Vertailun vuoksi

Anonyymi-ap

Kun nämä herrat saapuvat yökerhoon, niin kumpi saa enemmän piparia?
https://ibb.co/rSCKxCV Kovasti Pasanen kertoo olevansa huippukunnossa ja narraa naisen kuin naisen. Mitä mieltä yleisö?

33

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laita kuva itsestäsi, miksi et laita?

• Anonyymi00003

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kenen kuva tämä on https://ibb.co/LznBnFHW

Pasanen kopsannut netistä jonkun kuvan esiintyäkseen mielikuvistusystävänänsä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pasanen kopsannut netistä jonkun kuvan esiintyäkseen mielikuvistusystävänänsä.

Jep ja väitti että lapsi on kuvassa 6 kuukautta vanha vaikka selvästi ei ole kuin korkeintaan viikon ikäinen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep ja väitti että lapsi on kuvassa 6 kuukautta vanha vaikka selvästi ei ole kuin korkeintaan viikon ikäinen.

Korjaus kuuden viikon ikäinen ja kiitos että olen jälleen ... nyt netistä kopsattu, täytynee informoida Kitaranmuotoista.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kun olin tuossa hotellissa Chiang Maissa ja mainitsin sen nimeltä ja esittelin siitä parit kuvat, niin siitä Posso kekkasi kaivella sillä nimellä jostakin kuvia, sillä ikimaailmassa hän itse ei muistaisi minkään hotellin nimeä vuosien takaa.

Itse asiassa minäkään en muista enää ulkoa tuon hotellin nimeä, vaikka kahdesti olen siinä ollut. Muistan kyllä sitten jos hotellikartasta katson. Jos arvio pitää heittää, niin olen ollut reilusti yli sadassa hotellissa Thaimaassa.

Tällä kylällä ei käytännössä ole kuin kaksi jota voi kutsua hotelliksi, ja ovat molemmat erittäin kulahtaneita ja vaatimattomia kahden tähden hotelleja, alle tonnin yö.

Seurusteluaikana tuli niitä käytettyä, kun anoppi ja isoäiti majoittaa vaimon taloa.

Herättää ajatuksia myös tuossa Mini-Lörtsyn kuvassa se että jos Suomessa on käyty synnyttämässä ja sitten yhdessä takaisin hammaslääkärivaimon luokse, niin mitä kummaa he tekevät hotellihuoneessa Chiang Main keskustassa?

Tuo kuvan tilanne (kuka ikinä onkin) on sellainen että turisti on painanut baarimimmin paksuksi, matkustanut Chiang Maihin, ottanut hotellihuoneen ja baarimimmi on tullut sinne esittelemään vauvaa. Tuore faija kiskoo terdellä spaddua ja viskikolaa. Melkoisen isukin on vauva saanut.

2010

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kun olin tuossa hotellissa Chiang Maissa ja mainitsin sen nimeltä ja esittelin siitä parit kuvat, niin siitä Posso kekkasi kaivella sillä nimellä jostakin kuvia, sillä ikimaailmassa hän itse ei muistaisi minkään hotellin nimeä vuosien takaa.

Itse asiassa minäkään en muista enää ulkoa tuon hotellin nimeä, vaikka kahdesti olen siinä ollut. Muistan kyllä sitten jos hotellikartasta katson. Jos arvio pitää heittää, niin olen ollut reilusti yli sadassa hotellissa Thaimaassa.

Tällä kylällä ei käytännössä ole kuin kaksi jota voi kutsua hotelliksi, ja ovat molemmat erittäin kulahtaneita ja vaatimattomia kahden tähden hotelleja, alle tonnin yö.

Seurusteluaikana tuli niitä käytettyä, kun anoppi ja isoäiti majoittaa vaimon taloa.

Herättää ajatuksia myös tuossa Mini-Lörtsyn kuvassa se että jos Suomessa on käyty synnyttämässä ja sitten yhdessä takaisin hammaslääkärivaimon luokse, niin mitä kummaa he tekevät hotellihuoneessa Chiang Main keskustassa?

Tuo kuvan tilanne (kuka ikinä onkin) on sellainen että turisti on painanut baarimimmin paksuksi, matkustanut Chiang Maihin, ottanut hotellihuoneen ja baarimimmi on tullut sinne esittelemään vauvaa. Tuore faija kiskoo terdellä spaddua ja viskikolaa. Melkoisen isukin on vauva saanut.

2010

Sorry Tyttö minä en ainakaan huomannut sun kuvia vaan juttu oli aamiaisen tasosta, joka todellakaan ei ole korkeatasoinen tuossa hotellissa.

Järjetöntä jälleen väittää nettikuvaksi ym. jonka johdosta nimenomaan en lataile itsestäni kuvia tälle palstalle, sinä saat päteä omalla tavallasi.

Olen jo saanut palautetta runsaasti mikä minä olen kuvan perusteella, joten voit jatkaa.

Emme käyneet suomessa synnyttämässä vaan asuimme suomessa tuolloin.

Ok, baarimimmin paksuksi ja sinä painat siellä olosuhteissasi Tintsua joka on todellinen horojenhorohuoranen.

Jatka Tyttö juttujas faniesi ja klooniesi kanssa, minä hymyilen sulle.

>§<

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sorry Tyttö minä en ainakaan huomannut sun kuvia vaan juttu oli aamiaisen tasosta, joka todellakaan ei ole korkeatasoinen tuossa hotellissa.

Järjetöntä jälleen väittää nettikuvaksi ym. jonka johdosta nimenomaan en lataile itsestäni kuvia tälle palstalle, sinä saat päteä omalla tavallasi.

Olen jo saanut palautetta runsaasti mikä minä olen kuvan perusteella, joten voit jatkaa.

Ok, baarimimmin paksuksi ja sinä painat siellä olosuhteissasi Tintsua joka on todellinen horojenhorohuoranen.

>§<

Hymyilet Vantaalla ja sinulla ei ole yhtäkään omaa kuvaa Chiang Maista, koska et ole siellä käynyt koskaan. Sorry. Kymmenen vuotta paskanjauhamista, muutama feikkikuva ja nyt nekin on loppuneet kun jäit aina kiinni.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hymyilet Vantaalla ja sinulla ei ole yhtäkään omaa kuvaa Chiang Maista, koska et ole siellä käynyt koskaan. Sorry. Kymmenen vuotta paskanjauhamista, muutama feikkikuva ja nyt nekin on loppuneet kun jäit aina kiinni.

En siis ole koskaan käynyt täällä, sekin toki on mun hyvä tietää, kiitos.

>§<

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En siis ole koskaan käynyt täällä, sekin toki on mun hyvä tietää, kiitos.

>§<

Olet toki käynyt siellä missä olet. Vantaalla. Mutta Chiang Maissa et ole. Monet muut palstalaiset on käyneet ja heidän kuvansa eivät ole salaisia. Sinun kuvat on salaisia.
        Tilannettasi ei paranna perunakellarissa otettu kuva 70-luvun opiskelijakortista Vaasassa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet toki käynyt siellä missä olet. Vantaalla. Mutta Chiang Maissa et ole. Monet muut palstalaiset on käyneet ja heidän kuvansa eivät ole salaisia. Sinun kuvat on salaisia.
        Tilannettasi ei paranna perunakellarissa otettu kuva 70-luvun opiskelijakortista Vaasassa.

Mulla ei ole tarve todistella sulle yhtään mitään lisäoireiltavaksi joten jatka ihan juttujas miten parhaaksi koet.

Asun siis Vantaalla ja olen Numba sun päätökselläsi, ok.

Tee itsestäsi fotosopaten jeesuksinen kuten Trumppikin koska hänkin kokee olevansa sinun tavoin kaikkivaltias.

>§<

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mulla ei ole tarve todistella sulle yhtään mitään lisäoireiltavaksi joten jatka ihan juttujas miten parhaaksi koet.

Asun siis Vantaalla ja olen Numba sun päätökselläsi, ok.

Tee itsestäsi fotosopaten jeesuksinen kuten Trumppikin koska hänkin kokee olevansa sinun tavoin kaikkivaltias.

>§<

Vaikea kenenkään on todistella Thaimaasta mitään, kun on Vantaalla. Miten liittyy kaikkivaltiuteen se että toteaa sinun olevan Suomessa? Ei mitenkään. Tuo on aitoa possologiikkaa.
        Kerro taas osakaslainasta joka tuntuu helpottavan aina olotilaasi!?

Niin ja en ole rakkaasi enkä tule olemaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vaikea kenenkään on todistella Thaimaasta mitään, kun on Vantaalla. Miten liittyy kaikkivaltiuteen se että toteaa sinun olevan Suomessa? Ei mitenkään. Tuo on aitoa possologiikkaa.

Koet että pitäisin sinua minun rakkaana, johan sä ny hulluja bablaat, mutta hulluhan sä ootkin.

>§<

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Maailmassa on paljon sekaisin olevia ihmisiä, jotka ovat kaiken rationalisuuden ulkopuolella,
        mutta Pasanen voisi opettaa heille vielä muutaman kikan miten mennä vielä enemmän sekaisin ja vierailla Utopia-planeetalla tinapaperinen hattu päässä jossa on propelli.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

>§<

"Sorry Tyttö minä en ainakaan huomannut sun kuvia"

Posso, Posso, älä viitsi valehdella taas, aivan varmasti näit ne kuvat, ja nyt kirjoittelet taas aivan silkkaa paskaa, ei mennyt juttu niin kuin nyt väität.

• Anonyymi00016

"niin mitä kummaa he tekevät hotellihuoneessa Chiang Main keskustassa?"

Hyvä kysymys, miten Posso selität tämän 55555

• Anonyymi00017

Missä tulisi majoittua Chiang Maissa perhe joka asui Suomessa ja kävi visiitillä mummulassa lapsen syntymän jälken?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Missä tulisi majoittua Chiang Maissa perhe joka asui Suomessa ja kävi visiitillä mummulassa lapsen syntymän jälken?

Ei asunut Suomessa vaan kävivät Suomessa synnyttämässä. Edellinen versio.
        Ei se mummu varmaankaan hotellissa asunut?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mihin lienee väitteesi perustuen kun valokuvahan on netistä kopiotu ja henkilö on Numban mielikuvitusystävä?

Miksi Tyttö 2010 horohuoransa kanssa asui hotellissa kun rakensivat eedeniään, asuiko anoppi ja mummu siis hotellissa?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi et majoittunut mummulassa?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miksi et majoittunut mummulassa?

No kuules siksi että heidän asumuksensa on heitä varten eikä siellä ollut tilaa meille ja ei meidän tarkoituksemme ollut olla heidän kanssaan joka minuutti.

Onko sulla muuta mielessä?

Lähetätkö pärstäkuvasi vastineena äitiyskortti Porvoon sairaalasta jossa päivämäärät?

>§<

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juuri näin. Posso ei muista mitä on aiemmin valehdellut 55555

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juuri näin. Posso ei muista mitä on aiemmin valehdellut 55555

Jos on käynyt vain synnyttämässä niin voiko silloin olla äitiyskortti koko raskauden ajalta?

Saanko pärstäkuvasi vai pysytkö puskassasi?

On äitiyskortti ja poika syntyi 05.06.2011. Porvoossa.

Teet itsestä joka päivä idioottimaisemman väitteelläsi että minä olen mitä kulloinkin päätät.

>§<

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos on käynyt vain synnyttämässä niin voiko silloin olla äitiyskortti koko raskauden ajalta?

Saanko pärstäkuvasi vai pysytkö puskassasi?

On äitiyskortti ja poika syntyi 05.06.2011. Porvoossa.

Teet itsestä joka päivä idioottimaisemman väitteelläsi että minä olen mitä kulloinkin päätät.

>§<

Senssu, laitasitko kuvan, todistaa että olet chiang maissa, nyt rakkaat luulevat minun... horo huoritelevan, voin kakuuttaa en huorittele.

By NumBall

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Senssu, laitasitko kuvan, todistaa että olet chiang maissa, nyt rakkaat luulevat minun... horo huoritelevan, voin kakuuttaa en huorittele.

By NumBall

Ok. Lopetan tähän koska äitiyskortti ei kelpaa.

>§<

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

>§<

Äitiyskortti Porvoossa ja opiskelijakortti Vaasassa ja suomalainen ajokortti Savossa ja kelakortti missä lie Paraisilla ja Jippo-kaukoputki rintamamiestalon keittiön pöydällä ja taapero Lidlin kymmenen euron kumialtaassa ovat kyllä vakuuttavia todisteita.
        Todisteita siitä että Thaimaa on jäänyt väliin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

>§<

Kerrohan mittariposso osakaslainasta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No kuules siksi että heidän asumuksensa on heitä varten eikä siellä ollut tilaa meille ja ei meidän tarkoituksemme ollut olla heidän kanssaan joka minuutti.

Onko sulla muuta mielessä?

Lähetätkö pärstäkuvasi vastineena äitiyskortti Porvoon sairaalasta jossa päivämäärät?

>§<

Jäittekö tuolla reissulla Thaimaahan vai tulitteko takaisin Suomeen?

• Anonyymi00042

Nyt oli kyse pojasta ja koska ja missä asuimme hänen syntymänsä aikaan.

Sinä tahdot laajentaa riidan kaikkiin epäilyksiisi ja syytöksiisi, siksi lopetin .... karkuun.

Pläsikuvasi äitiyskorttia vastaan josta ilmenee syntymäaika joka on sulla ollut tiedossa jo vuosia ja se että koko raskausaika asuimme suomessa.

Jos siinä aiheessa pysytään niin voin jatkaa, muuten en.

On jo luettu Tytön oireena monta asiaa aiheesta joten tämä tässä tästä aiheesta.

Myös olisi jo korkea aika lopettaa possottelu tähän suuntaan.

>§<

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jäittekö tuolla reissulla Thaimaahan vai tulitteko takaisin Suomeen?

Missäs välissä ennen heitä se kitaranmuotoinen oli vaurastunut hammaslääkäriklinikalla ja kukkatarhalla, sekä kiinteistöomistuksilla? 2010 vuoden paikkeilla siis tullut raskaaksi 52 vuotiaalle suomalaismiehelle, jonka iski smoothiella Chiang Maissa kun tämä luki sanomalehteä? Tarina on suorastaan pasasmaisen uskottava, joka tarkoittaa ettei siinä ole mitään uskottavaa. Thaimaalaiset alle kolmekymppiset hammaslääkäriklinikan omistajat eivät kulje kaupungilla etsimässä suomalaista hippiäistä, joka kampaa poninhäntää naamalleen. Baarimimmi ja vahinkolaaki.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Nyt oli kyse pojasta ja koska ja missä asuimme hänen syntymänsä aikaan.

Sinä tahdot laajentaa riidan kaikkiin epäilyksiisi ja syytöksiisi, siksi lopetin .... karkuun.

Pläsikuvasi äitiyskorttia vastaan josta ilmenee syntymäaika joka on sulla ollut tiedossa jo vuosia ja se että koko raskausaika asuimme suomessa.

Jos siinä aiheessa pysytään niin voin jatkaa, muuten en.

On jo luettu Tytön oireena monta asiaa aiheesta joten tämä tässä tästä aiheesta.

Myös olisi jo korkea aika lopettaa possottelu tähän suuntaan.

>§<

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

Posso.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Missäs välissä ennen heitä se kitaranmuotoinen oli vaurastunut hammaslääkäriklinikalla ja kukkatarhalla, sekä kiinteistöomistuksilla? 2010 vuoden paikkeilla siis tullut raskaaksi 52 vuotiaalle suomalaismiehelle, jonka iski smoothiella Chiang Maissa kun tämä luki sanomalehteä? Tarina on suorastaan pasasmaisen uskottava, joka tarkoittaa ettei siinä ole mitään uskottavaa. Thaimaalaiset alle kolmekymppiset hammaslääkäriklinikan omistajat eivät kulje kaupungilla etsimässä suomalaista hippiäistä, joka kampaa poninhäntää naamalleen. Baarimimmi ja vahinkolaaki.

Ei riitä Mini-Posson mielikuvitus keksimään tuohon selitystä, mutta erehtyi aiemmin möläyttämään että "mittari" oli perässä ja piti antaa "kaikki" vaimolle ulosoton ulottumattomiin. Ulosotossa oleva karpaasi olisi aika rohkea jos luottaisi baarimimmiin niin paljon että lahjoittaa tälle merkittävän omaisuuden. Siksipä tuossa tarinassa ei ole uskottavuutta laisinkaan muuta kuin ulosoton osalta. Velkaantunut alkkis höynä rakastunut ja syytänyt rahaa baarinaiselle kunnes fyrkat oli loppu ja vain velat jäi.
        Siitä se Pasasen katkeruus johtuu kun vaimo ei osaa kuin peffaa jakaa ja ei tuonut rahaa perheelle laisinkaan. Kaikkea on näköjään kokeiltu, villamyssyjen ompelusta lähtien.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Hyvin taputeltu.

"Jäittekö tuolla reissulla Thaimaahan vai tulitteko takaisin Suomeen?"

Ei pysty tuohonkaan asialliseen kysymykseen vastaamaan.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      475
      3562
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      36
      2940
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2866
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      149
      2756
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2075
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      162
      2073
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1934
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      99
      1784
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1559
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1500
    Aihe