Virtsausvaivat ja erektiohäiriöt

Ikää 71 ja risat. Tuossa kuudennen kymmenyksen lopulla alkoi tulla virtsaamisomgelmia. Pytyn edessä sai seistä minuuttikaupalla ennen kuin alkoi tiputella ja sitten, kun suihku alkoi, seoli kuin kissalla. Kun liemi loppui, alkoi jälkitiputus joka saattoi jatkua niin pitkään, että joutui vaihtamaan housut pari kertaa päivässä.

Tiesin, sttä kyseessä on eturauhasen liikakasvu joka aiheutuu dimetyylivirtsahapon kertyminen eturauhaseenr. Ko. happo kramppaa virtsanpidätyslihasta ja hidastaa sen sulkeutumista. Samoihin aikoihin alkoi esiintyä erektiohäiriöitä, alussa toimi täysin normaalisti, mutta alle puolen tunnin touhuilun jälkeen loppui jäykkis ja halut. Tämäkin ilmiö aiheutuu samasta haposta, koska se supistaa instrumentin verisuonistoa.

Koska olen tutkinut lääketiedettä parikymppisest,Kastelin jalkovälin instrumentin yläpuolelta alkaen häntäluuhun asti ja otin ruokalusikallisen ruokasoodaa ja hieroin sen koko alueelle ja annoin imeytyä kunnes kassien ihoa alkoi kirvellä. Sitten pesin alueen vedellä. Parin käsittelyn jälkeen sekä virtsavaivat, että jäykkishäröily katosivat kuin suolikaasu Saharaan.

Otin käsipelillä siemennestenäytteen. Mälli oli ollut jo aiemmin kuin vettä mutta paksumpaa ja liukasta. soodakäsittelyjen jälkeen yksi ruikkaus mällistä oli samanlaista, toinen oli kirkkaan keltaista kuin keltainen jaffa tai appelsiinituoremehu ja kolmas taas kuin vettä mutta täynnä pienen pienia ruskeita hiukkasia.

Olen jatkanut tuota käsittelyä silloin, tällöin ja hankin nettilääkäriltä T,adalafil respan 5mg/pv. Nykyään heräilen teltasta, virtsausongelmat ovat poissa samoin kuin instrumentin velttoilu, värkki on kova kuin rautakanki ja sitä saa työstää tosi kauan ennen kuin nalli palaa ja mälli on valkoista niin kuin kuuluukin.

0

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
        Suomalaiset julkkikset
        109
        2250
      2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
        Ikävä
        103
        896
      3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
        Ikävä
        69
        871
      4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
        Haapavesi
        22
        852
      5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
        Ikävä
        48
        835
      6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
        Maailman menoa
        541
        770
      7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
        Ikävä
        80
        687
      8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
        Ikävä
        76
        650
      9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
        Ikävä
        23
        600
      10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
        Ikävä
        57
        561
      Aihe