Virtsausvaivat ja erektiohäiriöt

Ikää 71 ja risat. Tuossa kuudennen kymmenyksen lopulla alkoi tulla virtsaamisomgelmia. Pytyn edessä sai seistä minuuttikaupalla ennen kuin alkoi tiputella ja sitten, kun suihku alkoi, seoli kuin kissalla. Kun liemi loppui, alkoi jälkitiputus joka saattoi jatkua niin pitkään, että joutui vaihtamaan housut pari kertaa päivässä.

Tiesin, sttä kyseessä on eturauhasen liikakasvu joka aiheutuu dimetyylivirtsahapon kertyminen eturauhaseenr. Ko. happo kramppaa virtsanpidätyslihasta ja hidastaa sen sulkeutumista. Samoihin aikoihin alkoi esiintyä erektiohäiriöitä, alussa toimi täysin normaalisti, mutta alle puolen tunnin touhuilun jälkeen loppui jäykkis ja halut. Tämäkin ilmiö aiheutuu samasta haposta, koska se supistaa instrumentin verisuonistoa.

Koska olen tutkinut lääketiedettä parikymppisest,Kastelin jalkovälin instrumentin yläpuolelta alkaen häntäluuhun asti ja otin ruokalusikallisen ruokasoodaa ja hieroin sen koko alueelle ja annoin imeytyä kunnes kassien ihoa alkoi kirvellä. Sitten pesin alueen vedellä. Parin käsittelyn jälkeen sekä virtsavaivat, että jäykkishäröily katosivat kuin suolikaasu Saharaan.

Otin käsipelillä siemennestenäytteen. Mälli oli ollut jo aiemmin kuin vettä mutta paksumpaa ja liukasta. soodakäsittelyjen jälkeen yksi ruikkaus mällistä oli samanlaista, toinen oli kirkkaan keltaista kuin keltainen jaffa tai appelsiinituoremehu ja kolmas taas kuin vettä mutta täynnä pienen pienia ruskeita hiukkasia.

Olen jatkanut tuota käsittelyä silloin, tällöin ja hankin nettilääkäriltä T,adalafil respan 5mg/pv. Nykyään heräilen teltasta, virtsausongelmat ovat poissa samoin kuin instrumentin velttoilu, värkki on kova kuin rautakanki ja sitä saa työstää tosi kauan ennen kuin nalli palaa ja mälli on valkoista niin kuin kuuluukin.

0

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        280
        2908
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        49
        2298
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        348
        1997
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        114
        1723
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        105
        1664
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1375
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1317
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1253
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        56
        1189
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1181
      Aihe