Vasen käsi puutuu ja pistelee

Anonyymi-ap

Kävin lääkärissä, tutki ja sanoi, että niskassa on jännitys ja hermo on jumissa.

Puutuuko muilla? Kertokaa.
Varsinkin aamulla on käsi ihan puutunut.

31

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00004

Olen raitis,

• Anonyymi00002

Minulla puutuu perse kun istun pitkään.

• Anonyymi00003

Siihen on lääke kun seisot ja lähdet kävelemään.

• Anonyymi00005

Kaveri tuntee yhden lääkärin, joka oli kuullemma sanonut että johtuu tulevasta sydäristä. Joten heti lääkäriin

• Anonyymi00009

Ihan niin usein myös sydänkohtaus oireilee juuri käden puuttumalla mutta luulisin että lääkäri on sen arvion tehnyt ettei ole sydäri

• Anonyymi00006

Oletko koska viimeksi tyynysi uusinut? Jos on huono tyynyt niin nukkuu asennossa jossa niskat jumittuu, ja käsivarsi puutuu.
      Niskajumiin auttaa liikuttelu, hieronta, voimistelu, ja lihasrelaksantitkin.

• Anonyymi00007

Voisi olla. Uusin tyynyn ennen joulua, mutta ei oo oikein hyvä.
        Mainostavat jotain uutta tyynyä, ehkä kantsii kokeilla.

Nukun oikealla kyljellä, miksi sii vasen käsi.

Kiitti vihjeestä!

• Anonyymi00008

Minulla oli joskus ennen käsi puuduksissa ja sitä pisteli ja tunne että se olijotenkin iho kireällä. Menin lääkäriin ja haön sanoi että se on ranne kanavan oireyhtymä , se leikattiin ja kivut sun muut pistellyt hävisi . Kipu ja pisteli siis olkapäähän asti siksi tuntui kummalliselta että niin pieni leikkaus ranteessa paransi koko käden.

• Anonyymi00011

niin siis hermoradat ulottuvat jalkapohjista päälakeen ja pinne jossain tuntuu
        muualla kuin siellä missä on
        pienkirurgiassa nopeasti rannekanava avataan ja se siitä
        tämä on siis HIDAS PUUTUMINEN

jos PUUTUMINEN ON NOPEA ja jos siihen liittyy naaman valahtaminen niin hätänumeroon
        soitto silloin

• Anonyymi00010

Venyttelyä ja kevyttä kuntoilua, ei rajua.

• Anonyymi00012

alottjalle,
      puutuu useinki välillä molemmat kädet ja välliin vasenkäsi on hiivain kipeä joskus taas oikeakäsi,
      niska on aina jumissa ja kivulias ja jäykkä,

mull on sepelvaltimo tauti ja syd:n leikattu YLI 20 v sitten joten suonet on tietenki TASSA tukossa ja kivut johtuu siitä,

aikansa tätä elämää vain eletään, mulla on viiiiiimmmeset vuodet tai kuukaudet enään elin aikaa,
      kuolen mielelläni
      en kestä näitä helvetin kipuja vaikka ei niitä pakkkkkoooonkaaa pääse, joten aikansa tätä kestää kunnes helpottaa ku kuolla kupsahtaa joskus,
      ei haittaa vaikka kupsahtas tänä päivänä,,,,,
      siitä huolimatta lähden asioilleni
      on paljon asioita joita pitäisi saada tehtyä,,,,,,,
      ihana päivä aurinkoinen ja lämmin kevät se sentään tuo iloa vanhuksenki elämään,,,

alottaja, koitahan kestää, puistele käsiäsi ja jos suinki sinulla oli hyviä läheisiä jotka HIEROISI sinua selästä ja käsistä se auttaa valtavasti vanhan kipeän ihmisenki jaksamaan paremmin,

toivon sinulle lämpimästi jos suinki joku sinua hieroisi nämä vanhuksen vaivatki olisi helpompi kestää,

minulla on lapsenlapsi joka on fysioteraputti koulutukseltaan, hän joka päivää hieroo selkää ja harteita, myös käsiä kun pyydän,,,,,

jaksanista ja parempia päivi sinulle luojan siunausta loppuelämääsi,

kirjoitelaan kuulumisia ,,,,,,

• Anonyymi00013

Kiitos kuulumisista!

Jollain netillä oli ohjetta, että niskaan voisi suihkuttaa minuutin ajan lämmintä vettä, siellä on joku piste. Ja polvitaipeisiin, jotain tärkeää oli sielläkin. Voisinpa kokeilla, lämmin vesi ei ainakaan oo haitaksi. Kysyppä lapsenlapseltasi tarkemmin, jos sinäkin kokeilisit. Niin ei oo kiva, kun kolottaa joka paikkaa. Ite oon kokeillut piikkimattoa selän alla, ja lämpimien peittojen alla olen. Lonkan alle oon laittanut myös piikkimattoa.

On kiva, kun on sellainen lapsenlapsi sinulla!

Kävin lääkärillä ja sain ajan käsifysioterapeutille, saa nähdä auttaako. Ilmoittelen miten sujuu.
        Kuolen itekkin ihan mielelläni aikanaan, on vain vielä niin paljon hommaa, joka päivä teen listaa, mitä tekemistä on, sitten teen ja sitten lepään ja sitten taas teen. Pysyy pirteempänä kun on tekemistä. Vaikka vain muutama asia päivässä.

Kaikkea hyvää, ja kirjoitellaan kuulumisia!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiitos kuulumisista!

Jollain netillä oli ohjetta, että niskaan voisi suihkuttaa minuutin ajan lämmintä vettä, siellä on joku piste. Ja polvitaipeisiin, jotain tärkeää oli sielläkin. Voisinpa kokeilla, lämmin vesi ei ainakaan oo haitaksi. Kysyppä lapsenlapseltasi tarkemmin, jos sinäkin kokeilisit. Niin ei oo kiva, kun kolottaa joka paikkaa. Ite oon kokeillut piikkimattoa selän alla, ja lämpimien peittojen alla olen. Lonkan alle oon laittanut myös piikkimattoa.

On kiva, kun on sellainen lapsenlapsi sinulla!

Kävin lääkärillä ja sain ajan käsifysioterapeutille, saa nähdä auttaako. Ilmoittelen miten sujuu.
        Kuolen itekkin ihan mielelläni aikanaan, on vain vielä niin paljon hommaa, joka päivä teen listaa, mitä tekemistä on, sitten teen ja sitten lepään ja sitten taas teen. Pysyy pirteempänä kun on tekemistä. Vaikka vain muutama asia päivässä.

Kaikkea hyvää, ja kirjoitellaan kuulumisia!

Siunausta.

• Anonyymi00014

Minulla on aina aamulla kikuli aivan puuduksissa, mikä auttaisi asiaan?
      T. Väiski Jämsästä.

• Anonyymi00015

Auttaa vain usea käynti psykologisen koulutuksen saaneella ammattihenkilöllä.

Vai luulitko olevasi "vitsikäs", - et ole.
        On muuten eri palstoja tietyille miehille, käy kysy sieltä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Auttaa vain usea käynti psykologisen koulutuksen saaneella ammattihenkilöllä.

Vai luulitko olevasi "vitsikäs", - et ole.
        On muuten eri palstoja tietyille miehille, käy kysy sieltä.

Samaa mieltä, mauttomia heittoja harrastaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Samaa mieltä, mauttomia heittoja harrastaa.

Kävin tänään fysioterapeutilla.
        Voi olla, että joku hermo on jäänyt jumiin. Sain paljon kotitehtäviä.
        Rupeenpa harjoittelemaan joka päivä.

Seuraava aika on kahden viikon päästä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kävin tänään fysioterapeutilla.
        Voi olla, että joku hermo on jäänyt jumiin. Sain paljon kotitehtäviä.
        Rupeenpa harjoittelemaan joka päivä.

Seuraava aika on kahden viikon päästä.

Jumituksia ja kolotuksia piisaa aina välillä.

• Anonyymi00019

Mulla on kans välillä puutumisia ja kipuja kyynärpäissä mutta olen tullut tulokseen, että ainakin tiedän olevani vielä elossa aamuisin.

• Anonyymi00020

Rupeen tekemään niitä harjoituksia heti tästä päivästä lähtien.
        Kerron sitten, jos auttoivat.

Minulla on myös öisin ongelmana, että lonkkaan koskee. Nousen ylös ja laitan piikkimaton lonkan alle ja olen siinä sivuittain. Nukahdn siihen. Vois ottaa kipulääkkeen, joskus otan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Rupeen tekemään niitä harjoituksia heti tästä päivästä lähtien.
        Kerron sitten, jos auttoivat.

Minulla on myös öisin ongelmana, että lonkkaan koskee. Nousen ylös ja laitan piikkimaton lonkan alle ja olen siinä sivuittain. Nukahdn siihen. Vois ottaa kipulääkkeen, joskus otan.

Tee varovasti, hissutellen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tee varovasti, hissutellen.

Hyvä neuvo!

Ei uskallakaan repäistä. Jos repäisee, niin huuto pääsee, kun koskee niin kovasti.
        Pitäis laittaa se kiputapletti viereen yöpoöydälle ja vesilasi, - mutta eipä sitä tule ajatelleksi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä neuvo!

Ei uskallakaan repäistä. Jos repäisee, niin huuto pääsee, kun koskee niin kovasti.
        Pitäis laittaa se kiputapletti viereen yöpoöydälle ja vesilasi, - mutta eipä sitä tule ajatelleksi.

Yks kaks muuttui kämmen siniseksi.
        Minkä merkki? Ei oo aikaisemmin sattunut sellaista.

No se meni ohi sitten, mutta vähän ihmettelen.

• Anonyymi00025

Sydänasiat eli pumpun toiminta on varmaankin tarkistettu kaikilta teiltä, joilla on vasemman raajan ongelmallisia tuntemuksia.

• Anonyymi00026

Syytä olisi.

• Anonyymi00028

Huono verenkierto.

Oikea käsi puutuu ja olkapää on kipee
      Vika on olkanivelessä ja usein lapaluun asentovirhe.

Ohjeeksi sain riippumista ja olkapäiden pyörittely eri suuntiin, käden kohotusta,
      kädet ristiin selän takan, pyllyn korkeudella ja siitä asennosta olkapäiden kohotuksia.

Käteni on parempi, olkapäätä voin luukuttaa joka suuntaan, mutta kipeytyy vielä maatessa.

Jumppaa nivelille, joka paikassa minkä saa liikkumaan.

• Anonyymi00029

Voi olla et vuosikymmenten liikkumattomuus myös on nakertanut fysiikkaa.

• Anonyymi00030

Hyviä pointteja ja neuvoja, kiitti!

Kävin itsekin fysioterapeutilla ja sain ohjeita, just samantapaisia. Pittää vain ruveta noudattamaan niitä. Minulle sikälikin tärkeää, kun oon ammatiltani muusikko ja tarttee käyttää sormia. Oon eläkkeellä, mutta keikkoja riittää.

Aamulla nousen istualta 10 x jne.
        Netiltä seuraan joitakin jumppaohjeita.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Hyviä pointteja ja neuvoja, kiitti!

Kävin itsekin fysioterapeutilla ja sain ohjeita, just samantapaisia. Pittää vain ruveta noudattamaan niitä. Minulle sikälikin tärkeää, kun oon ammatiltani muusikko ja tarttee käyttää sormia. Oon eläkkeellä, mutta keikkoja riittää.

Aamulla nousen istualta 10 x jne.
        Netiltä seuraan joitakin jumppaohjeita.

Hiljaa hyvä tulee.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hiljaa hyvä tulee.

Puutuu vielä enemmän. Ensi viikolla on aika fysioterapeutilla.
        "Menin lääkäriin ja han sanoi että se on ranne kanavan oireyhtymä , se leikattiin ja kivut sun muut pistellyt hävisi . Kipu ja pisteli siis olkapäähän asti siksi tuntui kummalliselta että niin pieni leikkaus ranteessa paransi koko käden."

Kerrotko lisää siitä leikkauksesta, pelottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe