Pitääkö lavatansseissa osata tanssia?
Lavatansseissa ei tarvitse osata kaikkea, ei välttämättä edes tanssia. Viina ei virtaa eikä musiikki todennäköisesti ole sitä, mitä luulet, sanoo Jonna Kippo, joka haluaa harrastuksen uuteen nousuun ja erityisesti miehet liikkeelle.15.6.2018
Tallominen riittää?
10
409
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tarvitse.
Paikallaan kyyryssä nytkytys riittää, pitää kyllä vilkuilla ilkeästi muita tanssijoita
ja sylkäistä perään jos jollain näyttää hauskaa olevan.- Anonyymi00002
Lisänä voi haukkua musiikin ala-arvoiseksi rimputukseksi.
Toki myös solistin laulutaito pitää arvostella ja sehän ei ole mistään kotoisin.
Vetää aina noi samat kappaleet. Voisi muuttaa ohjelmistoa.
Tästä se ilta urkenee! - Anonyymi00008
99% ei osaa tanssia ja nytkyttää vaan.
- Anonyymi00003
Ei pidä, mutt voi opetella jos haluaa. Nykyäänhän riittää kun osaat edes jotenkin teputtaa paikallasi suurinpiirtein musiikin tahtiin, tai sitten vain kävellä. Olen monesti tanssinut sellaisen kanssa joka ei ole edes vaihtoaskelta osannut, mutta loistavasti kuunnellut musiikkia ja kävellyt sen tahtiin vaihtelevalla askelluksella suljetussa otteessa. Päihittää mennen tullen paikallaan teputtajat kädenalipyörittäjät.
- Anonyymi00004
Tanssikurssilaiset ei opi koskaan tanssimaan, tanssimaan oppiin vaan tanssimalla. OPETELKAA ASKELEET.
- Anonyymi00005
https://lavatanssikupla.fi/foksin-askeleet/ - ÄLÄ JÄÄ KUPLAAN.
- Anonyymi00006
Tanssiminen on aika yksinkertaista. Vähän vain lannetta peliin.
https://www.youtube.com/shorts/3JKF5NgXBVM - Anonyymi00007
Jos olet A-luokan uros, niin ei tarvii osata.
- Anonyymi00009
Jos tanssilavalle sattuu tulemaan A-luokan naaras joka pitää tanssiliikunnasta niin mitä silloin tekee A-luokan uros?
Jää nähtäväksi - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos tanssilavalle sattuu tulemaan A-luokan naaras joka pitää tanssiliikunnasta niin mitä silloin tekee A-luokan uros?
Jää nähtäväksiSe nähtii viime lauvantaina, eteeni tuli paras naistanssija kośkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402