Pyydämme teitä asiakkaat

Anonyymi-ap

Hyvät asiakkaat, kun saavutte verikokeisiin tai muulle vastaanotolle tutkimuksia varten, niin olkaa hyvät ja paeskää edes ne hampaanne!
Ei ole mukavaa kun puhaltelette vanhan viinan, valkosipulin, viime viikkoisen kaalipadan tai kananmunan jäännehöyryjä naamallemme.
Jos ei pesu maistu, niin onhan niitä suihkeita suuhunkin. Puoli pulloa halpaa eau de toilettea vartalolla ei raikasta hengitystä!

22

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaahas itse rappio holisti siinä jakelee neuvoja

• Anonyymi00002

Eipä sillä mitään väliä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eipä sillä mitään väliä.

Sitähän ei sulle kerrota onko

• Anonyymi00004

Eihän tuolla mitään väliä.

• Anonyymi00005

Jaa, mitä ite olen labroissa istunut, niin mainitsemasi aromit ei ole kyllä haissut, mutta erilaiset hajusteet sitäkin enemmän.
      Ps esim vanha viina lemuaa niin paljon, että sen kyllä erottaa.

• Anonyymi00008

Holisti tietää

• Anonyymi00006

Heh taitaa olla ammatin varjopuolia.

• Anonyymi00009

Labraneidot itse niin pöllyssä etteivät tajua mitään

• Anonyymi00010

Useimpien henki haisee he...tin pahalle,yök. Busseissa,kaupoilla ym. Syö skeida halpis maustemöskää ja eivät siis huolehdi hygienistaab. Hammasvälitkin täynnä mönjää yök.

• Anonyymi00011

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi ongelmajäte

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi ongelmajäte

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi,taas mantraa toistava pelle ei edes kykene aiheessa pysymään.

• Anonyymi00012

Yleensäkin kaikenlaisille vastaanotoille menijöille suosittelisin ainakin jättämään tekohampaansa vesimukiin likoamaan siksi aikaa, kun lähtevät tutkimuksiin!
      T. Tohtori Lentiirasta.

• Anonyymi00013

Tekarijengiläinen tietää

• Anonyymi00014

Jos on ollut 14 tuntia syömättä, ei siinä hampaiden pesu auta. Asetona pukkaa.

• Anonyymi00015

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ketä kiinnostaa

Monia labraan menijöitä. Oikeat labrahoitajat kyllä tietää tämän.

• Anonyymi00016

Erittäin kiinnostavaa! Persiljan pureskelu auttaa viemään epämiellyttävän hajun hengityksestä.

• Anonyymi00019

Juo vettä ja pursuta. On se ankeaa nykylääke tieteen aikana piinata labrassa ettei saa syödä ja edes kahvia juoda 12 tuntiin ,surkeaa labra kehitystä,polkee paikallaan.

• Anonyymi00020

Ksylitoli purkka tai pastilli.

• Anonyymi00021

Ei se ole kivaa parturinkaan haistella lehmän henkäyksiä. Minulla on kohtuullisen isot tissit ja siinä parturoidessa joutuu kumartelemaan asiakkaan pään ympärillä. Vanhat ukot sitten yrittävät tuijottaa vakoa ja puhaltelevat ällöttäviä tuoksuja suustaan. Olisivat edes hiljaa.

• Anonyymi00022

Joulukuussa asioin Kyllö arvauskeskuksessa,sairaanhoitajan luona sen henki haisi tosi pahalle kun oli lähellä ,kuvotus. Yleensä joidenkin henki lemuaa ,ihmis läheisissä ammateissa huomaan,mm kampaajat jos syö maustemössöä. Hygieniaa myös ihmisten parissa työskenteleville.

• Anonyymi00024

Ei kenenkään henki haise millekään! Joillakin sen sijaan hengitys on pahanhajuista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1720
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1081
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      887
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      880
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      858
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe