
Miksi kaipailet suomalaista seuraa. Eikö tumma epsanjalainen ole silmälle kauniimpi.
- Anonyymi00009
Pari vuotta sitten oli kesäromanssi kreikkalaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647