Pitääkö lavatansseissa osata tanssia?
Lavatansseissa ei tarvitse osata kaikkea, ei välttämättä edes tanssia. Viina ei virtaa eikä musiikki todennäköisesti ole sitä, mitä luulet, sanoo Jonna Kippo, joka haluaa harrastuksen uuteen nousuun ja erityisesti miehet liikkeelle.15.6.2018
Tallominen riittää?
10
410
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei tarvitse.
Paikallaan kyyryssä nytkytys riittää, pitää kyllä vilkuilla ilkeästi muita tanssijoita
ja sylkäistä perään jos jollain näyttää hauskaa olevan.- Anonyymi00002
Lisänä voi haukkua musiikin ala-arvoiseksi rimputukseksi.
Toki myös solistin laulutaito pitää arvostella ja sehän ei ole mistään kotoisin.
Vetää aina noi samat kappaleet. Voisi muuttaa ohjelmistoa.
Tästä se ilta urkenee! - Anonyymi00008
99% ei osaa tanssia ja nytkyttää vaan.
- Anonyymi00003
Ei pidä, mutt voi opetella jos haluaa. Nykyäänhän riittää kun osaat edes jotenkin teputtaa paikallasi suurinpiirtein musiikin tahtiin, tai sitten vain kävellä. Olen monesti tanssinut sellaisen kanssa joka ei ole edes vaihtoaskelta osannut, mutta loistavasti kuunnellut musiikkia ja kävellyt sen tahtiin vaihtelevalla askelluksella suljetussa otteessa. Päihittää mennen tullen paikallaan teputtajat kädenalipyörittäjät.
- Anonyymi00004
Tanssikurssilaiset ei opi koskaan tanssimaan, tanssimaan oppiin vaan tanssimalla. OPETELKAA ASKELEET.
- Anonyymi00005
https://lavatanssikupla.fi/foksin-askeleet/ - ÄLÄ JÄÄ KUPLAAN.
- Anonyymi00006
Tanssiminen on aika yksinkertaista. Vähän vain lannetta peliin.
https://www.youtube.com/shorts/3JKF5NgXBVM - Anonyymi00007
Jos olet A-luokan uros, niin ei tarvii osata.
- Anonyymi00009
Jos tanssilavalle sattuu tulemaan A-luokan naaras joka pitää tanssiliikunnasta niin mitä silloin tekee A-luokan uros?
Jää nähtäväksi - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos tanssilavalle sattuu tulemaan A-luokan naaras joka pitää tanssiliikunnasta niin mitä silloin tekee A-luokan uros?
Jää nähtäväksiSe nähtii viime lauvantaina, eteeni tuli paras naistanssija kośkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455